فروشگاه برتر پسته ایرانی

پسته ایرانی از جمله آجیل لوکس در بازار جهانی به شمار می رود. پسته دارای ارقام مختلفی می باشد و میوه تولید شده از هر کدام از آن ها دارای خصوصیات گوناگون می باشد. فروشگاه برتر، پسته ایرانی اصیل را در طعم و کیفیت های متنوعی به بازار عرضه می کند. متقاضیان این محصول می توانند به صورت عمده اقدام به ثبت سفارشات کنند‌.

فروشگاه برتر پسته ایرانی

انواع پسته ایرانی بر اساس کیفیت

انواع پسته ایرانی بر اساس کیفیت منشا پیدایش درختان پسته وحشی آسیای مرکزی می باشد که امروزه شامل کشور های ایران، افغانستان و ترکمنستان می باشد. از این رو به صراحت می توان گفت که پسته از ادوار باستان در زندگی ایرانیان حائز اهمیت بوده است‌.

در حال حاضر اکثر درختان پسته از نظر ژنتیکی تغییر کرده اند. درختان پسته برای پرورش نیاز به اقلیم نیمه گرمسیری دارند، به همین دلیل کشور ایران بسیار مناسب برای پرورش این درختان است. از مهم ترین استان هایی که این محصول را تولید می کنند می توان به کرمان، قزوین، خراسان جنوبی و سایر نقاط اشاره کرد.

این میوه بر اساس کیفیت دسته بندی میشود. در ادامه مبحث می خواهیم به مشخصات انواع پسته رایج در ایران اشاره کنیم.

دسته بندی این محصول

پسته کله قوچی:

این نوع از پسته در دسته فندقی قرار می گیرد.در نتیجه طعم مطلوب و همچنین درشتی این محصول باعث شده است که از نظر تجاری حائز اهمیت باشد. پسته کله قوچی در دهه دوم شهریور ماه برداشت و به بازار عرضه می گردد‌.

پسته اوحدی:

از گسترده ترین ارقام تجاری پسته می توان به پسته اوحدی اشاره کرد‌. این رقم از پسته سازگار با اکثر مناطق پسته کاری می باشد از این رو معروفیت دارد. بیشتر از ۹۰ درصد پسته ها در این رقم خندان می باشند به همین دلیل بسیار مناسب برای صادرات است.

پسته اکبری:

پسته اکبری از با ارزش ترین ارقام پسته موجود در کشور می باشد که سطح زیرکشت بالایی در رفسنجان دارد. این رقم از پسته در دسته بادامی شکل قرار گرفته و ظاهر شیک و زیبای آن سبب محبوبیت این میوه در بین مصرف کنندگان گشته است.

تولید پسته ایرانی اصیل

تولید پسته ایرانی اصیل پسته از مهم ترین ارقام تجاری محسوب می شود که بخش قابل توجهی از صادرات غیر نفتی ایران را تشکیل می دهد. تولید کنندگان پسته در ایران، این محصول را به صورت کاملا ارگانیک پرورش می دهند از این رو خواهان زیادی در بازار های جهانی دارد.

این آجیل با طعم فوق العاده و ظاهری زیبا توانسته مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند و تامین و پخش آن در بازار های داخل و خارج از کشور از طریق این مرکز انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما