فروشنده بزرگ پسته شور زعفرانی

پسته شور زعفرانی یکی از محصولات جانبی پسته است که با نمک بو داده و طعم دار می شوند. همچنین با استفاده از ادویه هایی مانند زعفران به پسته طعم خاص می بخشند.

پسته شور زعفرانی به صورت بسته بندی یا فله توسط فروشندگان این حرفه به مشتریان عرضه می شود.

پسته شور زعفرانی از جمله محصولات استراتژیک و همچنین صادراتی ایران است که هر ساله  باعث ورود قابل توجهی ارز به داخل کشورمی گردد.

فروشنده بزرگ پسته شور زعفرانی

مهم ترین خواص و فواید پسته

مهم ترین خواص و فواید پسته پسته یکی از انواع خشکبار می باشد که ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان آن در سطح جهان به شمار می رود.

این میوه در اواخر تابستان و اوایل پاییز از باغ ها جمع آوری می شود و یکی از انواع خشکبار پر مصرف است که به دلیل سرشار بودن از خواص و فواید بی نظیر از فروش بالایی برخوردار است.

از مهمترین فواید و خواص پسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرشار از پتاسیم و مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای بدن مانند ویتامین ث، ب شش، تیامین، اسید و کولین، اسید های آمینه و فیبر
  • خون ساز و مناسب برای افرادی که مبتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن می باشند. افزایش دهنده نیروی مغز و ذهن، تقویت کننده معده، تسکین دهنده سرفه، مفید برای مجاری کبد و رافع اسهال معمولی و خونی
  • سرشار از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن و پیشگیری کننده از ابتلا به بیماری هایی چون سرطان و ناراحتی های قلبی، بهبود عملکرد قلب و کاهش دهنده کلسترول بد خون
  • کنترل وزن و کمک به کاهش وزن به دلیل دارا بودن کالری کم، سرشار از مس و کمک به جذب آهن، دارای خواص ضد التهاب
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه بی، تقویت کننده پوست و مو
  • کاهش دهنده علائم پیری پوست و تقویت آن

برای بهره مندی از فواید کامل پسته توصیه می شود تا حد امکان از پسته خام استفاده گردد.

بازار صادرات پسته شور زعفرانی

بازار صادرات پسته شور زعفرانی همان طور که بیان شد پسته یکی از محصولات مهم صادراتی ایران است که هر ساله پس از جمع آوری از باغ ها به اشکال مختلف فرآوری  و به اقصی نقاط جهان صادرات آن صورت می گیرد.

در این راستا ارقام مختلف پسته شور با بسته های شیک و طبق سفارش خریدار آماده می‌شود؛به کشور های همسایه از جمله افغانستان، عراق، کشور های آسیای میانه و شرق آسیا همچنین به برخی کشور های اروپائی با بهترین کیفیت ممکن صادر می شود.

به این ترتیب تازه ترین و خوش طعم ترین پسته ایرانی را می توان در بازار های خارجی به عنوان نمادی ازپسته ایران مشاهده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما