فروشنده عمده پسته اکبری اعلا

از لوکس ترین انواع پسته می توان به پسته اکبری اشاره کرد که تنها در ایران تولید می شود. پسته اکبری بیش تر در شهرستان‌ های رفسنجان، انار و سیرجان برداشت می شود. پسته اکبری ممتاز نسبت به دیگر انواع پسته ها کشیده تر هستند و شکل بادامی دارند.

این نمونه از پسته به بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای عربی و خلیج فارس صادر می‌شود و بازرگانان و تجار بسیاری از این راه سود آوری خوبی دارند.

در این زمینه فروشنده عمده پسته اکبری اعلا تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با کیفیت ترین آن ها را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می‌ پردازد.

فروشنده عمده پسته اکبری اعلا

فواید استفاده از پسته خام برای کودکان

فواید استفاده از پسته خام برای کودکان

پسته ها از انواع آجیل های بسیار خوشمزه و مقوی هستند که می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند، از زرد گرفته تا سبز. اما اگر می خواهید آن ها را مزه دار کنید، ابتدا باید پوسته سخت آن ها را باز کنید. مصرف پسته بسیار توصیه شده است؛ چرا که از مزایای بالایی برخوردار است.

پسته مقادیر بالایی اسیدهای چرب اشباع نشده و پتاسیم دارد که هر دوی آن ها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. همچنین آن ها می توانند شانس ابتلا به بیماری قلبی عروقی را کاهش دهند.

پسته از فیبر و مواد معدنی بالایی برخوردار است که به شما در کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول کمک می کند. فیبر و پروتئین موجود در پسته می تواند به شما در داشتن احساس آرامش کمک کند. از طرفی هم این فیبر با کمک به باکتری های خوب در روده شما، به  سیستم گوارش کمک می کند.

گفته می شود که خوردن پسته تازه باعث کاهش مقدار چربی و قند خون  و همچنین باعث بهبود انعطاف پذیری و مقاومت رگ های بدن می شود. از طرفی هم مصرف پسته می تواند در از بین بردن نفخ، حالت تهوع و درد شکم شما بسیار موثر باشد.

پسته سرشار از آنتی اکسیدان  است که برای سلامتی شما حیاتی هستند. آن ها از آسیب سلولی شما جلوگیری می کنند و نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به بیماری سرطان دارند. در بین آجیل ها، پسته ها بیش ترین مقدار لوتئین و زاكزانتین را دارند كه هر دو آنتی اکسیدان های بسیار مهم برای سلامتی چشم هستند.

اما با وجود مواد معدنی و ویتامین های موجود در پسته استفاده از آن بسیار برای کودکانی که در سن رشد هستند توصیه می‌ شود همچنین توصیه می‌ شود خانم‌ هایی که باردار هستند از پسته استفاده نمایند.

نکاتی مهم برای خرید پسته اکبری اعلا

از مهم‌ ترین خشکبارهای موجود در جهان می‌ توان به پسته اشاره داشت. کشورهای برتر تولید کننده پسته در جهان شامل ایران، آمریکا، ترکیه ،سوریه، چین، ایتالیا، افغانستان، تونس و اسپانیا هستند. در ایران پسته هایی با گونه های مختلف وجود دارند.

ایران برترین صادر کننده پسته در جهان می باشد که تجار زیادی به فروش آن در سطح جهان می پردازند.

در حال حاضر بیش تر از ۷۰ رقم پسته در ایران وجود دارد. از معروف ترین آن ها می توان به پست های کله قوچی اکبری ممتاز اشاره داشت. اما از بهترین پسته های موجود در ایران، پسته اکبری است که ظاهری  بسیار کشیده و خوش رنگ دارد.

این پسته در تمام دنیا مشتریان خاص خود را دارد، چرا که به راحتی پوست می شود. از طرفی این نمونه از پسته ها از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت آن از مابقی انواع پسته ها بالاتر است .

معمولا درختان پسته اکبری محصول زیادی را نمی آورند و هر چند سال یک بار اتفاق می‌ افتد که یک بار دهی زیادی داشته باشند به همین دلیل است که این نمونه از پسته ها معمولاً نسبت به مابقی انواع پسته ها در بازار کم تر دیده می شوند و قیمت آن بیش تر است.

پسته اکبری جزو پسته های لوکس و تجملی ایران است که اگر در ظرف آجیل خود از پسته کله قوچی به همراه پسته اکبری استفاده کنید، جلوه زیبایی به آجیل خود بخشیده اید. این پسته ها ظاهر درشت و زیبایی دارند و از طعم خوبی برخوردارند.

انواع پسته اکبری مناسب‌ترین نمونه از این سری محصولات برای صادرات است و به اغلب کشورهای عربی صادر می شود.

در هنگام خرید پسته اکبری بایستی  به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید، از مهم ترین آن ها خرید پسته از مراکز خرید معتبر می باشد با این وجود شما می توانید با خیالی راحت پسته خود را تهیه کنید علاوه بر این بسته بندی پسته بسیار مهم است چرا که می تواند پسته را از آسیب‌ های احتمالی مصون نگه دارد.

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از پسته های اکبری بو داده در نمونه های شور زعفرانی آبلیمویی و… مواجه هستیم که هر یک از آن ها دارای کیفیت ویژه ای هستند و استقبال از خرید آن ها بسیار زیاد می باشد.

همه چیز درباره کاشت پسته اکبری درجه یک

همه چیز درباره کاشت پسته اکبری درجه یک پسته از انواع تنقلات ارزشمندی بوده که مورد علاقه اکثر مردم جهان می باشد نکته جالبی که در مورد پسته وجود دارد این است که خوردن زیاد آن به هیچ عنوان باعث بیماری نخواهد شد و به سلامتی شما ضرری نمی رساند.

باید بدانید که کاشت پسته یک کار مشکل و سخت است که شما باید در بهره برداری از آن این مشکلات را پشت سر بگذارید، پسته در دوره بلندمدتی رشد می یابد و حدود ۵ تا ۸ سال صبر نیاز است تا به بار بنشیند اما این سری از محصولات از ارزش بسیار بالایی برخوردارند و صادرات آن ها بسیار عالی است.

بهترین منطقه برای پرورش پسته مناطقی است که دارای زمستان های سردی می باشد اما نه زمستان هایی که یخبندان باشد، علاوه بر این باید تابستان گرم و مقداری هم باران داشته باشد.

مکان های بیابانی نیمه‌ خشک گزینه ای عالی برای پرورش این سری از محصولات هستند. بهترین دما برای رشد پسته دمای هوای بیش از ۳۷ درجه سانتی‌گراد می‌ باشد اما پسته ها علاقه ای به مناطق مرتفع ندارند چرا که این مناطق دارای درجه حرارت پایینی است .

پسته در حرارت کم تر از نه درجه زیر صفر دوام نخواهد آورد و نهال آن از بین می رود.

شما می توانید هم دانه ی پسته را  بکارید و هم نهال پسته، کاشتن دانه پسته ممکن است چندین سال طول بکشد تا به نتیجه برسد. به خاطر همین اگر شما فردی کم صبر هستید، توصیه ما به شما ازاستفاده از  نهال های پسته می باشد.

به ازای هر ۱۵ درخت ماده به یک درخت نر نیاز است تشخیص نهال نر و ماده تا قبل از هفت سالگی اندکی دشوار می باشد به همین دلیل در میان نهال های ماده چندین نهال به ظاهر نر می‌کارند تا مطمئن شوند حتماً یک نهال نر هم وجود دارد.

اگر تصمیم گرفته اید که به جای کاشت نهال، بذر پسته را بکارید باید به این نکته توجه کنید که حتما بذر خام آن را خریداری کنید.

برای خرید یک بذر مناسب می توانید از بذر فروشی های معتبر خریداری کنید. برای پرورش پسته و تبدیل آن به یک درخت بالغ به نکات زیر توجه کنید:

یک حوله یا دستمال را مرطوب کنید و دانه هارا داخل آن قرار دهید. هر از گاهی برای جریان پیدا کردن هوا در میان دستمال بد نیست که روی دانه ها را کنار بزنید. حوله ی مرطوب را در دمای اتاق نگهداری کنید و تا جوانه زدن دانه ها یک هفته صبر کنید.

بررسی مواد معدنی موجود در پسته تازه

پسته خام اکبری، منبع غنی از پروتئین است. بیش تر آجیل ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین هستند و پسته نیز از این قاعده مستثنی نیست. تقریبا مصرف 50 عدد از آن پسته، حاوی 6 گرم پروتئین است.

بدن شما این پروتئین را به آمینو اسیدهای سازنده خود تجزیه می کند که می تواند برای ترمیم بافت ها یا ایجاد مولکول های جدید استفاده شود.

بعلاوه خوردن غذاهای سرشار از پروتئین به شما کمک می کند احساس سیری کنید و تمایل خود را برای مصرف غذاهای ناسالم کاهش دهید.

پسته دارای مغزی پرچرب است و در 50 عدد از آن 13 گرم چربی وجود دارد. آن ها متشکل از چربی های اشباع نشده و غیر اشباع هستند که قلب را محافظت می کنند.

از طرفی هم پسته حاوی آنتی اکسیدان های مفید است. هرچه سلول های ما پیرتر شوند، آسیب های ناشی از اکسیداتیو بیش تر می شوند. این می تواند مربوط به وجود رادیکال های آزاد باشد که  آسیب قابل توجهی به سلول ها وارد کند.

آنتی اکسیدان ها می توانند این رادیکال های آزاد را جارو کنند و برخی از آسیب های سلولی را کم کنند.

گفته می شود که پسته ارگانیک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها از جمله لوتئین، بتاکاروتن و گاما توکوفرول است. بتاکاروتن به عنوان پیش ماده ویتامین A عمل می کند، در حالی که گاما توکوفرول به عنوان پیش ماده ویتامین E استفاده می شود.

هر دو ویتامین A و ویتامین E از خود آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند ومصرف  پسته را راهی عالی برای کم کردن برخی از آسیب های اکسیداتیو می کنند.

از طرفی هم پسته، منبع فسفر معدنی است. فسفر عنصری است که برای عملکرد مناسب فیزیولوژیکی بدن ما ضروری است. فسفر نه تنها یک مؤلفه ساختاری در تمام سلول ها را تشکیل می دهد، بلکه انواع مختلفی از واکنش های فیزیولوژیکی را تنظیم می کند.

دریافت فسفر کافی باعث می شود سلول های شما بتوانند به تولید انرژی ادامه دهند و استخوان ها را نیز تقویت کنند.

پسته سرشار از ویتامین B6 است. ویتامین B6 دارای مزایای سلامتی بی شماری است. عدم دریافت مقدار کافی ویتامین B6 با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، انواع خاصی از سرطان و اختلال شناختی همراه است.

بنابراین دریافت ویتامین B6 از طریق رژیم غذایی، می تواند سلامت قلب و عروق شما را بهبود بخشد و مغز شما را فعال نگه دارد.

پسته ها سرشار از مواد معدنی همچون مس، منیزیوم، منگنز و ویتامین های متنوعی است که همگی آن ها برای حفظ سلامت بدن بسیار مهم می باشند پسته ها دارای مقادیر نسبتاً بالایی از تیامین اند که در متابولیسم کربوهیدرات تاثیر بسزایی دارد.

مقدار پیریدوکسین که در متابولیسم اسیدهای آمینه و در تولید نیاسین دخیل است در پسته نسبتاً بالا می باشد علاوه بر این منبع خوبی از اسید فولیک بوده که می‌تواند تقریبا ۲۵ درصد از نیاز روزانه بدن را تأمین کند.

اسید فولیک برای تشکیل پروتئین های ساختاری و هموگلوبین بسیار مهم بوده و کمبود آن باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی خواهد شد.

خرید مستقیم پسته اکبری اعلا

خرید مستقیم پسته اکبری اعلا

تعداد مراکز خرید پسته در ایران زیاد است  و از آن ها می توانیم به شهرهای اردکان، زرند، کرمان، سمنان، دامغان و … اشاره داشته باشیم.

اما معمولا فروش بهترین پسته در شهر اردکان رخ می دهد و افراد می توانند برای تهیه این مدل از پسته به صورت مستقیم و عمده به شهر اردکان روی آورند که در این صورت دست واسطه از معامله حذف می شود و می توان در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست یافت.

سفارش فروش پسته اکبری اعلا

صادرات پسته مرغوب اکبری چند سالی است که در بالاترین سطح کمی و کیفی خود قرار گرفته است و بازرگانان بسیاری به این کار روی آورده اند. از طرفی هم بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان پسته ایرانی اند؛ چرا که از کیفیت بالای آن ها به خوبی آگاهند.

در واقع این مدل از پسته ها  بسیار شیک و خوشمزه هستند و به همین دلیل است که کشورهای بسیاری تمایل به خرید آن دارند. همچنین از آن ها علاوه بر مصرف خام در بسیاری از غذاها هم استفاده می کنند .

از طرفی ما هم می توانیم این محصول را با قیمت کم و به صورت عمده از همین درگاه اینترنتی با ثبت سفارش تهیه نماییم. در واقع به اینصورت می توانیم با خرید مستقیم از فروشنده با صرف کم ترین هزینه به بیش ترین محصول دست یابیم.

توزیع مستقیم پسته اکبری اعلا

توزیع مستقیم پسته اکبری اعلا

به دلیل خواص بسیار زیادی که برای پسته سفارشی ذکر شده است، افراد کثیری هستند که تمایل به استفاده از پسته دارند و به همین دلیل بازار پسته در هر نقطه از کشور داغ می باشد.

از طرفی تولید پسته در بسیاری از مناطق ایران امکان پذیر است و در نقاط کثیری توزیع کنندگان با فروش پسته به سود خوبی می رسند. تعداد زیادی از عرضه کننده گان  پسته  در کشور وجود دارند که پسته را به صورت عمده می فروشند و خریداران می‌ توانند  خرید خود را اقتصادی تر نمایند و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما