فروشگاه برتر پسته خام اعلا

پسته در شهرهایی از جمله رفسنجان، کرمان، دامغان و … کشت و پرورش می یابد. بهترین پسته تولید شده در ایران متعلق به استان کرمان است که دارای گونه های متعددی است و معروف ترین آنها شامل پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی، پسته فندقی و پسته اکبری می باشند که از بهترین پسته های صادراتی محسوب می شوند. فروشنده پسته خام مرغوب صادراتی این محصول را به روش های مختلف ارائه می کند.

فروشگاه برتر پسته خام اعلا

چگونگی مصرف پسته خام در طی شبانه روز

چگونگی مصرف پسته خام در طی شبانه روز

پسته دارای چه ویتامین های می باشد؟ این محصول ارزشمند دارای ویتامین های مختلفی از جمله آ، بی، ای، سی و کا می باشد که در حفظ سلامت بدن و پیشگیری از بیماری مختلف بسیار مؤثر هستند همچنین سرشار از انواع املاح معدنی نظیر آهن، منیزیم، فسفر، سدیم، پتاسیم، کلسیم، مس، منگنز و فولات می باشد و با وجود دارا بودن اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است.

وجود پتاسیم در این محصول باعث تنظیم و کنترل فشار خون می شود. پسته باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و بدن را در برابر انواع بیماری های ویروسی و عفونی مقاوم می کند همچنین به افزایش تعداد گلبول های قرمز خون کمک کرده و در رفع کم خونی مؤثر است. ویتامین ای موجود در پسته باعث حفظ سلامت پوست در برابر اشعه خورشید می شود و به شفافیت و شادابی پوست کمک می کند.

از خواص دیگر پسته می توان به مواردی نظیر کنترل و تنظیم قند خون، تقویت استخوان ها، بهبود عملکرد دستگاه گوارش به دلیل داشتن فیبر فراوان، پیشگیری از بیماری های مغزی، کاهش استرس، رفع خستگی، تقویت بینایی، کمک به کاهش وزن، جلوگیری از پوکی استخوان، پیشگیری از زوال مغزی و … اشاره کرد. پسته یکی از مغزیجات پرمصرف در جهان و بویژه در کشور ما محسوب می شود. این محصول دارای ارزش غذایی فراوانی است و به حفظ سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

قیمت پسته خام اعلا در مشهد

قیمت پسته خام اعلا در مشهد

سفارش پسته مرغوب صادراتی به صورت عمده از طریق همین شرکت امکان پذیر می باشد. در این سایت امکانات مناسبی برای مشتری فراهم شده است تا بتواند در مدت زمان کوتاه و با بهترین قیمت محصول دلخواه را سفارش دهد تا در زمان تعیین شده به نشانی او ارسال شود و از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری گردد.

بازار پسته مشهد یکی از مهمترین اقلام صادراتی ایران به شمار می آید که هر ساله حجم قابل ملاحظه ای از انواع مرغوب و درجه یک آن توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. صادرات انواع فروشگاه پسته خام علاوه بر سود خوب برای تاجران ایرانی برای کشور نیز ارزآوری مناسبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما