شرکت پخش پسته احمد آقایی رفسنجان

پسته احمد آقایی رفسنجان جزو خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ارقام پسته در داخل و خارج کشور می باشد. در واقع این نوع پسته به دلیل طعم لذیذ، ظاهر زیبا و کشیده برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب است. که بیشترین فروش را در بین انواع رقم های پسته به خود اختصاص داده است. مجموعه ی ما شرکت پخش پسته احمد آقایی رفسنجان با کیفیت درجه یک می باشد.

شرکت پخش پسته احمد آقایی رفسنجان

آرام کردن اعصاب با خوردن پسته

آرام کردن اعصاب با خوردن پسته پسته سرشار از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان، فسفر، مس، منگنز، ویتامین ب ۶، پتاسیم و … می باشد. به همین دلیل فواید بی نظیری برای سلامتی بدن دارد.

آیا می دانستید آرام کردن اعصاب با خوردن پسته میسر می شود!

در واقع پسته احمد آقایی رفسنجان با داشتن مواد مغذی مانند ویتامین ب ۶ و پروتئین باعث تقویت ذهن و رفع استرس و آرام کردن اعصاب می شود.

بنابراین اگر در طول روز در موقعیت های استرس زا قرار می گیرید و یا دچار ناراحتی اعصاب هستید. حتما پسته را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.

از فواید دیگر پسته برای سلامتی بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنظیم فشار خون: پسته به کنترل فشار خون کمک می کند زیرا باعث کاهش سفتی و انعطاف ناپذیری رگ های خونی می شود که به آنها اجازه می دهد در زمان مورد نیاز گشاد شوند.
  • تنظیم قند خون: پسته سرشار از مواد مغذی مهم مانند پروتئین، چربی، فیبر غذایی و آنتی اکسیدان است که باعث کاهش سرعت جذب گلوکز می شود و عملکرد سلول های لوزالمعده که تولید کننده انسولین هستند را بهبود می بخشد.
  • تقویت سلامت چشم: محتوای آنتی اکسیدانی بالای پسته به طور قابل توجهی خطر تخریب ماکولا را کاهش می دهد و چشم ما را سالم نگه می دارد.
  • سلامت روده را حفظ می کند: فیبر محلول موجود در پسته به افزایش تعداد باکتری های خوب در روده کمک می کند. خطر ابتلا به چندین بیماری گوارشی را کاهش می دهد.
  • گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد: پسته برای درمان کم خونی بسیار موثر است زیرا حاوی مقدار کافی آهن، مس و ویتامین C می باشد که همه آنها برای افزایش تعداد RBC در خون مفید هستند.

صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان

صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان پسته احمد آقایی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • درصد خندانی پسته بالا است.
  • مغز پسته بسیار خوشمزه است.
  • کشیدگی پسته مناسب است.
  • اغلب رنگ مغز پسته سبز یشمی است.

پسته احمد آقایی رفسنجان دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. که به کشورهای دیگر صادر می شود و همواره متقاضیان خرید بالایی از کشورهای دیگر دارد.

در واقع تولید کنندگان با صادرات این نوع پسته می توانند به سودآوری خوبی دست یابند و باعث رشد اقتصادی کشور شوند.

مجموعه ی ما صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان با کیفیت و قیمت باورنکردنی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما