صادرکننده بهترین پسته ایرانی اعلا

ایران ازایام قدیم یکی ازبزرگترین تولید کنندگان انواع پسته مانند پسته امروز خراسان رضوی در جهان بوده است. پسته ایرانی سالانه میلیاردها دلار به خارج از کشور صادر می شود. پسته مرغوب صادراتی توسط صادرکنندگان این محصول پای به بازارهای بین المللی نهاده است و در حال حاضر پسته ایرانی با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

صادرکننده بهترین پسته ایرانی اعلا

قدمت تولید پسته در ایران

قدمت تولید پسته در ایران

پسته و پسته امروز رفسنجان جز محصولاتی است که قطب اصلی تولید  آن در خاورمیانه بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا، خوراک بسیار خوش طعم و لذیذی است. تاریخچه تولید پسته در ایران به سال های بسیار طولانی باز می گردد. در واقع ایران در زمینه تولید و صادرات پسته قدمت طولانی داشته است .  هم اکنون هم بخش گسترده‌ای از آن به سایر کشورهای دنیا صادر می گردد.

طی تحقیقات در چندسال اخیر، ایران بزرگترین صادرکننده این محصول بوده است . ایران بدلیل موقعیت  خاص جغرافیایی  از طریق راه های زیادی می تواند به سایر کشورها اقدام به صادرات پسته نماید. شهرهایی همچون رفسنجان، دامغان، انار، بویین‌ زهرا، سیرجان، ، فسا و… جزء شهر های اصلی تولید کننده پسته به شمار می رود .  حدود ۷۰ درصد اصلی پسته در این شهرها تولید می گردد که طعم بسیار خوبی دارد و تمام افراد این پسته را می پسندند.

محققان به این نتیجه رسیدند تاریخچه و قدمت پسته به زمان هخامنشیان یعنی حدودا قرن ۱۲ باز می گردد. از اولین مناطق تولید کننده  پسته شهرهای دامغان، سمنان و کرمان بوده است.  پسته هایی همچون  پسته کله قوچی، اکبری و فندقی  و خنجری جزء معروف‌ترین نمونه‌ های آن می‌ باشد. در میان تمامی استانها حدود دو سوم از زمین های کشت پسته در اختیار استان کرمان بوده که از متقاضیان بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار می باشد.

فروشندگان بهترین پسته ایرانی اعلا

فروشندگان بهترین پسته ایرانی اعلا اگر شما هم به دنبال پسته ایرانی اعلا هستید پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال فروشندگان خوب این محصول باشید. در واقع فروشندگانی که  در زمینه تولید پسته صادراتی فعالیت می کنند، می توانندمحصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهند که در این صورت  مشتری از بابت کیفیت محصول مطمئن خواهد بود.

نرخ توزیع پسته اعلا ایرانی با توجه به شهر تولید کننده، نوع پسته و کیفیتی که دارد، میزان تقاضا و نحوه خرید و فروش آن تغییر یافته که مشتریان بر اساس این ویژگی ها می توانند به صورت تقریبی قیمت آن را محاسبه نمایند. این فروشندگان جهت رفاه حال مشتریان راه‌های ارتباطی متعددی را در اختیار مشتریان آنها قرار داده اند. حتی شما می توانید قبل از خرید محصول از مشاوره های خرید این مجموعه استفاده کنید. شما می توانیداز این طریق محصول مورد نظرخود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالاسفارش دهید و در حجم دلخواه دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما