فروش مستقیم پسته کوهی صادراتی

خشکبار منبع مناسبی برای تامین مواد مغذی از جمله پروتیین ها و ویتامین ها و مواد معدنی لا زم برای حفظ سلامت بدن هستند. در میان خشکبارها پسته از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا نقش مهمی در رژیم غذایی انسان بازی می کند. پسته اگرچه میوه کوچکی است اما ارزش غذایی آن قابل توجه است.

پسته در رژیم غذایی ایرانیان به خصوص در ایام نوروز جایگاه ویژه ای دارد.مصرف روزانه پسته می تواند بدن را از بیماری های گوارشی،اختلالات ایمنی و …مصون نگه دارد.همچنین پسته موجب سلامت قلب،کاهش وزن،تنظیم قند خون و موجب تقویت بینایی می شود.

فروش مستقیم پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

پسته کوهی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟ نام دیگر پسته کوهی کلخونگ یا بنه می باشد.

سایز پسته کوهی بسیار کوچک است میوه کوچک طبع گرم و خشکی دارد، به همین خاطر فقط در فصول سرد سال مصرف می شود.پسته کوهی به دلیل ویتامین ها و پروتئین های موثری که دارد، می‌تواند برای انواع بیماری ها مثل بیماری‌های التهابی( روماتیسم و دردهای مفصلی) مفید باشد.

همچنین به عنوان مرهمی برای برخی زخم ها به کار می رود درخت پسته کوهی یکی از درختان بومی ایران است که این درخت در ارتفاعات رشته کوه زاگرس و مناطق کوهستانی در شرق کشور عزیزمان یافت می شود.

امروزه مردم از پسته های کوهی و بنه محصولات جدیدی از جمله روغن و مربا و ترشی و غذاهای مختلف تهیه می کنند.

همچنین از پسته کوهی در انواع آدامس و شکلات و خمیردندان استفاده می شود.مصرف پسته کوهی برای تندرستی و سلامت ما بسیار مفید می‌باشد. پسته کوهی انواع پروتئین ها مواد معدنی و مغذی را داراست، به همین خاطر می‌توان گفت مصرف آن در درمان اکثر بیماری ها موثر و مفید می باشد.

همچنین ما به شما توصیه می کنیم که پسته کوهی را در لیست مصرف روزانه خود قرار دهید چراکه برای همه ما مفید می باشد و ضرری به همراه نخواهد داشت.

بازار خرید پسته کوهی صادراتی

بازار خرید پسته کوهی صادراتی فصل برداشت پسته کوهی رسیده اواخر تابستان تا اواسط پاییز می باشد.اما در این حال در طول سال می توانید میوه رسیده آن را در اکثر بازار ها و عطاری ها به دست آورید.همچنین امروزه صادرات پسته کوهی بسیار رواج یافته است.

اما اگر به دنبال پسته کوهی نارس و کال می باشید باید آن را در اوایل ماه اردیبهشت تا اواسط خرداد برداشت کنید .همچنین این پسته های کوهی نارس و کال ترشی دارند و می توان از آنها ترشی درست کرد.

میتوانید برای خرید و یا استعلام قیمت پسته کوهی درجه یک به سایت ما سر بزنید و پسته کوهی ارزان خریداری نمایید . مجموعه بازرگانی صبا فروت همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما