فروشگاه عرضه پسته ارگانیک کرمان

پسته ارگانیک کرمان به علت طعم فوق العاده و فواید بیشماری که برای سلامتی بدن دارد، در مقایسه با سایر انواع پسته ها بسیار محبوب می باشد. همین موضوع باعث شده است که به مقدار بالایی به فروش برسد.

فروشگاه عرضه پسته ارگانیک کرمان بهترین مکانی است که می توانید این پسته را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

فروشگاه عرضه پسته ارگانیک کرمان

مواد مغذی ۱۰۰ گرم پسته

مواد مغذی 100 گرم پسته پسته ارگانیک کرمان در کنار طعم منحصر به فردی که دارد، بیشتر به علت مواد مغذی خود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

از پسته ارگانیک کرمان در زمینه های مختلف بهداشتی و دارویی استفاده های فراوانی می شود.

آیا در مورد مواد مغذی که در ۱۰۰ گرم پسته وجود دارد، هیچ معلوماتی دارید؟

در ادامه برخی از این مواد مغذی را برای شما بیان می کنیم:

  • میزان کالری موجود در ۱۰۰ گرم پسته چیزی در حدود ۵۶۲ کیلو کالری می باشد که می تواند انرژی یک روز را برای شما تامین کند.
  • چربی موجود در این میزان پسته بسیار کم و ناچیز است و این موضوع اهمیت استفاده از این مغز را برای افرادی که چربی خون بالا دارند مشخص می کند.

قیمت خرید پسته ارگانیک کرمان

قیمت خرید پسته ارگانیک کرمان همانطور که قبلا هم اشاره کردیم پسته ارگانیک کرمان به علت شیوه های ویژه ای که در تولید آن به کار برده می شود بسیار محبوب است و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

اگر شما هم از طرفداران این مغز مغذی محسوب می شوید و قصد خرید پسته ارگانیک را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از قیمت و عواملی که روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند مطلع شوید.

در ادامه تعدادی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت پسته ارگانیک را ذکر کرده ایم:

  • کیفیت پسته: پسته ها نیز مانند سایر مغز ها از نظر کیفیت متنوع هستند و به سه گروه کیفیت بالا، کیفیت متوسط و کیفیت پایین تقسیم می شوند. انواع کیفیت بالای این محصول در مقایسه با انواع کیفیت پایین آنها قیمت بالاتری دارند.
  • میزان صادرات آن به خارج از کشور: پسته های ارگانیک کرمان به علت محبوبیت فراوانی که دارند به خارج از کشور نیز صادر می گردند و یکی از محصولات مهم صادراتی محسوب می شوند.به طور کلی هرچه صادرات این محصول به خارج از کشور بیشتر باشد میزان این محصول در بازار های داخلی کاهش می یابد.این موضوع می تواند باعث کمیاب شدن پسته در این بازار ها و در نتیجه بالا رفتن قیمت آن شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما