صادرکنندگان پسته فندقی خام

پسته یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین مغزهای خوراکی می باشد و در فرهنگ غذایی ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. استفاده از پسته به عنوان یکی از اجزای مهم در آجیل، زینت‌بخش دورهمی ها و مجالس دوستانه و رسمی می باشد.

در اعیاد مختلفی از قبیل عیدنوروز و شب‌های یلدا استفاده از این خوراکی بی نظیر رایج است. پسته دارای انواع مختلف می باشد که به لحاظ شکل ظاهری، با هم متفاوت می باشد.

مجموعه ما از صادرکنندگان پسته فندقی خام می باشد و محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه میکند.

صادرکنندگان پسته فندقی خام

پسته چه خواص جادویی برای بدن دارد؟

پسته چه خواص جادویی برای بدن دارد؟ امروزه کمتر کسی را می توان یافت که از طعم بی نظیر پسته لذت نبرد و این مغز خوشمزه و منحصر به فرد را دوست نداشته باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از غذاهای سنتی و خوش طعم، خورشت فسنجان با استفاده از مغز پسته است.

یعنی به جای استفاده از مغز گردو از مغز پسته پودر شده برای تهیه این خورشت استفاده می‌کنند و دارای طعم بی نظیر و منحصر به فردی می باشد.

پسته علاوه بر طعم بی نظیر، دارای خواص زیادی می باشد و می توان این مغز خوشمزه را معجزه طبیعت دانست و استفاده از آن در برنامه غذایی کودکان به عنوان تنقلات سالم از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند جایگزین خوراکی های ناسالم گردد.

پسته همچنین یکی از مواد غذایی مفید برای افراد دارای اضافه وزن می باشد، چرا که فیبر موجود در پسته می‌تواند در سیری طولانی مدت این افراد تاثیر فراوانی داشته باشد و بدین ترتیب باعث کاهش وزن و یکی  گزینه های غذایی مناسب برای افراد چاق می باشد.

همچنین پسته باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش می گردد و عملکرد بهتردر  روده و خروج مواد زائد از بدن را موجب میشود.

پسته همچنین تاثیر بی نظیری  برای سلامت پوست و مو دارد و به سبب داشتن اسیدهای چرب مفید، می‌تواند باعث تقویت ساقه  و براق شدن مو گردد.

بدین منظور استفاده از پسته  برای تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی رایج است و یکی از ماسک های مرغوب در بازار، ماسک هایی می باشد که در آن از عصاره پسته استفاده شده باشد.

یکی از مشکلات شایع در بین آقایان، کاهش قوای جنسی می باشد پسته در این زمینه بسیار موثر است و می‌تواند به افزایش میل جنسی کمک شایانی نماید.

افزایش خونسازی بدن با خوردن پسته

افزایش خونسازی بدن با خوردن پسته استفاده از پسته در طب سنتی نیز به کرات اشاره شده است و یکی از مهمترین خواص آن داشتن آهن فراوان است. افرادی که دچار مشکلات کم خونی هستند، میتوانند با استفاده از پسته کمک شایانی به درمان کم خونی خود نمایند.

پسته برای بانوان باردار نیز بسیار مفید است و می تواند آهن مورد نیاز بدن این افراد را تامین کند و در سلامت جسمی و مغزی جنین آنها تاثیر فراوانی دارد.

طی تحقیقات انجام شده، پسته یکی از خون ساز ترین خوراکی های موجود در جهان می باشد و می تواند به عنوان اسید فولیک طبیعی استفاده شود و جایگزین داروهای شیمیایی  گردد.

از این رو توصیه می‌شود افراد مقدار معینی از پسته را روزانه مصرف نمایند و از خواص بی‌نظیر آن بهره مند گردد. از دیگر خواص پسته به کنترل دیابت، تقویت سیستم ایمنی بدن، تحریک رشد مو، کمک به بینایی و افزایش تقویت چشم اشاره نمود.

پسته فندقی خوب چه ویژگی دارد؟

پسته فندقی خوب چه ویژگی دارد؟ همانطور که بیان شد پسته دارای انواع مختلفی می باشد و عبارتند از پسته احمدی آقایی، فندقی، شاه پسند، خنجری و غیره.

پسته فندقی که از آن به عنوان پسته اوحدی نیز یاد می‌شود از لحاظ طعم و مزه دارای کیفیت بالایی می باشد، ولی از لحاظ ظاهری تقریباً گرد و شبیه به فندق است.

امروزه در بسیاری از مناطق کشور پسته فندقی تولید می گردد و علاوه بر مصرف خوراکی، در بسیاری از کارخانجات و صنایع تولید گز، سوهان و انواع شیرینی جات استفاده می گردد.

استان کرمان و خصوصا شهر زرند یکی از قطب های اصلی تولید پسته در سطح کشور می باشد.

پسته ایرانی یکی از مرغوب ترین پسته های موجود در جهان می باشد و توانسته است طرفداران زیادی را در سطح دنیارا به خود جذب نماید.

در هنگام خرید پسته فندقی درجه یک رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان بهترین خرید را انجام داد و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نمود.

برای خرید پسته فندقی باکیفیت باید به مراکز معتبر و برندهای بنام مراجعه کرد. پسته فندقی تازه و با کیفیت دارای رنگ سبز می‌باشد و طعم بی نظیری دارد و داشتن رنگ قهوه‌ای مغز پسته و طعم نامطلوب، نشان از کهنه بودن و ماندگی طولانی‌مدت این محصول دارد.

پسته اعلا و با کیفیت، در بسته بندی های بهداشتی و به صورت فله به بازار عرضه می گردد.

اگر به صورت بسته بندی این محصول را خریداری میکنید، به داشتن تاریخ تولید و انقضا و داشتن بسته بندی بهداشتی توجه نمایید و اگر به صورت فله پسته را خریداری می‌کنید، باید طبق موازین بهداشتی این محصول به بازار عرضه گردد و عاری از هر گونه حشره و کرم خوردگی باشد. چراکه پسته از جمله مغز هایی می باشد که اگر در هوای گرم و نامناسب نگهداری شود، به سرعت آسیب و کیفیت مطلوب خود را از دست میدهد.

قیمت خرید پسته فندقی خام

قیمت خرید پسته فندقی خام امروزه مراکز زیادی در زمینه عرضه پسته در انواع مختلف فعالیت دارند، اما مسئله مهم داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب است که در بسیاری از این مراکز رعایت نمی گردد.

بعضی از مراکز فروش، اقدام به عرضه پسته ارزان اما دارای کیفیت پایین می کنند و بعضی از مراکز پسته را به قیمت های بسیار بالا و نجومی به فروش می رسانند.

مشتریان عزیز باید دقت نمایند در این زمینه توجه لازم را به عمل آورند تا بتوانند محصولی را با کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب تهیه نمایند.

مجموعه برند تجاری صبا فروت افتخار دارد در زمینه عرضه پسته فندقی مرغوب فعالیت می نماید. این مجموعه تلاش بر آن دارد پسته فندقی رسیده را با بالاترین درجه کیفی به مشتریان عزیز عرضه کند و کیفیت را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

کیفیت بالای محصولات ما باعث گردیده است علاوه بر تامین بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی نیز حضور یابیم و در زمینه عرضه پسته فندقی صادراتی موفق عمل نماییم.

کیفیت بالای محصولات ما باعث شده بین محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی تمایز ایجاد شود و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما