عمده فروشی پسته اکبری کیلویی

عمده فروشی پسته کیلویی اکبری این محصول پر خاصیت و مقوی را در بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت به صورت عمده و در بسته بندی ها و اوزان مختلف با هدف تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی، تأمین نیاز مصرف کنندگان و بی نیازی آن ها، جلب رضایت مشتریان و…به دیگر متقاضیان آن ارائه می دهد.

عمده فروشی پسته اکبری کیلویی

نکات طایی برای کاشت پسته اکبری

نکات طایی برای کاشت پسته اکبری

پسته یکی از ارقام خشکبار می باشد و از گران ترین و پر خاصیت ترین مغزیجات آجیل محسوب می شود و به طور کلی به دو دسته فندقی و یا گرد و بادامی و یا کشیده تقسیم بندی می شود و به همین علت پسته ایران در چهار دسته اصلی اکبری، اوحدی، کله قوچی، احمد آقایی موجود است.

پسته اکبری یکی از مرغوب ترین پسته های ایران و جهان محسوب شده و به علت کیفیت بالایی که دارد در سطح وسیعی به کشور های خواهان و متقاضی بسیاری ارسال می شود و به همین علت کمک شایانی به اقتصاد کشور می کند چرا که صادرات پسته بخش عظیمی از درآمد کشور را تامین خواهد کرد.

پسته اکبری دارای ظاهری کشیده و بادامی شکل می باشد، این پسته خندان با کیفیت دارای ارزش غذایی بالا و طبعی گرم می باشد و سرشار از املاح و مواد معدنی ارزشمندی همچون انواع ویتامین، پروتئین، منیزیم، کلسیم، آهن، پتاسیم، آنتی اکسیدان و… است که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن بسیار مفید است.

در میان کشور های جهان کشور آمریکا نیز توانسته است رقیب سرسختی در زمینه تولید پسته باکیفیت باشد بنابراین کشور ما ایران باید راهکار های بسیاری جهت تولید و تهیه پسته بی عیب و نقص را اتخاذ کند، به دلیل اینکه پسته اکبری یکی از ارقام مهم تجاری در ایران می باشد و نقش بسزایی در رونق اقتصادی ایران ایفا می کند به کارگیری نکات طلایی جهت رشد و توسعه بهتر آن بسیار کارآمد خواهد بود به همین علت توجه به نوع بذر، نوع زمین، خاک حاصلخیز، نوع آبیاری و… از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی به علت مقاومت بالای پسته در برابر شوری و کمبود آب این محصول اصولا در مناطق خشک و کم آب و یا دارای آب شور کاشت می شود، لازم به ذکر است که درست است که مقاومت این محصول در برابر این عوامل بالا می باشد اما بهتر است از کاشت در این مناطق خودداری کرد تا محصول بهتری حاصل شود.

از دیگر نکات کلیدی کاشت توجه به خاک آن می باشد که نباید در خاک های شنی و یا دارای لایه های سخت این محصول کاشته شود، همچنین توجه به نوع آبیاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است آبیاری باید متناسب با نوع کاشت باشد و خاک نیز باید به روش صحیح لایه برداری شود.

توزیع مستقیم پسته اکبری کیلویی

توزیع مستقیم پسته اکبری کیلویی

توزیع پسته به صورت عمده و مستقیم به طرق مختلفی امکانپذیر است، یکی از روش های توزیع و فروش پسته به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی می باشد.

در روش غیر حضوری انواع پسته اکبری در کیفیت عالی با قیمت مناسب در وب سایت های ما به اشتراک گذاشته می شود تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مشاهده انواع محصولات، خرید خود را انجام دهند و لذت یک خرید راحت، مطمئن و بی دغدغه را تجربه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما