فروشنده بهترین پسته گلخانه ای ممتاز

پسته گلخانه ای ممتاز یکی از بهترین و خوشمزه ترین خشکبار در بین مردم ایران است .پسته درختی است که در کشورهای ایران، امریکا، ترکیه و هنک کنگ کاشته می شود اما ایران و مخصوصا شهر رفسنجان اولین و مهم ترین مرکزتولید کننده پسته است پسته،عضو ثابت و خوشمزه آجیلایرانی  است که به دو صورت تازه و خشک فروخته می شود و دارای خواص زیادی از جمله پتاسیم وکمک به سلامت قلب و  چشم است .

فروشنده بهترین پسته گلخانه ای ممتاز

اطلاعاتی درباره پسته گلخانه ای ممتاز

اطلاعاتی درباره پسته گلخانه ای ممتاز پسته از آجیل های خوش طعم و مقوی و پرخاصیتی است که  در طب سنتی و مدرن بسیار مورد اهمیت است و هم در انواع غذا ها دسر ها و شیرینی جات استفاده می شود و تولید آن در کشور ایران با حجم گسترده ای انجام می شود به طوری که ایران از بزرگترین دارندگان و صادرکننده های پسته در جهان است. چند نوع پسته در ایران تولید می شود :فندقی، کله قوچی، اکبری و احمد آقایی وخنجری که به صورت سنتی و گلخانه ای کاشته میشود . رئیس جهاد کشاورزی کشت های گلخانه ای پسته را بهترین جایگزین محصول پسته عنوان کرد و گفت: کشت های گلخانه ای به علت مصرف آب کم ، بازدهی بالا و ارزش افزوده بهترین جایگزین  به حساب می اید و در رفسنجان متقاضی برای طرح کشت گلخانه ای زیاد است . از آنجایی که کیفیت پسته تولیدی بسیار مهم است، شوری و عدم تعادل عناصر غذایی در خاک، کم آبی ، نامطلوب بودن کیفیت آب های آبیاری و کاهش مستمر کیفیت این آب ها و استمرار خشکسالی ، سبب پائین آمدن عملکرد، ظهور عارضه ریزبرگی و مهیا شدن شرایط برای به وجود آمدن عارضه سر خشکیدگی و دیگر عوارض تغذیه های در باغات پسته شده است .به همین علت کشت پسته ی گلخانه ای جایگزین کشت به روش باغی و سنتی شده است.

تامین پسته گلخانه ای ممتاز

تامین پسته گلخانه ای ممتاز در حال حاضر کشت پسته ی گلخانه ای جای کشت به روش سنتی را گرفته است و به دلیل کمبود اب در کشور روش گلخانه ای در میان باغ داران رواج بسیاری پیدا کرده است . همچنین آفت زدایی در روش گلخانه ای آسان تر است . به علت قیمت بالای پسته چند سالی است که جای خود را در بین ایرانیان از دست داده است اما شرکت ما به دلیل فروش اینترنتی و همچنین حذف واسطه ها قیمت پسته گلخانه ای را به کمترین و منصف ترین قیمت رسانده است.

برای خرید پسته گلخانه ای با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت میتوانید به سایت www.saba-fruits.com مراجعه کنید و به اسانی و با خیالی راحت محصول خود را تهیه کنید و در کنار خانواده از خوردن ان لذت ببرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما