شرکت فروش پسته خندان صادراتی

فروش پسته خندان صادراتی باکیفیت و مرغوب در ایران به یک فعالیت تجاری سودآور تبدیل گردیده  است. فروش پسته خندان صادراتی علاوه براینکه  نیاز بازار داخلی را تامین نموده  بلکه به عنوان تجارت برون مرزی به فعالیت اقتصادی یکسری  ازشرکت ها، اختصاص یافته است. ما در این مجموعه افتخار این را داریم که در بسته بندی های مختلف در وزن های گوناگون به عنوان توزیع کننده پسته خندان صادراتی  بتوانیم این محصول را در بازار داخل و خارج عرضه نماییم.

شرکت فروش پسته خندان صادراتی

تنظیم و کاهش وزن با خوردن پسته

مدیریت وزن با خوردن پسته پسته دارای کالری پایینی است و مصرف ان به شکل متعادل در زمانی که می خواهید وزنتان را کم کنید تاثیر زیادی دارد. چربی موجود درپسته  از نوع مفید بوده و حاوی امگا 3 می باشد که در تقویت حافظه نیز بسیار موثر است . علاوه بر آن کلسترول خون را پایین می آورد و موجب بهبود کارکرد قلب می شود.استفاده ازپسته در بستنی های زعفرانی و انواع دسر های ایرانی موجب لذیذ تر شدن آنها می شود و طعمی لذت بخش و مفرح را به جا می گذارد.

پسته خندان صادراتی کیفیت بی نظیری دارد و خندان و خوشمزه است و افراد زیادی روزانه از پسته استفاده می کنند. افرادی که رژیم غذایی دارند می توانند پسته را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

  • خوردن پسته کمک زیادی به کاهش وزن می کند، پسته منبع خوبی از پروتئین است و حدود 6 گرم پروتئین در هر اونس دارد. آنها همچنین کالری کمی دارند. حدود 50 پسته به سختی 160 کالری دارند. به دلیل این ترکیب پروتئین بالا و کم کالری، آنها یک میان وعده رضایت بخش هستند که می تواند به شما در کاهش وزن اضافی کمک کند.
  • استفاده از پسته برای کنترل وزن و تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش پو و هم چنین برای محافظت از پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی و ایجاد شفافیت پوستی بسیار موثر می باشد.
  • اگر شما از بیماری چاقی رنج می برید و قصد گرفتن رژیم و لاغر شدن دارید یکی از غذاهای پر خاصیتی که می توانید برای کنترل وزن خود استفاده کنید پسته است، پسته دارای کالری کم و پروتئین زیاد می باشد، چربی های اشباع شده و اشباع نشده در این خوراکی پر فایده بسیار کم هستند و همه این موارد به شما در رسیدن به وزن ایده آل کمک می کند.

امگا3 پسته چه خواصی برای بدن دارد؟

امگا3 پسته چه خواصی برای بدن دارد؟ پسته در واقع مغزی خوش طعم و پر طرفدار است که سرشار از املاح و مواد مغذی از جمله امگا 3 می باشد و خواص گوناگونی دارد یکی از خواص خیلی خوب و عالی آن این است که برای سلامت و تقویت بینایی بسیار موثر است چرا که این محصول تنها مغزی می باشد که حاوی کورونوئید می باشد که این نوع مواد مغذی همراه چربی برای تقویت بینایی و جلوگیری از بیماری های چشمی بسیار مناسب می باشد و مغز پسته نیز به دلیل داشتن این مواد مغذی و چربی های مفید برای سلامت بینایی بسیار مفید است و حتی از آب مروارید و بیماری های چشمی نیز جلوگیری می کند.

تاثیر امگا 3 موجود در پسته و نقش آن بر بدن:

  • امگا 3 علاوه بر این که برای سلامت بینایی مفید است و به تقویت آن کمک می نماید دارای ویتامین های مختلف و مفیدی چون آ، ب۶ و ای می باشد که هر کدام از این ویتامین های برای سلامت بدن بسیار مفید می باشند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند و باعث می شوند مغز پسته یکی از برترین و مفید ترین نوع مغز به شمار آید.
  • امگا 3 موجود در پسته برای سلامت قلب نیز بسیار مفید است و باعث عملکرد بهتر مغز می شود و هوش و تمرکز را در فرد بالاتر می برد و یک تقویت کننده عالی محسوب می شود.
  • کسانی که از کم خونی شدید رنج می‌برند روزانه مصرف را به آنها توصیه می کنیم این کار باعث می‌شود تا پروتئین ذخیره آهن قدرت جذب آهن را بالاتر ببرد و کم خونی و فقرآهن به مرور کنار شود. پسته سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است که از رشد و بروز سرطان جلوگیری می کند باعث کاهش میزان قند خون در افراد دیابتی می شود و همینطور با مصرف مداوم آن کلسترول بد خون به شدت کاهش پیدا می‌کند و برای سلامتی قلب توصیه می شود.

مشخصات پسته خندان صادراتی

مشخصات پسته خندان صادراتی پسته خندان ممتاز صادراتی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین آجیلی ها است و قیمت آن نیز بالا است و به دلیل مزیت و کاربرد های فراوانی که پسته فندقی دارد متقاضیان فراوانی را به خود جلب کرده است و امروزه مردم به عنوان آجیلی از آن استفاده می کنند. این پسته خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد و از مواد خوراکی بسیار خوشمزه و خوش طعم به حساب می آید که دارای منبع بسیار خوبی از پروتئین و فیبر کلسیم و پتاسیم و آنتی اکسیدان است و برای سلامت عمومی بدن مفید خواهد بود لذا توصیه می شود با خوردن پسته در طول روز سلامتی خود را از هر لحاظی تضمین کنیم.

مشخصات پسته خندان فندقی :

  • این نوع پسته ها  بسیار مرغوب و خوشمزه و خوش طعم هستند.
  • ظاهری زیبا و اندازه ی آن و خود دانه آن کوچک است.
  • از پسته فندقی برای تزئینات در دسرها استفاده می شود.
  • بیشتر رستوران ها، آبیموه فروش ها و کافی شاپ ها از این پسته استفاده می کنند.
  • این نوع پسته بسیار مرغوب و خوشمزه و خوش طعم هستند.
  • نسبت به دیگر پسته ها قیمت ارزان تری دارد.
  • پسته اکبری دارای ظاهری مناسب و بدون هر گونه از سوراخی، کرم خوردگی و عدم تیرگی می باشد. د
  • انه های پسته تقریبا بزرگ و مثل هم است.
  • رنگ هسته و مغذی پسته معمولا زرد تا سبز کم رنگ است.
  • پوسته رویی پسته خندان مجلسی کاملا بدون لکه و به رنگ استخوانی است و آدم را به خود جلب می کند.

توزیع کنندگان برترین انواع پسته خندان صادراتی

توزیع کنندگان برترین انواع پسته خندان صادراتی توزیع مستقیم پسته خندان بسته بندی درجه یک توسط عمده فروشان، موجب شده است که تمامی دلالان و سودجویان در این زمینه دیگر به دلیل انبوه بودن مراکز خرید و فروش نتوانند خرید و فروش پسته بی کیفیت خود را انجام بدهند و به همین دلیل امروز تمامی مردم می‌توانند از طریق مراکز عرضه و فروش معتبر پسته را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنند و از خرید خود کامل داشته باشد.

عرضه پسته خندان درجه یک در بازار های خرید و فروش داخلی و حتی خارجی از راه های مختلفی استفاده می شود که از رایج ترین و محبوب ترین این روش ها در زمان عرضه کنندگان و حتی خریداران می توان به عرضه مستقیم پسته اشاره کرد و از آنجایی که در این روش هیچ واسطه در زمان خرید و فروش وجود دارد و محصول مورد نظر به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده عرضه می شود، قیمت آن به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما