فروش استثنایی پسته خندان صادراتی

پسته خندان صادراتی تازه یکی از انواع پسته هایی می باشد که بسیار از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، به همین خاطر فروش این دسته از محصولات در ایران بسیار زیاد است و اغلب افراد از این نمونه ها به عنوان اقلام پذیرایی لوکس استفاده می کنند و یا اینکه بخش اعظمی از آنها را برای مصارف کشور های خارجی صادر می کنند و به آنها می فروشند، این پسته های تازه به دلیل خواص و طعم عالی که دارند همیشه مورد استقبال اشخاص زیادی قرار می گیرند.

فروش استثنایی پسته خندان صادراتی

مدیریت قند خون با خوردن پسته

مدیریت قند خون با خوردن پسته احتمالاً برای شما نیز پیش آمده است که هنگام خرید پسته در تشخیص بهترین انواع پسته دچار مشکل شده باشید، از این رو تصمیم داریم به نکات مهمی در این مورد بپردازیم تا بتوانید بهترین انواع پسته را تشخیص دهید.

  • مهمترین مسئله ای که اینجا مطرح است این است که شما برای چه منظوری قصد دارید پسته خریداری کنید؛ اگر هدف شما برای پذیرایی است، پس باید پسته هایی را انتخاب کنید که دهن باز هستند و به اصطلاح پسته های خندون می باشند؛ اما اگر یک کارخانه دار هستید که قصد دارید از پسته برای تزئین و یا طعم دار کردن محصولات خود استفاده کنید، می توانید پسته های دهن پسته را انتخاب کنید.
  • ظاهر پسته ها باید بدون لک و یک دست باشد، فراموش نکنید که بهترین نوع پسته ها همیشه ظاهری شفاف دارند.
  • بهتر است یک نمونه تصادفی از این پسته ها را بردارید و آنها را با دقت نگاه کنید و در نهایت یک الی چند عدد از پسته های مورد نظر را تست کنید تا متوجه طعم تازه آنها شوید، البته فراموش نشود که رنگ پسته نیز خود دلیل محکمی برای تشخیص تازگی پسته می باشد.

محبوبیت پسته خندان ممتاز در ایران از شهرت باستانی برخوردار است. این آجیل پر خاصیت یکی از مغذی ترین نوع از مغزیجات بوده و در رفع کم خونی و بیماری های دستگاه گوارشی بسیار کارا می باشد. پسته یک ضد عفونی کننده قوی برای تمامی ارگان های بدن می باشد و به علت داشتن تمامی ویتامین ها و عناصر معدنی و آنتی اکسیدان های قوی، یک خانه تکانی اساسی برای شستشوی تمامی ارگان ها و عضوهای داخلی بدن به شمار می رود. پسته در انواع مختلف و در اشکال متفاوت به فروش میرسد. این محصول به صورت خام، شور کرده، مزه دار شده، رنگ شده به صورت فله و بسته بندی، مخلوط با دیگر مغز ها و یا تنها به فروش می رسد.

به عنوان مثال پسته خندان درجه یک :این پسته در میان دیگر سه رقم معروف پسته اندازه کوچکتری دارد. دارای کمترین کشیدگی و معمولا گرد است. بیشترین سطح زیر کشت در کرمان و بیشترین حجم صادرات و استفاده داخلی را داراست.

پسته فندقی یکی از چهار رقم پسته معروف ایران است که نسبت به دیگر این پسته ها قیمت پایین تری دارد. با اینکه همین دلیل بسیار خوبی برای مقرون به صرفه بودن پسته فندقی است اما ویژگی دیگر این پسته است که آن را مقرون به صرفه تر می کند. این ویژگی ریز بودن و کوچک بودن اندازه این پسته است. شاید در نگاه اول این ویژگی یک مزیت به نظر نیاید اما به همین خاطر است که در یک کیلو پسته فندقی تعداد بیشتری پسته وجود دارد.

5 دلیل محکم برای خوردن پسته

5 دلیل محکم برای خوردن پسته به دلیل شرایط آب و هوایی خاص برای پرورش پسته خندان مجلسی سطح بسیار وسیعی از باغات کشور ما در شهرهای رفسنجان، کرمان و دامغان به درختان پسته اختصاص دارد. پسته برداشت شده از باغات این شهرها از لحاظ کیفیت و طعم و مزه حتی شکل ظاهری متفاوت هستند. هرکدام از انواع پسته ها ویژگی های خاص خود را داشته و در مبحث صادرات نقش عمده ای دارند. پسته احمد آقایی به لحاظ داشتن شکلی کشیده و بادامی همچنین طعم و مزه دلپذیر در بازارهای خارجی طرفداران بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که بهترین و باکیفیت ترین محصولات برای صادرات در نظر گرفته می شوند. بالطبع پسته صادراتی نیز در نوع خود بی نظیر خواهد بود. پسته خندان بسته بندی خام و بو داده در بسته بندی های شیک و فانتزی برای صادرات به کشورهای مختلف آماده می شود. برخی کشورها این محصول را به صورت فله خریداری می کنند. نوع ریز تر این محصول برای شیرینی پزی و تهیه بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین بهترین خلال ها را می توان از پسته احمد آقایی تهیه کرد.

راهنمای عمومی خرید انواع پسته

راهنمای عمومی خرید انواع پسته همانطور که ذکر شد، پسته احمد آقایی به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین پسته ها برای صادرات در نظر گرفته شده است. بهترین پسته احمد آقایی تازه پس از برداشت و سورتینگ به صورت خام یا بو داده شده برای صادرات آماده سازی می شوند. این محصول به صورت فله و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می شود.

نوع درشت تر این محصول با شکل بادامی و مغزی بسیار خوشمزه برای مجالس و مهمانی ها همچنین صادرات استفاده می شود. این نمونه پسته احمد آقایی دارای پوستی به رنگ استخوانی و مغزی قرمز رنگ و بیشتر به صورت دانه های باز و خندان در معرض فروش قرار می گیرد. نوع ریز پسته احمد آقایی برای مخلوط در آجیل همچنین مصارف خلال و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد. در هر صورت پسته احمد آقایی در انواع مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده و توانسته است مشتریان زیادی را جذب خرید کند.

پسته فندقی از نظر شکل و ظاهر نسبت به بقیه انواع پسته کوچکتر میباشد و کمی از فندق بزرگتر و به دلیل اینکه پسته ریزی می باشد تعداد آن در یک کیلو بیشتر از سایر پسته ها میباشد در نتیجه برای آجیل اقتصادی تر میباشد و بیشترین حجم را برای صادرات به خود اختصاص داده است.

توزیع کنندگان پسته خندان صادراتی

توزیع کنندگان پسته خندان صادراتی امروزه پسته احمد آقایی درجه یک در ایران از جایگاه خوبی برخوردار است، زیرا این پسته ها بسیار مناسب برای پذیرایی هستند و دارای اندازه و سایز خوبی می باشند، به همین خاطر اغلب افراد ترجیح می دهند که از این نمونه ها بهره ببرند.
توزیع کنندگان پسته احمد آقایی رفسنجان بسیار به این مسئله واقف هستند که ایران یکی از کشورهایی است که مصرف پسته در آن زیاد است، به همین خاطر آنان به خوبی می دانند که چگونه انواع پسته های دریافتی را بین شهرهای ایران توزیع کنند تا به تقاضاهای موجود در این عرصه به خوبی پاسخ دهند.
توزیع پسته های ایرانی تنها محدود به ایران نمی باشد، بلکه به این دلیل که ایران یکی از اصلی ترین مراکز تولید پسته در جهان می باشد، محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز صادر می کند، این توزیع پسته به خارج سبب شده است که کشورهای دیگر نیز از محصولات ما بی نصیب نمانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما