خرید مستقیم پسته خندان رفسنجان

پسته یکی از محصولات مهم صادراتی در کشور ما می‌باشد و شهر رفسنجان یکی از بزرگترین شهرهای کشور ما در کشت پسته خندان به شمار می رود. گفته میشود که  اختمالا منشا درخت پسته از مناطق مرکزی یا شرقی آسیا باشد.

خرید مستقیم پسته خندان رفسنجان

روش خندان نمودن پسته های دهان بسته

روش خنداندن پسته های دهن بسته هنگام برداشت و یا زمان خرید پسته ممکن است با پسته هایی نه‌ چندان خندان و دهان بسته مواجه شویم که به دلیل شرایطی همچون وضعیت آب‌ و هوا ،خاک نامناسب ،زمان نامناسب برای برداشت و آفات پسته و غیره پسته‌ها دهان بسته باقی‌مانده باشند.

البته این نوع محصول هرگز دور ریخته نمی‌شود و در مصارف مختلفی مانند شیرینی ،بستنی، روغن پسته ،سوهان ، پودر پسته و غیره به کار برده می‌شود. از سوی دیگر برخی از افراد با روش‌های مختلفی پسته‌های دهان بسته را به پسته‌های خندان تبدیل کرده و به فروش می‌رسانند که نمونه هایی از آنها را میخوانیم:

۱.خنداندن پسته با آب سرد: در ابتدا پسته ها را به مدت یک شبانه‌روز در آب سرد قرار می‌دهند؛ دمای آب هرچه سردتر باشد برای باز شدن دهان پسته بهتر است . بعد از گذشت یک شبانه ‌روز، پسته‌ها را از آب خارج کرده و در دستگاه خشک‌کن قرار می‌دهند تا با حرارت دستگاه پسته‌ها خندان تر شوند.

۲. خنداندن پسته با گرم و سرد کردن آن: در این روش ابتدا پسته‌ها را در دستگاه حرارت داده و سپس درون آب سرد می‌ریزند و دوباره آن‌ها را در دستگاه خشک ‌کن قرار می‌دهند تا کاملاً خشک شوند.تغییر ناگهانی دما موجب باز شدن دهان پسته و خندان شدن آن می‌گردد.

۳.ضربه چکش: ضرباتی با دقت روی پوست صدفی پسته وارد میکنند تا یک شکاف کوچک ایجاد شود. سپس به مدت ۵ ساعت آنها را در آب میریزند تا نرم شوند. در گام بعدی، برای باز شدن کامل پسته ها از شوک حرارتی استفاده میکنند که این کار به واسطه دستگاه خشک کن و در دمای ۹۰ درجه سانتی گراد صورت میپذیرد.

خنداندن پسته با استفاده از انبر هم یکی دیگر از این روش ها میباشد.

فروش کلی پسته خندان رفسنجان

فروش کلی پسته خندان رفسنجان فروش پسته هم مانند دیگر محصولات به شکل عمده نیز میباشد که یکی از نمونه‌های آن فروش عمده پسته‌ی خندان رفسنجان است. بهترین زمان برای خرید عمده پسته از دست تامین‌کنندگان؛بلافاصله بعد از فصل برداشت این محصول و انتقال به ترمینال‌های ضبط این محصول برای عملیات پوست گیری می‌باشد.

در این فصل به‌علت فراوانی انواع محصول بهترین موقعیت برای خرید عمده پسته می‌باشد . بعلت عرضه زیاد در این فصل نرخ این محصول در پایین‌ترین میزان می‌باشد و بیشتر صادرکنندگان و خریداران عمده از این فرصت برای خرید عمده پسته خندان رفسنجان استفاده کرده و صادرات این محصول نیز در پی آن رونق می‌گیرد.

خرید عمده پسته رفسنجان ، یک تجارت پرسود به حساب می‌آید و سالانه درآمد بالایی برای افراد به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما