قیمت عرضه پسته خام کله قوچی اعلا

پسته کله قوچی  در بین انواع  گوناگون پسته دارای مزه ای بسیار خوشمزه است  .

این مدل از پسته از نظر قیمت از درجه متوسطی برخوردار است و بسیاری از افراد می توانند آن را تهیه نمایند.

به دلیل خوشمزگی و طراوت بسیاری که این مدل از پسته دارد، در سراسر ایران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و بازار فروش انواع آن ها بسیار زیاد شده است و فروش پسته را با سود بسیاری همراه کرده است.

قیمت عرضه پسته خام کله قوچی اعلا

بهترین روش برای نگهداری از پسته کله قوچی خام

بهترین روش برای نگهداری از پسته کله قوچی خام

از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین انواع پسته های موجود در بازار پسته می توانیم به پسته خام  کله قوچی اشاره داشته باشیم، این نمونه پسته در مقایسه با پسته اکبری کوچک تر بوده و از پسته ی فندقی درشت تر می باشد.

پسته احمد آقایی صادراتی به بسیاری از کشورهای خارجی از جمله کشورهای اروپایی، آمریکایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود، بیشترین میزان کاشت این پسته به شهرستان رفسنجان برمی‌گردد.

پسته احمد آقایی شکلی کشیده داشته و خندان می باشد، مغز آن بسیار خوشمزه است و از دلایل محبوبیت آن می‌توانیم به مغز دانه آن اشاره داشته باشیم.

پسته احمد آقایی از ویژگی های ظاهری منحصر به فردی برخوردار است که آن را از پسته های دیگر متمایز می‌سازد، درصد خندان بودن آن بالا بوده و خوشمزه ترین نمونه پسته در میان سایر پسته ها است.

پسته احمد آقایی از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار می باشد، منبع غنی از پتاسیم است. پتاسیم می تواند باعث گشاد شدن عروق شما شود در نتیجه از بسیاری مشکلات قلبی و عروقی جلوگیری خواهد کرد.

علاوه بر این با فیبر موجود در خود باعث رفع بسیاری از مشکلات گوارشی و هضم بهتر غذا می شود و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد، این نمونه پسته دارای منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است که می‌توان کد رادیکال‌های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند.

علاوه بر این، این رادیکال‌ها باعث ایجاد چین و چروک پوست صورت شما می شوند، بنابراین می توان با مصرف پسته عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی پوست صورت خود داشت.

بررسی میزان مرغوبیت پسته کله قوچی اعلا

انواع پسته ایرانی از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار می باشد، یکی از آن ها رفع تیرگی دور چشم است که بسیاری از افراد با آن‌ دست و پنجه نرم می کنند.

تیرگی دور چشم می تواند به عوامل زیادی مربوط شود، از مهم ترین آن ها کم خونی، دلایل ژنتیکی، استرس و اضطراب، خواب کم و یا کمبود آب در بدن می باشد.

اما شما قبل از اینکه به فکر درمان برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم خوب خود باشید، باید به دنبال علت اصلی برای رفع این مشکل بگردید.

در حال حاضر روش های خانگی بسیار زیادی به وجود آمده است که شما با استفاده از آن می توانید سیاهی دور چشمان خود را به میزان رفع نمایید.

از مهم ترین ماده غذایی برای رفع سیاهی، پسته مرغوب می‌ باشد.

این پسته از ارزش غذایی بالا و کالری پایینی برخوردار است و در نتیجه حتی افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، می توانند بدون دغدغه پسته را میل نمایند.

پسته درشت سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی است و می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد، مصرف پسته می تواند عواملی را که باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شود از بین ببرد.

پسته سرشار از لوتئین بوده که این ترکیبات می‌ توانند باعث حفظ سلامت چشمان شما شود و بیماری‌ های چشمی همچون آب مروارید که در اثر افزایش سن به وجود می‌ آید را رفع نماید.

همچنین پسته منبع خوبی از فیبر بوده و می تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شما شود.

افرادی که پسته مصرف می کنند از سطح باکتری مفید روده بالایی برخوردارند. همچنین از بیماری‌ هایی همچون اسهال معمولی یا اسهال خونی مصون خواهند ماند.

از طرفی پسته یکی از انواع تنقلات پر خاصیتی است که از آن می توان برای درمان بسیاری از اختلالات همچون رفع بی خوابی، اضطراب و جلوگیری از سکسکه اشاره داشت.

پسته دارای ارزش غذایی بسیاری است و سرشار از انواع کربوهیدرات ها، اسیدهای آمینه، فیبرهای رژیمی و … می باشد که هر یک از آن ها در داشتن بدنی سالم به انسان کمک می کنند.

همچنین پسته سرشار از پتاسیم، آهن، روی و کلسیم است و در ۱۰۰ گرم از پسته ارزش غذایی زیر نهفته است:

  • مواد چرب: 54 گرم
  • کلسیم: 130 میلی گرم
  • فسفر: 500 میلی گرم
  • آهن: 7/5 میلی گرم
  • مواد نشاسته ای: 15 گرم
  • آب: 5/2 گرم
  • پروتئین: 20 گرم
  • پتاسیم: 950 میلی گرم
  • ویتامین آ: 230 واحد

اما با خوردن پسته نیروی جنسی شما تقویت خواهد شد و مغز و ذهن پویایی خواهید داشت.

همچنین پسته می تواند مشکلات گوارشی را از بین ببرد و معده را تقویت نماید و از آن برای تسکین سرفه استفاده می شود.

همچنین اگر دارای ضربان قلب نامنظم هستید، می توانید برای آرامش قلب خود از پسته استفاده نمایید.

برای افراد با مشکلات عصبی و یا افسردگی استفاده از پسته بسیار توصیه می شود، چرا که در آرام کردن اعصاب کارایی بسیاری دارد.

پسته دارای مقادیر بسیاری آنتی اکسیدان است و می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را از بین ببرد.

رادیکال‌ های آزاد عامل اصلی ابتلا به بیماری های قلبی و سرطانی اند. همچنین پسته می تواند کلسترول بد بدن را کاهش دهد و باعث افزایش کلسترول خون شود.

اگر از مشکل چاقی رنج می برید می توانید برای مدیریت کردن وزن خود از پسته استفاده نمایید. پسته دارای کالری کمی است و در ازای آن از پروتئین بسیاری برخوردار است و می‌ تواند چربی‌ های اطراف شکم شما را تبدیل به عضله نماید.پسته دارای مس است که می‌ تواند باعث جذب آهن شود. در نتیجه با استفاده از آن می توانید به جنگ با کم خونی بروید؛ چرا که آهن موجود در آن می تواند هموگلوبین ها را زیاد نماید و باعث افزایش جریان خون شود..

آشنایی با انواع پسته

آشنایی با انواعانواع پسته

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که نقش اساسی در سلامتی دارند. آن ها با جلوگیری از آسیب رساندن به سلول های بدن، خطر ابتلا به سرطان و سایر بیماری ها را کاهش می دهند. پسته احمد آقایی حاوی چندین ترکیب آنتی اکسیدانی است.تحقیقات نشان می دهد که پسته احمد آقایی از بالاترین میزان آنتی اکسیدان ها که شامل موارد زیر است، برخوردار می باشد.

  • توکوفرول
  • فیتواسترول ها
  • کاروتنوئیدهای گزانتوفیل

اما این نمونه از محصولات، بسیار ارزشمند و کاربردی هستند. خواص پسته احمد آقایی بیش از این ها است، که یکی از آنها، معالجه کم خونی است. کسانی که دچار این بیماری اند، می توانند از پسته استفاده کنند و آن را با غذا به صورت پخته شده صرف نمایند.اما از دیگر خواص استفاده از این گونه پسته، درمان سردرد می باشد. پسته، علاوه بر تسکین درد سر ، در از بین بردن راشیتیسم و نرمی استخوان هم موثر است و موثر بودن آن در این زمینه کاملا تایید شده می باشد. اما علاوه بر این مزیت، برای افرادی که از ناراحتی های کمر و پشت بدن، رنج می برند، استفاده از آن بسیار آرام بخش است.

این مدل از پسته، دارای انواع و اقسام ویتامین ها می باشد که از این ویتامین ها می توان به ویتامین؛ بی، دی و آ نیز اشاره کرد. به دلیل ویتامین های سرشار در این پسته، استفاده کردن از آن، در از بین بردن ترک های لب هم بسیار موثر می باشد.اما علاوه بر موارد گفته شده؛ استفاده از پسته، برای پوست بدن، بسیار موثر است، به این صورت که برای ساخت انواع ماسک ها، از آن استفاده می شود. پسته همچنین پر کالری است و از آن می توان برای افزایش وزن بدن هم استفاده کرد.

فواید مصرف پسته خام برای سلامت قلب

پسته سرشار از کلسترول، ویتامین ها، انواع زیادی از مواد معدنی و اسیدهای چرب است.مصرف پسته، برای کودکان بسیار مغذی است. در واقع مصرف آن ها در این گروه سنی، باعث افزایش رشد ذهنی، تقویت استخوان ها و همچنین افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. به همین دلیل متخصصین تغذیه توصیه بسیاری به خوردن پسته برای این سنین دارند.پسته علاوه بر کودکان، برای مادران هم بسیار مفید بوده و برای رفع بی حالی و خستگی، بسیار مفید شناخته شده است. همچنین در درمان کم خونی مادران هم بسیار مؤثر است

پسته اعلاء از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است. پسته سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند برای حفظ سلامتی شما بسیار موثر باشد. با مصرف آن ها می‌ توانید ابتلا به بیماری‌ هایی مانند سرطان را در خود به حداقل برسانید. آنتی اکسیدان‌ های موجود در پسته، می توانند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن انسان را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد.پسته سرشار از فیبر هستند بنابراین اگر از مشکل اضافه وزن در رنج هستید، می توانید از این نمونه محصولات استفاده داشته باشید.

پسته باکتری های مفید روده شما را افزایش می دهند؛ چرا که سرشار از فیبر است. فیبر در روده باعث کمک به هضم غذا می شود و همچنین اختلالات گوارشی را از بین می برد. شما با مصرف آن می توانید کلسترول و فشارخون بالای خود را تعدیل نماید، بنابراین با مصرف آن به رفع بیماری های قلبی کمک شایانی کرده اید. پسته می تواند با کاهش سطح کلسترول و تنظیم فشار خون شما، خطر ابتلا به بیماری قلبی را در شما کاهش دهد و سطح کلسترول بد را کم کرده و از طرفی باعث افزایش سطح کلسترول خوب بدن شما شود.استفاده از این نمونه محصولات باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما می شود؛ چرا که پسته سرشار از ویتامین b۶ است که از بهترین راه ها برای تقویت سیستم ایمنی به حساب می آید.

توزیع کننده بهترین پسته خام کله قوچی اعلا

توزیع کننده بهترین پسته خام کله قوچی اعلا

بهبود فعالیت های گوارشی با پسته پسته تاثیرات و فواید بسیار زیادی بر بهبود عملکرد و فعالیت دستگاه گوارش دارد. پسته میزان سطح باکتری های مفید را در دستگاه گوارش را تغییر می دهد و از این طریق به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. به نوعی تنظیم کننده سطح باکتری در دستگاه گوارش می باشد. میکروب هایی که در مجرای دستگاه گوارشی وجود دارند ، نقش بسیار مهمی در سلامت افراد دارند. پسته با کمک به اصلاح این محیط میکروبی به سلامت دستگاه گوارش که از ضروری ترین و مهم ترین مکانیسم سلامتی در بدن باعث بهبود فعالیت های گوارشی می شود. پسته برای تعادل میکروبی روده ها نیز بسیار مفید و تاثیر گذار است.

همچنین پسته دارای خواص پری بیوتیک است. فیبر موجود در پسته نیز برای بدن مفید است. همچنین دارای ترکیبات غذایی غیر قابل هضم هستند ، که برای تغذیه میکروب های مفید روده استفاده می شوند. پری بیوتیک ها به رشد و تعامل میکروب ها کمک می کنند و تاثیرات مثبتی در سلامت بدن دارند. همچنین به فعالیت میکروبهای دستگاه گوارش و روده ها کمک می کنند. پسته دارای ترکیبات شیمیایی ویژه ای می باشد ، که این ترکیبات فواید زیادی برای تعاملات روده ای دارند. به طور کلی پسته یکی از مفید ترین و ضروری ترین مغز ها می باشد ، که به کمک آن می توانید ، به سلامتی دستگاه گوارش و در نتیجه سلامتی بدن کمک کنید. پسته احمد آقایی صادراتی بازار بسیار گرمی دارد و نسبت به سایر پسته ها از فروش بالایی برخورد است. این نوع پسته از لحاظ کیفیت در سطح متوسط قرار دارد و دارای ظاهر کشیده و خندان است.

پخش مستقیم پسته خام کله قوچی اعلا

پخش کننده پسته: پسته تازه، به دلیل کاربرد بالایی که دارد و از آن در انواع خورشت و یا در تنقلات استفاده می شود بسیار پرطرفدار است. در واقع این پسته را ما در سراسر ایران می بینیم و مردم می توانند در هرجای کشور به راحتی آن را تهیه بفرمایند.به دلیل کیفیت بالای این مدل از پسته و همچنین قیمت مناسب آن، کشورهای خارجی بسیار زیادی به دنبال پسته احمد آقایی می گردند و به همین دلیل بازرگانان به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند.اما فروش بدون واسطه این محصول از مرکز عرضه معتبر بسیار رایج است و افراد می توانند این محصول را در ازای پرداخت پول کم تر به دست آورند.

بازار فروش پسته خام کله قوچی اعلا

بازار فروش پسته خام کله قوچی اعلا پسته احمد آقایی از بهترین پسته های صادراتی کشور می باشد و به کشورهای بسیاری از جمله کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می‌ شود.مرکز صادر کننده با فروش انواع پسته صادراتی احمد آقایی در نهایت به سود خوبی دست می یابند و می توانند ارز آوری خوبی را برای کشور به همراه داشته باشند.مراکز صادرات تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای در اختیار مشتریان خارجه خود قرار دهد و با حذف دست واسطه با نازل ترین قیمت آن ها را به فروش می رساند.

عرضه پسته تازه از مشهور ترین و پر آوازه ترین انواع پسته است این پسته طعمی بسیار عالی و با کیفیت دارد و به دلیل ارگانیک بودن رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و در نقاط مختلف کشور پرورش می یابد تولید این پسته ها توسط تولیدکنندگان حرفه‌ای و آزموده انجام می شود و کیفیت پسته از مهم ترین ملاک ها می باشد. ارائه پسته توسط مراکز معتبر و شناخته شده انجام می‌شود زیرا این مراکز تنها هدفشان رفع نیازهای مردم با پرداخت هزینه ‌های اندک است و می کوشند تا بهترین محصولات را به صورت تضمینی با ارائه ضمانت و به طور مستقیم با مناسب ترین و نازلترین قیمت ها در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار دهند قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

1

  1. قیمت خرید از شرکت انصافا پایین است .۱ تن پسته کله قوچی برای فروشگاه زنجیره ای خرید نمودیم ۱۰ درصد پایین تر از سایر جاها بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما