قیمت انواع پسته مرغوب

قیمت پسته مرغوب و انواع آن، به عوامل و فاکتور های بسیار زیادی بستگی دارد و هر کدام از این موارد به نوبه خود بر روی نرخ و ارزش آن تاثیر مستقیم دارند.

یکی از مواردی که بر روی قیمت این محصول نقش مهم بسزایی را ایفا می کند، می توان به یک دست بودن آن و نداشتن هیچ گونه خرابی اشاره کرد. پسته مرغوب، از نظر سایز و اندازه باید در یک سطح باشد و دارای کپک زدگی نباشد.

 

نحوه تشخیص پسته مرغوب

برای شناخت و تشخیص پسته مرغوب، یک سری معیار ها و ملاک ها وجود دارد، که با توجه به آن ها، می توان محصولی مرغوب و با کیفیت را انتخاب نمود.

اولین موردی که باید به آن اهمیت خاصی داده شود، این است که پسته را از یک مکان معتبر و مورد اطمینان تهیه نمایید. تشخیص پسته مانده از پسته تازه و مرغوب، کار سختی است و فقط افرادی که تجربه و تخصص کافی را در خرید و فروش پسته دارند، می توانند به با کیفیت بودن آن تضمین و ضمانت لازم را بدهند.

پسته هایی که در سطح گسترده و وسیع در بازار عرضه می شوند، در صورت نگهداری زیاد در شرایط و وضعیت عادی، دچار آلودگی های قارچی و سموم بسیار خطرناک می شوند. لذا، به خریداران توصیه می شود، که از خرید پسته هایی که پوسته خارجی آن ها تیره و کدر شده است، خودداری نمایند. در نظر داشته باشید، که اگر مقدار زیادی پسته در منزل دارید، برای جلوگیری از خراب شدن، آن ها را بسته بندی کرده و در جای خنک نگهداری کنید.

یکی دیگر از راه های تشخیص پسته با کیفیت و مرغوب، توجه به رنگ و ظاهر آن ها می باشد. برای اینکه متوجه شوید که از رنگ های طبیعی برای فرآوری پسته استفاده شده است، مقداری از پسته را در مشت خود ریخته و مدت زمانی را منتظر بمانید. سپس آن ها را خالی کنید و اگر رنگ بر روی دست شما مانده باشد، حتما از رنگ های غیر طبیعی و سرطان زا استفاده شده است.

توزیع مستقیم پسته مرغوب

توزیع پسته مرغوب به صورت مستقیم، بر اساس نوع پسته و در بسته بندی های محکم و با دوام با حجم معین و همچنین، بدون هیچ گونه مواد و رنگ های افزودنی و غیر طبیعی، به روش های مختلف انجام می پذیرد.

تهیه این محصول، از محل توزیع مستقیم، از نظر قیمتی بسیار مناسب تر و با صرفه تر می باشد.

یکی از روش های توزیع و عرضه مستقیم، رجوع به آدرس اینترنتی معتبر است، که از نظر هزینه و زمان، بهینه تر و موجب صرفه جویی در وقت می گردد.

خریداران با رجوع به آدرس مورد نظر عرضه مستقیم این محصول، می توانند نوع پسته مورد نظر خود را با حجم و میزان درخواستی سفارش دهند. فروشنده، برای خریداران عمده، تخفیف های ویژه ای را در نظر می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما