صادرات پسته شور با بهترین کیفیت

پسته شور علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارند، در داخل ایران محبوب می باشند و سالانه در بسیاری از باغ های سراسر کشورمان تولید می شوند. صادرات پسته با بهترین کیفیت به کشور های همسایه، یکی از اصلی ترین وظایف مراکز ما به حساب می آید و به طور کلی صادرات این محصولات، بخشی از درآمد اصلی کشورمان را تشکیل می دهند. سطح کیفیت پسته شور در ایران بسیار بالا است و بسیاری از کشور های خاورمیانه تمایل به خرید محصولات مذکور را دارند.

صادرات پسته شور با بهترین کیفیت

پسته شور چگونه تولید می شود؟

پسته شور چگونه تولید می شود؟ همان طور که قبل تر گفته شد، میزان تولید پسته در ایران بالا می باشد و در اکثر مناطق کشورمان هم این محصول تولید می شود و دراختیار مصرف کنندگان نیز قرار می گیرند. گفتنی است که ایران جزو بزرگ ترین تولید کننده محصولات پسته در دنیا محسوب می شود و کشورمان توانسته است که طی این چند ساله به جایگاه بسیار خوبی در زمینه تولید پسته شور نیز برسد. در ضمن در ادامه مطلب به نحوه تولید پسته شور در کشورمان نیز می پردازیم. 

پسته در زمین های مخصوص کشت می شوند و جزو محصولاتی هستند که در زمان رشد باید به صورت کامل به آنها رسیدگی شود. تولید پسته شور در مراکز تولیدی کشورمان نظیر کارخانجات به میزان فراوانی انجام می شود و نحوه تولید پسته شور به این صورت است که در ابتدا پسته خام در درون دستگاه های پیشرفته ای قرار داده می شوند و در درون این دستگاه ها، حجم بالایی از نمک موجود می باشد و باید به مدت چند ساعت پسته خام در داخل نمک ها قرار گیرند تا به خوبی طعم شوری بگیرند. سپس بعد از گذشت چند ساعت، پسته از درون این دستگاه ها خارج می شوند و آماده مصرف می باشند.

لازم به ذکر است که افراد در منزل هم می توانند پسته شور را درست کنند و نیازی به دستگاه های پیشرفته برای تولید این نمونه ها نیست. برای تهیه پسته شور، افراد باید در ابتدا مقداری آب و نمک را با هم حل کنند و پسته خام را به همراه محلول آب و نمک با شعله بسیار بالا به مدت چند دقیقه تفت دهند، بعد از طی کردن این مراحل  پسته شور به بهترین شکل ممکن آماده شده است‌.

عرضه عمده پسته شور با قیمت ارزان

عرضه عمده پسته شور با قیمت ارزان مراکز ما پسته شور را با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند و افرادی که تمایل به خرید پسته ارزان و با کیفیت را دارند، می توانند محصولاتشان را از مجموعه ما خریداری کنند. گفتنی است که انواع پسته شور را با بهترین شرایط ممکن در کشور عرضه می کنیم و نه تنها در داخل ایران، بلکه به کشور های دیگر نیز محصولات پسته شور را عرضه می کنیم.

باتوجه به سابقه چندین ساله که در زمینه فروش پسته در ایران داریم و افراد مصرف کننده هم از کیفیت اجناس ما رضایت کافی را دادند، جزو عرضه کننده برتر پسته در کشور به حساب می آییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما