فروشنده عمده پسته فندقی سیرجان

جهت خرید پسته فندقی سیرجان با کیفیت بالا ، می توان به فروشگاه های معتبر مراجعه نمود و از راهنمایی فروشنده های فروشگاه های فوق هم استفاده کرده و یا از طریق فروشگاه های مجازی معتبر نسبت به خرید اقدام نمود البته قابل ذکر است در این فروشگاه ها از اطلاعات موجود در سایت هر فروشگاه هم می توان بهره برد.

فروشنده عمده پسته فندقی سیرجان

افزایش وزن با خوردن پسته فندقی

افزایش وزن با خوردن پسته فندقی

افزایش وزن با خوردن پسته فندقی: می توان گفت که پسته فندقی به سبب غنی بودن از انواع ویتامین ها، دارای خاصیت افزایش وزن در افراد لاغر می باشد. ویتامین هایی که در پسته باعث افزایش وزن می شوند عبارتند از: پتاسیم، روی، منیزیم و ….

یکی از شهرهای تولید کننده پسته فندقی با کیفیت استان کرمان می باشد.  به دلیل اینکه این استان تشکیل دهنده 55 تا 60 درصد از باغات پسته است. پسته فندقی نسبت به بقیه انواع پسته دارای اندازه کوچکتر و ریزتری هستند. این محصول به دلیل ظاهر ریزی که دارد و همچنین شباهت زیاد به فندق به پسته فندقی شهرت یافته است.

پسته فندقی عموما بیشتر در استان کرمان و همچنین در شهرستان های سیرجان و رفسنجان و عرضه می شود، ولی در بعضی از مناطق دیگر کشور نیز این پسته پیدا می شود ولی پسته فندقی تولید شده در کرمان از نظر کیفیت در ایران و جهان حرف اول و آخر را می زند.

خصوصیت آشکار پسته کرمان بیشتر مربوط به موقعیت جغرافیایی استان کرمان و همچنین مقدار فاصله و ارتفاع از سطح دریا می باشد که سبب شده است پسته کرمان دارای طعم متفاوت تری از بقیه پسته ها باشد و دارای شهرتی جهانی شود. در این میان شرکت پسته رفسنجان هم این افتخار را دارا می باشد که پسته را بطور مستقیم از باغداران با کیفیت مناسب تهیه کرده و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پسته فندقی با کیفیت فاقد دانه های دهان بسته، ریز،خراب یا کرم خورده است، و همچنین همه  مغزهای آن یک اندازه و مناسب جهت مجالس است.

ویژگی های ظاهری در پسته فندقی: 1– رنگ اکثر مغزهای پسته سبز و زمان رسیدن رنگ روی آن به رنگ قرمز خوشرنگ تبدیل می گردد. 2- وزن پسته خشک عموما ۱۸ میلی‌متر است. 3 – پسته خشک فندقی شامل عرض ۱۱ میلی‌متر است 4 – پسته فندقی شامل قطر ۱۱.۶ میلی‌متر است 5 – رنگ روی مغز ارغوانی است 6 – رنگ پوست آن استخوانی استپسته فندقی مغز خوشمزه ای دارد ولی کمتر آن را برای آجیل استفاده می شود و عموما ترجیح می دهند که از پسته های اکبری و احمد آقایی برای این امر استفاده شود.

ویژگی هایی مانند مغز خوشمزه، شکل گرد پسته دهن بست] فندقی آن را جهت تزیین انواع مختلف شیرینی پسته ای مناسب کرده است. این پسته به سبب مقرون به صرفه بودنش در مقایسه با انواع پسته دیگر، برای مصرف در شیرینی هایی نظیر مسقطی، گز و در صنعت بستنی سازی نیز استفاده می گردد. در این میان مقرون به صرفه و همچنین اقتصادی بودن پسته فندقی را می توان به ریز بودن مغزهای آن نسبت داد. اندازه کوچک پسته فندقی سبب می گردد در هر کیلو گرم، 1000 تا 1100 عدد مغز پسته وجود داشته باشد، که آن را برای آجیل های خانگی و میهمانی ها مناسب می کند.

 

برای صادرات پسته فندقی از دو نوع پسته استفاده می گردد: پسته آب خندان که بصورت مصنوعی خندان می شود و همچنین پسته فندقی خندان شده بصورت طبیعی. در کشور هایی که کیفیت برایشان اهمیت دارد مانند آلمان، استرالیا، فرانسه و …  پسته خندان طبیعی انتخاب عمومی به جهت صادرات می باشد. ولی در کشور هایی که بازار های تناژ برایشان مهم است مانند چین، روسیه و …،  پسته خندان فندقی با پسته آب خندان فندقی مخلوط می گردد که اصولا فروش بهتری خواهد داشت. پسته آب خندان به سبب داشتن احتمال قارچ هایی که سم افلاتوکسین تولید می کنند، سبب مسموم شدن مغز پسته و در صورت استفاده هم سبب مسمومیت فرد مصرف کننده می گردد.

 

ارائه دهنده پسته فندقی سیرجان

ارائه دهنده پسته فندقی سیرجان

جهت خرید این محصول می توان به فروشگاه های ارائه دهنده پسته مراجعه کرد تا بتوان از قیمت و کیفیت های مختلف آن آگاهی بدست آوریم. مغز پسته فندقی در دسته بندی های گوناگونی عرضه می گردد که قیمت آن هم بر طبق نوع دسته بندی و درجه کیفیتی که این محصول دارد گوناگون می‌باشد و همچنین طبق اینکه مغز پسته فندقی مهمترین فراورده پسته است بنابراین از مصرف و فروش بالاتری برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما