تولید کنندگان پسته شور رفسنجان

مرکز تولید و صادرات انواع پسته رفسنجان درجه یک ازبهترین مراکز تولید پسته درایران می باشد.این محصول خوش طعم رو بسیار مفید را می توانید به صورت اینترنتی ازاین وب سایت خریداری نمایید.

پسته شوررفسنجان بسیار لذیذ وقیمت آن بسیار ارزان است. انواع پسته شور رفسنجان در این مرکز وجود دارد.در ادامه به بررسی توزیع کنندگان پسته شور باکیفیت و محل پخش کنندگان آن می پردازیم.

پسته شور

توزیع کنندگان پسته شوررفسنجان باکیفیت

پسته شور امروزه مغز پسته نمکی به صورت فله و بسته بندی شده در وزن های مختلف در بازار موجود و به فروش می رسد.برای خرید این محصول باید اطلاعاتی در مورد کیفیت آن داشته باشید .

در اینجا به برخی از مهمترین مشخصه های مغز پسته نمکی اشاره می نماییم.

میزان کالری این محصول حدودا برابر با ۱۷۹٫۵۵ می باشد، به همین دلیل می توان از آن به عنوان یکی میان وعده مناسب استفاده نمود.

چربی موجود در مغز پسته نمکی برابر با ۱۵٫۶ گرم و میزان کربوهیدرات آن ۸٫۱ گرم می باشد بنابر این افرادی که دارای اضافه وزن هستند در مصرف این محصول بایستی احتیاط نمایند.

از آن جایی که این محصول نمکی می باشد حدود ۲۲۹٫۲ میلی گرم در آن سدیم وجود داردبه همین دلیل برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستند مناسب نمی باشد.

پروتئین موجود در این محصول حدودا برابر با ۴٫۳۵ گرم است به همین دلیل می توان آن را منبع پروتئینی غنی و مناسبی به شمار آورد.

محل پخش کنندگان پسته شوررفسنجان

پسته شور نرخ مغز پسته نمکی وابسته به عوامل مختلفی می باشد، همان طور که مستحضر هستید پسته دارای انواع مختلفی می باشد بنابر این بر اساس رقم پسته قیمت آن متفاوت خواهد بود.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول رقم پسته می باشد، عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، کیفیت محصول، نحوه و میزان خرید نیز در مقوله قیمت آن موثر می باشند.

در صورتی که شما متقاضی مغز پسته نمکی با کیفیت عالی می باشید و البته قصد دارید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید،از  شما  دعوت می کنیم از مجموعه ما اقدام به خرید نمایید.

ما در این مجموعه با بهترین تولید کنندگان این محصول در ارتباط هستیم و شما با خرید از ما می توانید با حذف واسطه ها و خرید عمده این محصول را با قیمت بسیار باور نکردنی و مناسب تهیه نمایید.

برای خرید این محصول تنها کافی است از طریق راه های تماسی که در این سایت وجود دارد با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما