قیمت فروش پسته احمد آقایی شور

پسته احمدآقایی شور

پسته از خانواده مغزیجات بوده که خواص خوراکی و درمانی زیادی دارد. این محصول بصورت خام بوده و قابل مصرف است. نمونه های مختلفی هم دارد.
پسته احمد آقایی شور جزو بهترین نمونه ها بوده که دانه هایی درشت و پر مغز دارد. این محصول با نمک بوداده می شود تا طعم بهتری داشته باشد. قیمت فروش این محصول بر اساس کیفیت و نوعی که دارد مشخص می شود. اگر فروش بصورت عمده باشد نرخ مناسب تری هم دارد.

قیمت فروش پسته احمد آقایی شور

املاح و مواد معدنی موجود در پسته

املاح و مواد معدنی موجود در پسته املاح و مواد معدنی پسته بسیار بالا بوده و به همین دلیل آن را یکی از بهترین مغزیجات معرفی می کنند. از جمله این مواد معدنی می توان به آهن آن اشاره کرد که برای درمان کم خونی بهترین گزینه بوده و همه افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند از آن استفاده کنند.‌ فیبری که درون این دانه کوچک انباشته شده برای تقویت دستگاه گوارش مفید است.

حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C است که سیستم ایمنی را تقویت کرده و از بروز بیماری ها پیشگیری می کند. کلسیم دیگر ماده معدنی نهفته در پسته است که برای درمان پوکی استخوان تاثیر چشمگیری دارد.‌ بیشتر پزشکان مصرف این مغزیجات مقوی را توصیه می کنند تا شما بتوانید بدنی سالم داشته باشید.

ویتامین های گروه B به همراه سدیم و پتاسیم و منیزیم از املاح معدنی موجود در پسته هستند که می توانند تا حد زیادی نیاز بدن را برطرف سازند. این دانه کوچک پر از خاصیت بوده و پایه مهمانی ها و مجالس مختلف است و در شیرینی جات هم مصرف می شود.

ارائه دهنده پسته احمد آقایی شور

ارائه دهنده پسته احمد آقایی شور تولیدی معتبر بزرگترین ارائه دهنده پسته احمد آقایی شور به بازار است که توانسته نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. محصولی که برای عرضه به بازار انتخاب می شود باید سطح کیفی بالایی داشته باشد تا بتواند با نمونه های خارجی رقابت کرده و نظر مشتری را جلب کند.

فروشگاه اینترنتی با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. این مرکز به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند. ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول می شود.

همچنین این نماینده برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کند. از جمله این خدمات می توان به ارسال سریع محصول و تضمین کیفیت کالا اشاره کرد. آنها همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود می باشند زیرا رضایت مشتری از جمله عواملی است که بر میزان فروش یک محصول تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما