فروش مستقیم پسته ممتاز

همانطور که می دانید گیاه درخت پسته یکی از گیاهان بومی کشورمان ایران به شمار می آید، که کشور ما 95٪ از تولیدات پسته جهان را تامین می کند، از این رو بیشترین تولیدات پسته در کشور ایران در شهرها و یا استان هایی که دارای آب و هوای خشک بوده اند و همچنین خاک مناسب برای تولید پسته می باشند، صورت می گیرد که این استان ها با تولیدات انواع پسته سالانه به فروش مستقیم پسته ممتاز به صورت عمده در سراسر جهان می پردازند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مستقیم پسته ممتاز

معرفی ارقام پسته ممتاز

معرفی ارقام پسته ممتاز همانطور که گفتیم تولیدات پسته در کشور ما به چند دسته تقسیم می شود که این تولیدات دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ار آن ها شامل مشخصات خاصی هستند، لذا این محصولات پسته از قبیل:

  1. پسته کله قوچی
  2. پسته احمد آقایی
  3. پسته فندقی
  4. پسته بادامی
  5. پسته خنجری
  6. پسته شاه پسند
  7. پسته خندان

که هر کدام از این موارد نام برده شده دارای ویژگی های خاصی می باشند که در استان های مختلف کشور قابل کشت بوده و بهره برداری می شوند، لذا در بین این پسته های نام برده بهترین نوع پسته، پسته احمد آقایی می باشد که در شهر رفسنجان تولید می شود و بهترین و گران ترین نوع پسته در جهان به شمار می آید.

از آنجایی که تولیدات پسته در کشور ما بسیار زیاد می باشد لذا تولیدکنندگان این محصول سالانه به فروش پسته ممتاز به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت ارزان تر در داخل کشور می پردازند.

امروزه مصرف محصولات پسته در تمام دنیا به خاطر آگاهی افراد از خواص بسیار بالایی که دارد، افزایش یافته است که این خواص شامل:

  1. درمان کم خونی
  2. تقویت قلب و مغز
  3. کاهش کلسترول خون
  4. درمان کمبود آهن

و هزاران خاصیت دیگر را به همراه دارد که به دلیل ارزش غذایی بالای آن و وجود انواع مواد معدنی از قبیل: آهن، فیبر، کلسیم، فسفر و انواع ویتامین ها مصرف این محصول برای بدن بسیار مفید می باشد.

در واقع عرضه پسته در کشور ما به دو صورت شکل می گیرد که در روش اول پسته خام را به بازار عرضه می کنند که این نوع پسته میزان ماندگاری کمتری را دارا می باشد و اما در روش دوم محصول پسته را با استفاده از دستگاه ها و کوره های مخصوص برشته کرده و به صورت بو داده به بازار عرضه می کنند.

مرکز پخش پسته ممتاز

مرکز پخش پسته ممتاز همانطور که گفتیم کشورمان ایران مرکز پخش پسته ممتاز و مرغوب در جهان به شمار می آید که سالانه مقدار قابل توجه ای از این محصولات را به صورت عمده و کیلویی با بسته بندی های متفاوت روانه بازارهای جهانی می کند.

همچنین تولیدکنندگان با افزایش تولیدات انواع پسته ممتاز این محصولات را علاوه بر عرضه خارجی توسط نمایندگی های معتبر خود در سراسر کشور نیز با قیمت مناسب تر و بدون واسطه در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما