عمده فروشی پسته فندقی خام

پسته خام از مغزیجات بسیار معروف و محبوب در ایران است که در باغات کرمان و رفسنجان تولید می شود. بهترین و با کیفیت ترین پسته های خام در ایران در این باغات تولید و عرضه می‌شود. پسته یکی از آجیل های گران قیمت است که طرفداران ویژه خود را دارد و قیمت بالای پسته خام باعث میشود محبوب ترین محصول کشاورزی برای صادرات باشد. از جمله این پسته ها پسته فندقی خام است که در کنار پسته اکبری و پسته آقایی از محبوبیت و معروفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پسته  پس از تولید و توزیع از شهرهای کرمان به سرتاسر ایران و جهان صادر می شود .مرغوب ترین پسته جهان به ایران اختصاص دارد برای همین طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان را دارا است.

عمده فروشی پسته فندقی خام

فواید استفاده از پسته خام برای کودکان

فواید استفاده از پسته خام برای کودکان همان طور که همه می دانیم پسته فواید بسیار زیادی دارد از جمله برای کودکان چرا که مصرف روزانه آن باعث می‌شود:

  1. کودکان دچار کم‌خونی نشوند چرا که گلبول های قرمز در بدن آنها با خوردن پسته تامین می شود.
  2. همینطور برای کودکان ایجاد انرژی می‌کند چرا که کودکانی که ضعیف و لاغر هستند با خوردن پسته می توانند انرژی بسیار بالایی را دریافت کنند.
  3. سیستم مغز ی کودکان را تقویت می‌کند.
  4. آرام کننده اعصاب و روان است.
  5. به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.
  6. درمان اسهال را به درمان اسهال کمک میکند.
  7. به رشد قد کودکان کمک بسیار زیادی می کند.
  8. پسته سرشار از ویتامین ها و کلسیم ها است که برای بدن لازم و ضروری است.

بایستی به یاد داشته باشیم که مصرف بیش از اندازه پسته برای بدن ضرر دارد ومنجربه آلرژی در کودکان می شود.

مرکز توزیع پسته فندقی خام

مرکز توزیع پسته فندقی خام پسته فندقی خام ظاهر متفاوتی نسبت به پسته اکبری و آقایی و پسته های موجود در بازار دارد. پسته فندقی ریزترو گرد و تپل تر است مغز پری دارد و بسیار خوش خوراک و خوش طعم است. فروش پسته ایران به کشورهای دیگر یکی از مهمترین صادرات ایرانی است که هر ساله کشاورزان زیادی به سمت تولید پسته روی می آورند چرا که صادرات این محصول کاملا به صرفه است و مشتری های خاص خود را در تمام جهان دارد و یکی از پرسودترین و ارز آور ترین محصولات کشاورزی در ایران است. پسته فندقی خام حرف اول را در تولید پسته در ایران و همین طور صادرات آن به کشورهای خارج را می زند.  مرکز توزیع پسته فندقی خام در ایران در رفسنجان صورت می‌گیرد و از این مکان به تمام ایران و جهان صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما