سفارش مستقیم پسته سوغات

معمولا اغلب شهرهای ایران بسته به فرهنگ و محصولات آن شهر برای مسافران خود کالایی را به عنوان سوغاتی برای بازگشت ارائه می دهد. پسته سوغات ویژه شهر رفسنجان و استان کرمان است.این کالا در ایران طرفداران بسیاری دارد. پسته یک‌نوع آجیل است که می‌توان آن را به صورت خام و برشته استفاده کرد. بهتر است برای بهره بهتر از مواد مغذی آن را به صورت خام استفاده کرد.

خرید پسته سوغات به صورت مستقیم دارای مزایایی است .با سفارش مستقیم بسته سوغات و حذف واسطه ها ما می توانیم این محصول را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به دست آوریم.

سفارش مستقیم پسته سوغات

پسته سوغات چه ویژگی دارد؟

پسته سوغات چه ویژگی دارد؟

پسته نوعی درخت و میوه آن  کاملا خوراکی و خوشمزه آن طرفداران بسیاری دارد. پسته انواع مختلفی دارد که مهمترین آن پسته اکبری است که نسبت  به سایر نمونه ها با کیفیت تر است.پسته اکبری ارزش اقتصادی بیشتری نسبت به نوع های دیگر  و مشتری بیشتری دارد. این نوع بسته اندازه بزرگ تری دارد و شکل آن شبیه به بادام است.

بیشتر پسته تولیدی در ایران صادر می شود والبته درصد کمی در ایران  حدود 10 درصد مورد استفاده قرار می گیرد. ایران مهمترین صادر کننده پسته در دنیاست و بخش مهمی از نیاز دنیا را تامین میکند.امروزه بیشتر نقاط ایران سعی دارند با کشت پسته برای خود درامد کسب کنند. این محصول منبع درآمد بسیار خوبی است که پس از به بار نشستن درخت پسته هر سال مخارج خانوار را تامین می کند.

پسته سوغات باید کیفیت مناسبی داشته باشد. از ویژگی های پسته مرغوب تازگی آن است. پسته فاسد سرطان زا است پس باید از سلامت آن مطمئن شد. پسته تازه طعم مطلوبی دارد و نرم است. از دیگر ویژگی های پسته مطلوب اندازه و شکل یکسان دانه های آن است.یکی از موضوعات مهم برای مصرف پسته خندان بودن آن است. یعنی دهانه دانه پسته باز باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. پسته رسیده به صورت طبیعی دهانه اش باز می شود.

پسته خاصیت درمانی نیز دارد. پسته سرشار از مواد معدنی و ویتامین است و از بسیاری بیماری ها جلوگیری می کند. یکی از مهمترین آن رفع کم خونی بدن است.

قیمت روز پسته سوغات

قیمت روز پسته سوغات

پسته به علت ارزش غذایی بالایی که دارد دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر خشکبار است. بهتر است این محصول را با سفارش مستقیم و حذف واسطه تهیه کنیم. به این شکل هزینه کمتری می پردازیم.برای ارسال پسته آن ها را پس از خشک کردن در بسته بندی مناسب برای ارسال به سراسر ایران و جهان آماده می کنند. تامین پسته سوغات برای مشتریان نیازمند انجام فرایندی بر روی پسته است که آن ها را از نظر کیفی مناسب فروش می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما