صادر کننده پسته بادامی ریز اعلا

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از پسته ها  مواجه هستیم که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند، در این بین انواع پسته بادامی ریز اعلا از استقبال خرید بی نظیری برخوردار بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می‌دهند.

مرکز صادرات پسته بادامی ریز  همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات در اختیار مشتریان خارجی قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌پردازد.

صادر کننده پسته بادامی ریز اعلا

نکاتی کاربردی برای خرید پسته بادامی ریز

نکاتی کاربردی برای خرید پسته بادامی ریز

پسته از انواع تنقلات خوش رنگ و خوشمزه ای است که علاوه بر این، دارای فواید زیادی برای سلامتی انسان است. پسته سرشار از پروتئین و چربی های مفیدی است که همگی در داشتن بدنی سالم به انسان کمک می کند. از دیگر مزایای پسته می توانیم به حفظ سلامت روده، تقویت رگ های خونی، کاهش کلسترول بد خون و از طرفی افزایش کلسترول خوب خون و … اشاره داشته باشیم. اما شما در هنگام انتخاب یک پسته خوب باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید که ما در این قسمت به اختصار گزینه ای از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پسته ها دارای انواع متنوعی هستند که هر یک از آن ها ویژگی های مختص خود را دارند. شما برای خرید پسته در ابتدا باید به طعم خوب آن توجه داشته باشید. عامل اصلی در تفاوت قیمت پسته ها طعم آن ها می باشد هر فردی بر اساس ذائقه خود می تواند نمونه ای از آن ها را انتخاب کند.

نکته مهم دیگر در هنگام خرید پسته، توجه به اندازه آن ها است. اندازه مناسب یک پسته نشان دهنده کیفیت آن می باشد. نمونه پسته اکبری اندازه بزرگ تری دارد و قلمی تر است.

اگر پسته های شما شکستگی یا ترک خورده باشد، بهتر است از خرید آن اجتناب نمایید. لکه های قهوه ای موجود روی پوست پسته هم نشان دهنده نامطلوب بودن کیفیت پسته هستند. مغز چروکیده، سیاه و خشک شده پسته هم نشان می دهد که آن پسته، گزینه مناسبی برای خرید نیست. بهتر است که از پسته های خندان استفاده نمایید که مغز آن ها کاملا نمایان باشد و بتوانید خرید مطمئن تری داشته باشید. پسته هایی که کاملاً رسیده باشند، مغز بزرگ تری دارند و خوش‌طعم ترند، بنابراین سعی کنید که پسته های کاملا رسیده را خریداری نمایید.

پسته بادامی از محبوب ترین پسته های ایرانی بوده که علاوه بر بازار داخلی از بازار صادراتی بسیار خوبی نیز برخوردارند. محبوبیت این مدل پسته به قدری زیاد بوده که بخش اعظمی از آن به صادرات می‌ رسد. این پسته از طعم بسیار خوبی برخوردار است و شکل آن بسیار زیبا و مجلسی است.

علاوه بر این قیمت مقرون به صرفه ای دارد. پسته بادامی از انواع پسته های محبوب استان کرمان بوده که تقریباً ۵۵ تا ۶۰ درصد از باغات این استان از پسته پر شده است. این نمونه پسته نسبت به سایر پسته ها اندازه کوچک تر و ریزتری دارد که به همین دلیل به آن پسته فندقی گفته می‌شود.

پسته نسبت به سایر پسته ها از قیمت ارزان تری برخوردار است و به همین دلیل مردم می‌ توانند با هر توان مالی نسبت به خرید آن اقدام نمایند. پوسته این محصول به طور طبیعی به رنگ کرم روشن می باشد، به دلیل برخورداری از شکل کروی و گرد شما می توانید از پسته فندقی برای تزیین انواع شیرینی پسته ای استفاده نمایید. همچنین برای تهیه شیرینی های مسقطی و گز از آن استفاده می شود. علاوه بر این در صنعت بستنی سازی نیز کارایی زیادی دارد.

اما انواع پسته از خواص درمانی بسیار زیادی بر خوردارند، اگر از مشکل دیابت و فشار خون در رنج هستید، بهترین گزینه برای رفع این مشکل استفاده از پسته می باشد. علاوه بر این سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی، چربی‌ ها و پروتئین‌ ها بوده که همگی برای حفظ سلامتی بدن بسیار موثرند‌.

درباره فواید پسته بادامی ریز بیشتر بدانید.

شاید اصلی ترین دلیل محبوبیت و خرید و فروش پسته بادامی در بازار، اندازه بزرگ و شکل فندقی آن است.

رنگ پوسته پسته به سفید مایل به کدر می زند و مغز آن به رنگ سرخ تیره است. این رقم پسته میزان خندانی متوسطی دارد و این امر هم سبب شده است تا خرید پسته بادامی بیش تر شود.

از طرفی این نمونه پسته دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. سرشار از آهن بوده و می تواند باعث خون سازی بدن شما شود. در باز کردن مجاری کبدی و تقویت معده کارایی بالایی دارد، همچنین می‌تواند بوی بد دهان شما را بسیار سریع از بین ببرد.

شما با استفاده از پسته بادامی می توانید قلبی سالم داشته باشید. در صورتی که با فشار خون مواجه اید، می توانید از پسته برای رفع این مشکل استفاده نمایید. همچنین اگر دچار اضافه وزن هستید، از پسته به عنوان میان وعده استفاده کنید.

پسته منبعی از چربی‌ های اشباع نشده است که می‌ تواند کلسترول بد خون شما را پایین آورد و از طرفی باعث افزایش سطح کلسترول خوب خون شما شود، که در نهایت از حملات قلبی جلوگیری خواهد کرد.

اما علاوه بر این، پسته بادامی از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است که ما در این قسمت به ارائه چندین نمونه از آن ها خواهیم پرداخت:

  • این نمونه پسته دارای خاصیت خون سازی است، چرا که سرشار از آهن می باشد و در ساخت گلبول قرمز موثر است.
  • موجب ریکاوری و افزایش قوای جنسی خواهد شد.
  • در باز کردن مجاری کبد و تقویت معده بسیار موثر می باشد.
  • موجب برطرف شدن بوی بد دهان و همچنین زخم های داخل دهان خواهد شد.

امام از این پسته استفاده بسیار زیادی می شود در واقع این پسته در صنعت شیرینی سازی استفاده تاثیری دارد و شما می توانید آن را به صورت خام یا بوداده استفاده نمایید همچنین می توان آن را به صورت پودری و یا در تهیه انواع بستنی استفاده کرد.

پسته بادامی ریز چه طبعی دارد؟

پسته بادامی ریز چه طبعی دارد؟ در طب سنتی ایرانی طبع پسته بادامی گرم معرفی شده و متخصصان آن را گرم تر از گردو می پندارند، اما باید بدانیم که پسته های مختلف دارای طبع های یکسانی نیستند و معمولا دارای طبع معتدل می باشند طبع پوست سبز پسته به سردی و خشکی می زند.

اما شاید بخواهید بدانید که مصلح پسته چه چیزی است، سرکه، انار ترش، زرد الوخشک و ترش و میوه‌های ترش مصلح پسته می باشند و شما می توانید برای تعدیل مزاج آن ها از این موارد استفاده داشته باشید.

اما پسته بادامی دارای اندازه ای خوب و وزنی بالا است. انواع پسته به آفت بسیار حساس می باشد و اتصال میوه به خوشه پسته بسیار قوی بوده که در اثر وزش باد شدید ریزش نمی ‌‌کند. رشد این نمونه پسته در خاک‌ های نامناسب بسیار محدود است.

رنگ پوست پسته، سفید کدری است و مغز آن سرخ تیره شکل است. از طرفی میزان خندانی این رقم پسته متوسط می باشد. شاید برای

شما با استفاده از پسته می توانید قلبی سالم داشته باشید. در صورتی که با فشار خون مواجه اید، می توانید از پسته برای رفع این مشکل استفاده نمایید. همچنین اگر دچار اضافه وزن هستید، از پسته به عنوان میان وعده استفاده کنید.

پسته منبعی از چربی‌ های اشباع نشده است که می‌ تواند کلسترول بد خون شما را پایین آورد و از طرفی باعث افزایش سطح کلسترول خوب خون شما شود، که در نهایت از حملات قلبی جلوگیری خواهد کرد.

شرایط مناسب برای پرورش نهال پسته

پسته از روند پرورش طولانی برخوردار است و از پر طرفدارترین کالاهای ایرانی می باشند ارزش غذایی آن ها بسیار بالا است و به عنوان تجارت پرسود در ایران شناخته شده‌ اند پسته ها از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند و ایران بزرگ ترین تولید کننده پسته در جهان است.

در این بین استان کرمان و شهرستان رفسنجان مرکز اصلی تولید پسته در ایران به شمار می‌ آید باید بدانید که پرورش پسته یک پروسه طولانی مدت از شما برای بهره برداری از آن باید چیزی حدود هشت سال صبر داشته باشید اما باید بگویم که ارزش بالای پسته و توانایی صادراتی آن ارزش صبر کردن و کاشت و پرورش پسته را دارد. در ادامه در این بخش توضیحات کاملی درباره کاشت و پرورش پسته برای علاقمندان به باغبانی و طرفداران پسته آورده ایم.

شما می توانید به دو طریق پسته را برداشت کنید می توانید درخت پسته را به دست بیاورید و نهال آن را بکارید که با این وجود زودتر به محصول خواهید رسید و یا بذر آن را بکارید و از آن نگهداری کنید تا بزرگ شود و به بار بنشیند باید نهال نر و ماده پسته با هم کاشته شوند‌، یعنی به ازای هر ۱۵ درخت ماده یک درخت نر بکارید باید بگویم که تشخیص نهال نر و ماده از هم تا قبل از هفت سالگی بسیار سخت هستند بنابراین در بین نهال های ماده چندین نهال که گمان می‌ کنند نر هستند می‌ کارند.

برای کاشتن بذر پسته در ابتدا آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید آن ها را درون یک لوله دستمال مرطوب بگذارید و گاهی برای تعدیل هوا روی دانه ها را کنار بزنید در دمای اتاق و مرطوب آن ها را نگهداری کنید، پس از اینکه بذر های شما جوانه زد آن ها را به یک فنجان یا گلدان کوچک منتقل کنید توجه داشته باشید که حتماً باید انتهای گلدان شما سوراخی برای خارج شدن آب وجود داشته باشد بعد از اینکه دانه های شما ریشه دادند داخل گلدان ها آن ها را نگهداری کنید و سپس آن را در فصل پاییز و بهار در باغ بکارید.

نهال ها تا 3 یا 4 سالگی بهتر است داخل گلدان ها زندگی کنند و سپس آن ها را در فصل پاییز یا بهار در باغ بکارید. در این مدت باید حواستان به مواد مغزی خاک باشد و خاک را تقویت کنید.

برای کاشت نهال پسته گودالی دو برابر ارتفاع ریشه حفر کنید که دو برابر قطر توپ ریشه پهنا داشته باشد تا ریشه های نهال فضا برای رشد داشته باشند. گیاه را داخل گودال قرار دهید و آن را به صورت عمودی نگه دارید و اطراف ریشه آن را با خاک پر کنید. پس از قرار دادن نهال حتما آن را آبیاری کنید تا منفذ های خالی مانده از آب پر شوند تا از پوسیده شدن ریشه ها جلوگیری شود.

توزیع کننده انواع پسته بادامی ریز اعلا

توزیع کننده انواع پسته بادامی ریز اعلا

فروشندگان متقلب برای جذب مشتری بیش تر، پسته های خود را رنگ می‌ کنند که این رنگ ها شیمیایی بوده و می تواند برای سلامتی مضر باشد. بنابراین توجه داشته باشید که پسته های خریداری شده شما رنگ شده نباشند و پوست آن ها کاملا طبیعی باشد. با این وجود در هنگام خرید توجه نمایید که پسته خود را از فروشنده معتبری تهیه نمایید.

فروشنده بهترین پسته فردی است که به سفارش مستقیم پسته از خریداران پرداخته و دست هیچ گونه دلالی در معامله وجود ندارد. این فروشنده پسته های مرغوب و کاملاً طبیعی را در اختیار خریداران قرار می دهد و آن ها را به صورت عمده به فروش می رساند.

در این زمینه عرضه کننده پسته ریز اعلا تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین آن ها را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای با نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

فروشگاه مرکزی پسته بادامی ریز اعلا

به دلیل استقبال بسیار زیاد از این سری محصولات، بازار توزیع پسته بادامی صادراتی بسیار خوب بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت تهیه آن ها از خود استقبال نشان می‌ دهند.

مرکز فروش پسته تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد که این سری از پسته ها را کاملا ارگانیک، در اختیار مشتریان خود قرار دهند. شما می توانید انواع پسته را در مدل های مختلف خام، بوداده، شکلاتی و … تهیه نمایید که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند.

پخش مستقیم پسته بادامی ریز اعلا

پخش مستقیم پسته بادامی ریز اعلا

با توجه به فواید پسته استقبال از خرید آن ها بیش از پیش شده است و متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آن ها تاکید می نمایند، پسته بادامی ریز اعلا از ظاهر زیبایی برخوردار است و به همین دلیل از آن در مهمانی های ویژه استفاده می شود. شما می توانید برای خرید پسته بادامی ارزان خود به صورت عمده نسبت به خرید آن از مراکز تولیدی اقدام نمایید. در این صورت دست واسطه از خرید حذف شده است و شما مستقیما با تولید کننده واقعی آن معامله خود را انجام داده اید.

پخش کننده معتبر پسته بادامی ریز اعلا تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا به ارائه پویای خود باعث تبدیلی نیاز بازار شده و با این وجود افراد می توانند در هر نقطه از کشور با کیفیت ترین آن ها را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما