شرکت صادرکننده پسته خام

خواص و مزایا پسته بسیار زیاد میباشد. این معجزه طبیعی، در صنایع گوناگون بهداشتی، آرایشی، سلامت، مواد غذایی و غیره مورد بهره برداری قرار می گیرد. ایران اسلامی با توجه به داشتن شرایط آب و هوایی ویژه خود، از برترین تجار پسته در دنیا به شمار می آید. به منظور دریافت اقلام مورد نیاز خود از بهترین شرکت صادرکننده پسته خام، تا پایان این مقاله جذاب و خواندنی با ما همراه باشید.

پسته خام

پسته خام چه خاصیتی برای کودکان دارد؟

پسته خام پسته صادراتی تازه خام، دارای مزیت های بی شماری است که به طور قطع بسیاری از آنها مناسب وضعیت کودکان در حال رشد می باشد.

  • رشد سلول های مغزی: به خاطر ویتامین های فراوانی که در پسته وجود دارد، سبب خواهد شد تا سلول های مغز در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشند این موضوع توانایی آنها در برخورد با مسائل روزانه را تقویت کرده و نتایج درخشانی را به ثمر می رساند.
  • منبع غنی پروتئین: میزان آمینو اسید موجود در پسته، منجر می شود تا از نظر ارزش غذایی در کنار گوشت و مرغ قرار بگیرد. بنابراین افزایش حجم عضلات و ماهیچه های بدن، در مدت زمان کمتری اتفاق می افتد. این مسئله در کنار انجام بازی های شاد کودکانه، سرعت رشد طولی افراد را نیز ارتقا می بخشد.
  • تقویت بافت استخوان: این محصول به علت کلسیم زیادی که دارد از بروز پوکی استخوان و پیری زودرس جلوگیری مینماید.
  • بهبود گردش خون در بدن: میزان آهن و ویتامین C محشری دارد. بنابراین خون رسانی در بخش های گوناگون با سرعت و دقت بیشتری شکل خواهد گرفت.
  • مانع از ابتلا به سرماخوردگی می شود: به خاطر ویتامین های متعددی که دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده تا دیگر ویروس ها اجازه ای برای نفوذ نداشته باشند.

فروش داخلی پسته خام تازه

پسته خام فروش داخلی پسته در بسته بندی های پلمب شده معتبر انجام می شود. برای خرید، می توانید گوشی تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های قید شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید. نوع و حجم درخواستی خود را تعیین کرده تا آن را در مدت زمان کوتاهی بدست آورید.

این مسئله سبب می شود تا رطوبت و سایر عوامل خسارت زا، هیچ گونه توانی برای آسیب رسانی به محصول نداشته باشند. در نتیجه در طی مسافت های طولانی مدت نیز تغییر کیفیت نداده و همان مزیت های اولیه خود را به شکل مناسب حفظ می کند.

باید توجه شود که محصول عرضه شده، در حین دوره زراعی، هیچ گونه کود یا ماده شیمیایی دریافت نکرده است. در نتیجه دیگر نگرانی بابت ابتلا شخص به بیماری های دردسر آفرین نظیر سرطان در سال های آتی وجود نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما