فروش پسته خام عمده

پسته یکی از بهترین خشکبار های کشور است که سطح کیفی آن بسیار بالا است، فروش پسته خام با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود، فروش عمده این نوع پسته خام در کاش قیمت آن تاثیرات بسیار زیادی دارد و اکثر فروشندگان پسته خام را به صورت عمده می فروشند، پسته خام عمده در بسته بندی هایی مخصوص قرار می گیرد و در این بسته بندی ها هیچ رطوبتی وجود ندارد.

فروش پسته خام عمده

پسته خام چه خواصی دارد؟

پسته خام چه خواصی دارد؟ پسته خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و این خواص به دلیل ترکیبات قوی پسته تشکیل شده است، یکی از مهم ترین مواد معدنی موجود در پسته پتاسیم است، پتاسیم مهم ترین ماده معدنی برای قلب است که در تقویت قلب و تنظیم عملکرد آن تاثیرات زیادی دارد، میزان پتاسیم موجود در پسته با یک عدد پرتقال برابری می کند و به همین دلیل مصرف چند عدد پسته در روز توصیه می شود.

تقویت استخوان ها نیز خاصیتی دیگر در مورد این پسته ها است، در پسته کلسیم و فسفر وجود دارد، این دو ماده ارزشمند سبب تقویت استخوان ها می شوند و در رشد استخوان ها تاثیرات زیادی دارند، مصرف پسته از بروز مشکلاتی مانند پوکی استخوان و نرمی استخوان جلوگیری می کند، البته پوکی استخوان از سن بالا و نرمی استخوان در سن پایین رایج است که مصرف پسته برای هر گروه سنی به جز نوزاد توصیه می شود.

پسته حاوی آنتی اکسیدان های زیادی هستند که این آنتی اکسیدان ها بر روی تقویت پوست موثر هستند همچنین فیبر موجود در پسته سبب تقویت معده شده و مشکل مهم یبوست را برطرف می کند همچنین این فیبر باعث می شود عملکرد روده تقویت یابد و در نهایت روده در بهترین شرایط کاری خود قرار بگیرد البته از بروز زخم معده و زخم اثنی عشر نیز جلوگیری می کند که این موضوع باعث می شود مصرف کنندگان پسته از مشکلات گوارشی دور باشند.

مرکز پخش پسته خام عمده

مرکز پخش پسته خام عمده مراکز پخش پسته خام عمده را به روش های گوناگونی پخش می کنند، پخش پسته عمده اکثرا به صورت اینترنتی و مستقیم انجام می شود، در این روش کمترین هزینه حمل و نقل برای پسته ایجاد می شود و این امر باعث می شود قیمت پسته کاهش یابد و در نهایت متقاضیان به خرید این پسته ها جذب می شوند، در این روش تعداد واسطه ها نیز کاهش می یابد و واسطه ها یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پسته خام هستند.

به طور کلی عوامل زیادی وجود دارد که بر روی قیمت پسته موثر می باشند، سطح کیفی پسته، بسته بندی آن و روش های فروش پسته و ویژگی‌ های آن جزو مهم ترین عوامل موثر بر پسته هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما