شرکت فروش پسته احمد اقایی راوند

ایران در حوزه تولید پسته و پسته تازه با پوست قزوین تبدیل به یکی از برترین کشورها شده است. اما یکی از انواع پسته ایرانی که در سطح ممتازی قرار داشته و توجه خریداران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده، پسته احمد آقایی می باشد که نه تنها طعم لذیذ، بلکه اندازه درشت و مجلسی و کیفیت بی نظیری را داراست. اکنون امکان ارائه انواع این محصول از جمله پسته احمد اقایی راوند از سوی برترین شرکت فروش پسته میسر گشته و می توانید آن را به شکل پسته بسته بندی سفارش دهید.

 

شرکت فروش پسته احمد اقایی راوند

پسته احمد اقایی سرشار از کلسیم

پسته احمد اقایی سرشار از کلسیم اگر بخواهیم به یکی از بهترین و ممتازترین پسته ها و پسته امروز سیرجان ایرانی اشاره کنیم که در سطح جهان نیز جایگاهی عالی را از آن خود کرده و سهم چشمگیری را در صادرات پسته بدست آورده، پسته احمد آقایی را می توان نام برد که هم مشخصه های کمی آن مانند ظاهر درشت و طعم خوشمزه باعث رضایتمندی کثیر مشتریان شده و هم مشخصه های کیفی بی نظیر آن رضایت انبوهی را به دنبال داشته است.

در اینجا می خواهیم تا به موضوع دیگری راجع به این محصول بپردازیم که آن اشاره به یکی از ترکیبات غنی پسته احمد آقایی بوده و باعث بروز خواص بسیار خوب در این محصول شده است، این ترکیب کلسیم بوده که به میزان قابل توجهی در این پسته وجود دارد، در واقع این محصول را می توان سرشار از کلسیم دانست که میزان آن به 105 میلی گرم رسیده و در نتیجه وجود این ترکیب باعث شده تا پسته مورد نظر از چنین خواصی برخوردار گردد:

  1. پسته با وجود بهره مندی از ترکیب مهمی مثل کلسیم، منجر به عملکرد مناسب عضلات خواهد شد.
  2. برای تقویت استخوان و دندان ها موثر خواهد بود.
  3. همچنین باعث بهبود عملکرد سلول های عصبی نیز می گردد.
  4. باعث افزایش ترشحات هورمونی نیز خواهد گشت.

تولید کننده پسته احمد اقایی راوند

تولید کننده پسته احمد اقایی راوند اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته اشاره کنیم، می توان رواند را نام برد که از توابع کاشان به شمار آمده و سهم چشمگیری را در تولید انبوه این محصول داشته است، اما یکی از برترین انواع پسته که توسط این بخش از کشور تولید شده و حاوی کیفیت بالا می باشد، پسته احمد آقایی است.

لازم به ذکر است تازگی و مرغوبیت پسته های متعلق به راوند به قدری بالاست که این منطقه را به عنوان بهترین تولید کننده پسته تازه در کشور شناخته اند و پسته های آن، چه در بازار داخلی و چه در بازارهای صادراتی، بسیار معروف می باشند و در ضمن برای چنین مصارفی، مناسب خواهند بود:

  • قابل استفاده به عنوان پسته مجلسی یا پذیرایی
  • قابل کاربرد برای تهیه خلال پسته
  • مناسب برای مصارف آجیلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما