قیمت فروش پسته فندقی خام

پسته درخت کوچکی است که دارای میوه ای خوراکی با طعمی لذیذ است درخت پسته در برابر شرایط سخت مقاومت می کند و می تواند زنده بماند مثلا این درخت در هر نوع خاک و حتی اب کم و خیلی شور نیز قادر به حیات است.

پسته ها به طور کلی به دو دسته ی فندقی و بادامی تقسیم می شود پسته ها را می توان هم به صورت خام و هم به صورت بو داده مصرف کرد که هر دو مدل ان فواید زیادی برای سلامتی دارد.

پسته فندقی خام نیز یک نوع پسته است که دارای ظاهری گرد و کروی شکل است و انواع متنوعی دارد که در ایران نیز کشت می شود و حتی به سایر کشور ها نیز صادر می شود و سود کسب می شود.

قیمت فروش پسته فندقی خام با توجه به نوسانات موجود در بازار مواد غذایی متفاوت است هم چنین نوع پسته و کیفیت ان نیز که شامل طعم و مزه و اندازه ی پسته می شود نیز روی قیمت پسته تاثیر می گذارد.

قیمت فروش پسته فندقی خام

پیشگیری از سرطان با خوردن پسته

پیشگیری از سرطان با خوردن پسته در میان انواع مختلف اجیل ها پسته دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که این انتی اکسیدان ها رادیکال های ازاد موجود در بدن را که باعث آسیب رسیدن به سلول های بدن و در نتیجه انواع سرطان می شود نابود می کند.

با خوردن به اندازه ی پسته و قرار دادن این میوه ی خوش طعم و لذیذ در برنامه ی غذای خود از بسیاری بیماری ها دور می مانیم و مهم تر از همه این که به خاطر مواد معدنی که دارد از ابتلا به انواع سرطان جلو گیری می کند‌.

پسته به دلیل دارا بودن فیبر فراوان باعث حرکت بهتر در روده و دست گاه گوارش می شود و در نتیجه از ایجاد و یا پیشرفت سرطان روده ای جلو گیری می کند.

پسته هم چنین برای جلو گیری از اسیب به سلول ها و یا جلو گیری پیشرفت سرطان ریه نیز بسیار موثر است و مصرف ان در درمان سرطان انواع سرطان موثر و مفید است.

علاوه بر این پسته خواص بسیاری برای بدن و سلامتی دارد از جمله این که مصرف به اندازه ی پسته فشار خون را در افرادی که دیابت ندارند کاهش می دهد و کلسترول خون را نیز کاهش می دهد.

هم چنین مصرف پسته باعث سلامت قلب و عروق می شود و برای سلامت چشم و پیش گیری از ابتلا به بیماری ها و اب مروارید می شود و این که به کاهش وزن و کنترل ان کمک می کند.

خاصیت پسته تازه برای معده

خاصیت پسته تازه برای معده مصرف پسته برای کمک به درمان زخم معده بسیار موثر است اما باید به این نکته توجه شود که حتما پسته خام باشد چون پسته ی بو داده و یا شور می تواند وضعیت زخم معده را بد تر کند.

هم چنین مصرف به اندازه ی پسته برای معده و روده بسیار مناسب است و باعث تنظیم عمل کرد دست گاه گوارش می شود که این یکی از فواید مهم پسته برای سلامتی است.

از دیگر خواص پسته عبارت اند از بهبود عمل کرد جنسی مردان و درمان برخی مشکلات از جمله اختلال نعوظ و درمان بسیاری مشکلات و بیماری های دیگر و حفظ سلامتی بیش تر بدن.

البته مصرف زیاد پسته گاهی باعث ایجاد عوارضی در برخی افراد می شود از جمله این که پسته یک میوه ی حساسیت زا است و ممکن است باعث ایجاد واکنش های الرژیک شود.

هم چنین استفاده از پسته به میزان زیاد باعث افزایش فشار خون افزایش وزن و چاقی و ایجاد بیماری های روده و معده می شود که تا حدودی جبران نا پذیر اند و باعث ناراحتی هایی می شود.

پسته را می توان به روش های مختلف در برنامه ی غذایی جا داد مثلا می توان ان را به صورت خام یا بو داده به عنوان اجیل مصرف کرد و یا از پودر ان در تزیین و طعم دهی سالاد ها و دسر ها استفاده کرد.

بررسی مشخصات ظاهری پسته فندقی

بررسی مشخصات ظاهری پسته فندقی یکی از مشخصات ظاهری پسته فندقی شکل گرد و کروی شکل ان می باشد این پسته با مناطق مختلف پسته کاری ایران سازگار می باشد و بیش ترین حجم صادرات پسته ی کشور متعلق به این نوع پسته است.

این نوع پسته به طور کلی از لحاظ ظاهری پسته ی ریزی به حساب می اید و دارای اندازه ی کوچک تر نسبت به سایر انواع دیگر پسته است اما از نظر طعم و مزه تفاوت زیادی با دیگر پسته ها ندارد.

پسته فندقی مرغوب دارای مشخصاتی است که هم شامل مشخصات ظاهری از جمله اندازه ی یک دست بیش تر پسته ها و نداشتن لکه روی پوست پسته است و هم شامل مشخصات باطنی مثل طعم و مزه ی خوب و بدون تلخی است.

پسته فندقی درجه یک بهترین نوع پسته ی فندقی موجود در ایران است که همه ی مشخصات یک پسته ی خوب و با کیفیت را دارا می باشد و از نظر قیمت نیز از بقیه گران تر است.

پسته فندقی صادراتی یکی از با کیفیت ترین و مهم ترین انواع پسته های صادراتی و تجاری ایران می باشد که به بسیاری از کشور های مختلف دنیا صادر و ارز زیادی از این راه به کشور وارد می شود.

عرضه کنندگان پسته فندقی خام

عرضه کنندگان پسته فندقی خام وقتی که پسته فندقی رسیده باشد علامت هایی دارد که بتوان از روی ان فهمید و پسته ها را از درخت جدا کرد از جمله این که پوست سبز پسته ی رسیده با یک فشار کوچک به راحتی از پسته جدا می شود.

برای فهمیدن این که پسته فندقی رسیده است یا نه کافیست یک ضربه ی کوچک به شاخه ی درخت وارد کنین اگر بیش تر پسته های درخت روی زمیک ریخت به این معنا می باش که زمان برداشت محصول رسیده است.

عرضه کنندگان پسته ی فندقی تلاش می کنند تا علاوه بر عرضه ی پسته ی فندقی خام و بو داده همه ی انواع مختلف پسته را نیز در کنار پسته ی فندقی به بازار های فروش برسانند.

عرضه کنندگان پسته فندقی با این کار می توانند جلب رضایت و جلب مشتری بیش تری کنند که در نتیجه سود بیش تری را برای عرضه کنندگان به همراه خواهد داشت علاوه بر این کار خریداران و مشتری ها نیز اسان تر می شود.

عرضه کنندگان پسته ی فندقی خام در تلاش اند تا علاوه بر عرضه ی این پسته ی با کیفیت و خوب در بازار های داخلی در بازار های مختلف خارجی نیز عرضه محصول داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما