عرضه کننده پسته خندان دامغان

عرضه پسته  خندان دامغان یکی از پسته های پرطرفدار و پرمصرف نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا می باشد.

باغداران دامغان تامین کننده پسته مرغوب این خوراکی خوشمزه، پرخاصیت و مفید را در بالاترین کیفیت ممکن تولید و در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند و بعد از تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام به صادرات و ارسال آن به کشورهای دیگر می کنند و از این راه به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا می کنند.

تولید و صادرات محصول پسته خندان دامغان دارای مزیت های نسبی است، لیکن برای افزایش میزان تولید و صادرات پسته دامغان، بایستی سیاست‌هایی در جهت مکانیزاسیون بیشتر، تغییر و اصلاح ساختار باغ‌های پسته موجود مانند استفاده از پایه‌‌های مناسب در باغات، تعیین پیوند نر و ماده متناسب با شرایط محلی، یکپارچه سازی باغ‌های پسته اتخاذ گردد.

 

 

عرضه پسته دامغان

معرفی انواع پسته خندان دامغان

عرضه پسته دامغانانواع پسته های خندان دامغان :

  • احمدآقایی
  • کله قوچی
  • اکبری
  • خنجری
  • عباسعلی
  • شاه پسند

پسته عباسعلی دامغان ازگونه های پسته بومی و اصیل دامغان و در اصل از خانواده پسته احمد آقایی است.از لحاظ خندان بودن درجه بسیار بالایی را دارد و یکی از دلایل خوشمزه بودن مغز این پسته چربی موجود در مغز آن است،البته این پسته در میان سایر پسته ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و می تواند یک انتخاب اقتصادی برای آجیل باشد.

پسته خنجری یکی دیگر ازارقامی است که منحصرا در دامغان یافت می شودو یکی از محصولات تجاری این شهر به حساب می آید.پسته خنجری دامغان از لحاظ شباهت و کیفیت بسیار شبیه به نمونه بادامی است وبه همین دلیل این پسته را با مخلوط بادامی نیز به فروش می رسانند.

پسته شاه پسند دامغان به شکل بادامی و کشیده می باشد و رنگ پوست استخوانی این پسته  به رنگ کرم تیره است. پسته شاهپسند  دامغان جز پسته های ممتاز کشور بوده و اغلب این پسته را  تجار به کشورهای دیگرصادر می کنند.

استعلام قیمت پسته خندان دامغان

عرضه پسته دامغان فروش انواع پسته خندان دامغان توسط تولید کننده ها، شرکت های توزیع و پخش و همین طور نمایندگی های معتبر به صورت کلی و عمده و یا به صورت جزئی انجام می گیرد.

امروزه گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سبب گردیده که خریداران و مصرف کننده ها بتوانند نسبت به زمان های قدیم و دور خریدهای خود را راحت تر انجام دهند و هر محصول و کالایی که احتیاج دارند را به صورت غیرحضوری و مستقیم از طریق سایت های اینترنتی سفارش داده و درب منزل یا محیط کار خود تحویل بگیرند.

لازم به ذکر می باشد برای  خرید و عرضه پسته  خندان دامغان  چون واسطه وجود نداشته لذا خریداران می توانند با قیمت هایی پایین تر از سطح بازار محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

عرضه پسته  خندان دامغان نیز امروزه از طریق سایت های اینترنتی صورت می گیرد و فروشندگان نیز سعی در عرضه هرچه بهتر محصولات خود دارند.

مجموعه بازرگانی صبا فروت آماده عرضه انواع پسته خندان دامغان به تجار عزیز می باشد.

2

  1. سلام مطالب بسیار ارزشمند وکاربردی بود ممنونم از اطلاعات خوب وارزشمندتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما