خرید مستقیم پسته کله قوچی

تنوع در دنیای پسته های ایرانی بسیار زیاد است.از بهترین آنها می‌توان به پسته کله قوچی اشاره داشت. این نمونه پسته، دارای ظاهری گرد است و در بین مابقی پسته ها ، مغزی درشت دارد.

عرضه کننده پسته کله قوچی بیش تر از همه در استان کرمان حضور دارد، بنابراین،شما می توانید برای تهیه مستقیم این سری از پسته ها، به استان کرمان مراجعه نمایید.

خرید مستقیم پسته کله قوچی

دلیل محبوبیت پسته کله قوچی

دلیل محبوبیت پسته کله قوچی شاید اصلی ترین دلیل محبوبیت و خرید و فروش پسته کله قوچی در بازار، اندازه بزرگ و شکل فندقی آن است.

رنگ پوسته این نوع پسته،به سفید مایل به کدر می زند و مغز آن به رنگ سرخ تیره است. این رقم پسته میزان خندانی متوسطی دارد ولی درصد خندانی آن از پسته فندقی بیش تر است . این امر هم سبب شده است تا خرید آن بیش تر شود.

اما علاوه بر این، پسته کله قوچی از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است. ما در این قسمت به ارائه چندین نمونه از آن ها خواهیم پرداخت:

  • این نمونه پسته دارای خاصیت خون سازی است، چرا که سرشار از آهن می باشد و در ساخت گلبول قرمز موثر است.
  • موجب ریکاوری و افزایش قوای جنسی خواهد شد.
  • در باز کردن مجاری کبد و تقویت معده بسیار موثر می باشد.
  • موجب برطرف شدن بوی بد دهان و همچنین زخم های داخل دهان خواهد شد
  • علاوه بر آن از این پسته در صنعت شیرینی سازی هم استفاده زیادی می شود.  شما می توانید آن را به صورت خام یا بوداده و یا به صورت پودری در تهیه انواع بستنی استفاده کنید.

مرکز پخش پسته کله قوچی

مرکز پخش پسته کله قوچی

پسته کله قوچی از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است . به همین دلیل از آن در مهمانی‌های مجلل استفاده می نمایند. فلذا شرکت پخش صبا فروت تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین پسته ها را به مشتریان خود عرضه نماید

اما شما می توانید برای اینکه این نوع پسته را به صورت ارزان تهیه نمایید، نسبت به خرید عمده آن اقدام نمایید که در این صورت دست واسطه از معامله حذف شده و شما مستقیما با تولید کننده واقعی آن معامله خود را انجام داده اید.

بازار صادرات این محصول ای بسیار خوب بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای اروپایی نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود رغبت نشان می‌ دهند. در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی به ارائه خدمات پرداخته و بهترین پسته را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما