عرضه کنندگان پسته سفید بادامی

عرضه کنندگان پسته سفید بادامی نوع پسته را که غالباً با نام پسته مشهدی نیز شناخته می شود به صورت عمده و در حجم های بالا در روش غیر حضوری در معرض فروش قرار داده اند پسته هایی که از به لحاظ ظاهر به صورت بادامی باشند بسیار خوش طعم و خوشمزه هستند و از لحاظ کیفیت مغز نیز در درجه کیفی بسیار خوبی قرار دارند و ارزش غذایی بسیار خوبی دارند و به همین دلیل جزو اقلام صادراتی بسیار قوی نیز به حساب می آیند.

عرضه کنندگان پسته سفید بادامی

چه عواملی بر قیمت پسته تاثیر می گذارد

چه عواملی بر قیمت پسته تاثیر می گذارد عوامل متعددی بر قیمت پسته تاثیرگذار هستند در واقع پسته در شهرهای متعدد کشور کشت می‌شود اما پسته های بادامی مخصوص شهر مشهد هستند که به پسته مشهدی نیز معروف می باشد این پسته ها دارای ظاهر کشیده‌ایم می باشند و رنگ پوست آنها تقریباً به رنگ استخوانی می باشد مغز این محصول تقریباً از سبز فسفری تا قرمز متغیر می باشد.

همچنین بهتر است بدانید که این پستها تقریباً دارای دانه بندی ریزتری هستند به همین دلیل در رنج قیمت مناسب تری قرار دارند و برای خریدار صرفه اقتصادی بهتری دارا می باشند اما مغز آن‌ها لاغر نمی باشد فقط ریزتر از دیگر پست ها از لحاظ ظاهری طبقه بندی می شوند.پسته خندان خام که جزو پسته های سفید بادام این طبقه بندی می شوند نسبت به پست‌های غیر خندان قیمت بیشتری دارند اگر بخواهیم در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت پسته بیشتر صحبت کنیم باید به ذکر موارد متعددی از جمله نکات زیر بپردازیم؛

  1. محل کشت پسته و اسم و نوع پسته تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد در واقع برخی از پسته ها که کشت شهرهای مخصوصی از کشور هستند قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.
  2. خندان بودن و یا در بسته بودن پسته نیز فاکتور بسیار پراهمیت در تعیین قیمت پسته می باشد.
  3. ریز و یا درشت بودن پسته که غالباً به آنها پست‌های ۱۲۰ دانه یا ۲۴۰ دانه نیز گفته می‌شود دارای قیمت های متفاوتی هستند
  4. درصد پسته های دربسته را با درصد مشخص می کنند به عنوان مثال اگر یک پسته از درصد بسیار کمی در بسته تشکیل شده باشد به آن پزی ۹۹% گفته می‌شود یعنی کیفیت بسیار خوبی دارد و ۹۹ درصد خندان است
  5. تازه بودن و یا کهنه بودن پسته

فایده پسته برای قلب

فایده پسته برای قلب پسته سرشار از آمینو اسیدهای بسیار مفید برای بدن می باشد همچنین چربی هایی که در این آجیل بسیار خوشمزه وجود دارند از نوع مضر نمی باشند و باعث ایجاد انسداد در رگهای قلبی نمی شوند علاوه بر آن فیبرهای بسیار رژیمی و موثری در این محصول موجود هستند که باعث آب شدن چربی ها و کاهش سطح چربی بدن خواهند شد. تمامی موارد ذکر شده برای قلب بسیار مفید هستند و باعث کم شدن بار و فشار ایجاد شده در قلب انسان میشوند.

همچنین وجود برخی از مواد معدنی همچون پتاسیم موجب تنظیم فشار خون بدن می‌شود اما بهتر است بدانید اگر میخواهید فشارخونتان با پست تنظیم شود حتماً از پستهای خام مصرف کنید تنظیم شدن فشار خون باعث کاهش بار قلب و در نهایت سلامت بیشتر آن خواهد شد.به دلیل عدم وجود چربی های مضر در آجیل و همچنین به دلیل وجود سدیم و پتاسیم که موجب تعادل در فشار خون میشوند این محصول یکی از آجیل های بسیار مقوی برای بهبود عملکرد قلب به حساب می آید‌.

خرید پسته سفید بادامی

خرید پسته سفید بادامی فروش پسته تازه و پسته خام درشت و همچنین فروش انواع پسته های بادامی بوداده و خام از طریق این وب سایت اینترنتی انجام می‌شود شما میتوانید جهت خرید محصولات مورد نظر خود در حجم ها و اندازه های دلخواه از طریق این وب سایت اقدام نموده و تمامی نیازهای خود را برآورده نماید اما به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان این محصول آن را به صورت عمده و در حجم های دلخواه شما و همچنین به صورت مستقیم در معرض فروش قرار داده ایم تا مشتری با خیال راحت از لحاظ کیفیت و قیمت خرید خود را به سهولت انجام بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما