خرید مستقیم پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی با نام های دیگر بنه،کلخنگ و حبة الخضرا؛میوه ای کوچک با طبع گرم و خشک است.این میوه به دلیل طبع گرم آن،بیش تر در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد.این میوه به علت وجود ویتامین ها و ترکیبات مفید،برای درمان بیماری های التهابی و درد مفاصل مورد استفاده قرار می باشد.پسته کوهی در دامنه رشته کوه های زاگرس می روید. مغز پسته کوهی روغن بسیاری دارد و برای روغن گیری مناسب است.مغز پسته کوهی در صنایع دارویی،غذایی و عطاری استفاده می شود.پسته کوهی در غذاهای محلی ساکنین حاشیه رشته کوه زاگرس جایگاه ویژه ای دارد.فصل برداشت آن ،از اواخر تابستان شروع شده و تا اواسط پاییز ادامه دارد.پسته کوهی از جمله محصولاتی که به دلیل ارگانیک بودن وخاص بودن،برای صادرات بسیار مورد توجه قرار می گیرد.پسته کوهی صادراتی از خاص ترین محصولات مورد عرضه کشور است که حتی می تواند به عنوان جایگزین پسته صادراتی کشورمورد توجه تجار قرار گیرد.

خرید مستقیم پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی به چه کشور هایی صادر می شود؟

پسته کوهی به چه کشور هایی صادر می شود؟ صادرات پسته کوهی به کشورهای اروپایی به ویژه کشور آلمان بسیار پررونق است. با توجه به این که بازار صادراتی پسته تا حد زیادی در تسلط آمریکا قرار گرفته است،می توان با تمرکز بر پسته کوهی به عنوان مکمل یا جایگزین آن اقدام کرد.

یکی دیگر از بازارهای جذاب برای عرضه پسته کوهی،کشورهای عربی منطقه می باشد.کشورهای کویت و عربستان از جمله کشورهای اصلی خریدار پسته کوهی هستند.

مرکز فروش پسته کوهی کردستان

مرکز فروش پسته کوهی کردستانانواع پسته در ایران عبارتند از:

پسته کوهی یا بنه

پسته کله قوچی

پسته اکبری

این سه نوع پسته معمولا از معروف ترین پسته های کشورند که برای رشد، آب کم تری نیاز دارند.

یکی از قطب های تولید پسته کوهی در ایران،کردستان است. از این رو این استان نقش ویژه ای در خرید و فروش پسته کوهی را دارا می باشد. عمده خریداران پسته کوهی شرکت های دارویی می باشند،از این رو با مراجعه مستقیم و امتحان محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول در کردستان و بازار خوب آن ،تولیدکنندگان پسته کوهی به ایجاد نمایندگی های فروش در این استان اقدام می کنند.

مجموعه صبا فروت با عرضه مرغوب ترین پسته از تمامی نقاط ایران و بسته بندی بهداشتی و زیبا و با کیفیت، همواره درصدد است تا با توجه به سلایق مشتریان بهترین محصول را در اسرع وقت در اختیار آن ها قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما