فروش عمده پسته کله قوچی

فروش عمده پسته کله قوچی عمده در این مجموعه تخصصی به صورت عمده در تناژهای بالا انجام می گیرد. قیمت این پسته در این مرکز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. و به دلیل حجم بالای خرید و فروش این محصول و انجام معاملات بالا در این حوزه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این پسته بسیار مقوی است و به دلیل داشتن مقادیر زیادی از مواد معدنی برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی بسیار مفید است.

فروش عمده پسته کله قوچی

پسته کله قوچی کجا تولید می شود؟

پسته کله قوچی کجا تولید می شود؟ پسته کله قوچی یکی از ارقام پسته بوده و بیشتر جنبه ی صادراتی و تجاری دارد. ایران بزرگترین و مهمترین منطقه تولید کننده این پسته است که بیشتر در شهر های کرمان، رفسنجان، دامغان و یزد تولید می شود. در این شهر ها به دلیل داشتن بهترین خاک، شنی لوم برای کشت این پسته بسیار مناسب است. این پسته بسیار مقوی یوده و دارای مقادیر زیادی آهن، پتاسیم، منیزیم، پتاسیم و ویتامین A ،B ،C ،D ،E می باشد. همچنین دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد و با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و با سرطان و بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • غنی از اسید آمینه بوده و تنظیم کننده کلسترول خون است و باعث افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد می شود. و از بیماری های قلبی و عروقی تا حد بالایی جلوگیری می کند.
  • این پسته کالری کم، پروتئین زیاد و چربی های اشباع شده دارد و برای حفظ وزن ایده آل بسیار کمک می کند.
  • منبع عالی از فیبر است و برای تقویت سیستم گوارش مفید است و از سرطان تا حد بالایی جلوگیری می کند
  • تنظیم کننده قوای جنسی بدن است و به درمان اختلال های نعوظ کمک می کند و به کنترل قند خون و دیابت بسیار کمک می کند.
  • خاصیت ضد التهابی دارد و برای درمان بیماریهای قلبی و عروقی بسیار مفید است.
  • دارای مقادیر زیادی ویتامین B6 بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. و از سرطان و بسیاری از بیماری های عفونی جلوگیری می کند.

خرید عمده پسته کله قوچی

خرید عمده پسته کله قوچی خرید عمده پسته کله قوچی در کشور به صورت صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد. یکی از بهترین روش ها برای پخش پسته به صورت عمده این مجموعه می باشد. می توان انواع پسته را با کیفیت متنوع و قیمت بسیار ارزان این روش تهیه نمود. قیمت پسته کله قوچی در سال 2020 با افزایش قیمت روبه رو بوده است که علل اصلی آن نوسانات بازار، میزان تقاضا و تورم و تحریم های اقتصادی می باشد. قابل ذکر است پسته کله قوچی بسیار مرغوب است و بیشتر جنبه ی صادراتی دارد و به کشور های مختلف از جمله امارات، عربستان، عراق، ترکیه و پاکستان صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما