قیمت عمده پسته خام صادراتی

ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان  پسته خام  عمده صادراتی درجهان می باشد. کیفیت بالای پسته عمده خام صادراتی ایران منجر به ارسال این محصول به 50 کشور جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم می گردد.

ایران بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی بهترین مناطق را در زمینه کشت و برداشت پسته دارد .جهت اطلاعات بیشتر در زمینه پسته خام  صادراتی کافیست با ما همراه باشید.

قیمت عمده پسته خام صادراتی

مزایای مصرف پسته خام

مزایای مصرف پسته خام پسته تازه معمولا رنگ سبز روشنی دارد منشا این محصول پرطرفدار در غرب آسیا می باشد .در کشور ما نیز پسته فراوان کشت می شود که پسته کرمان از جمله باکیفیت ترین پسته های خام صادراتی است .پسته می تواند به دو صورت خام یا تفت داده خریداری شود .

از مزایای مصرف پسته خام می توان به سلامت بدن اشاره کرد که از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند و برای کودکان و بزرگسالان مفید می باشد .همچنین برای افرادی که میخواهند رژیم بگیرند و لاغر شوند پسته خام تاثیر بی نظیری در این زمینه دارد و بوسیله آن می توانید وزن خود را کنترل کنید. پزشکان برای دوران بارداری و رشد جنین و تقویت سیستم ایمنی و درمان یبوست و پیشگیری از کم خونی گنجاندن پسته در برنامه غذایی را توصیه می کنند.

توزیع عمده پسته خام صادراتی

توزیع عمده پسته خام صادراتی پسته یکی از محصولاتی است که با طعم فوق العاده و خواص بی نظیر مشتریان زیادی دارد. توزیع عمده پسته خام صادراتی به صورت های مختلف در نقاط گوناگون کشور انجام می‌شوند.مراکزی که توزیع پسته خام  صادراتی  در آنها به صورت مستقیم صورت می گیرد با توجه به قیمت مناسب بهترین گزینه در زمینه خرید این محصول می باشد .در این روش خرید پسته در حجم بالا و ارسال به نقاط دور فراهم می گردد.

مجموعه بازرگانی صبا فروت پسته های مرغوب و درجه یک را در بسته بندی های شیک و متفاوت به کشورهای اطراف ارسال می کند . این مجموعه با  سابقه طولانی در تامین انواع پسته در داخل و خارج از کشور صادرات پسته خام عمده را به نقاط مختلف جهان فراهم کرده است.

معروف ترین انواع پسته شامل پسته اکبری، پسته فندقی و غیره هست که از نظر طعم و کیفیت شناخته شده می باشند که قیمت آن براساس اینکه کجا رشد کرده اند کیفیت و مرغوبیت آن محاسبه می گردد. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول باتوجه به قیمت آن در بازار کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما