قیمت فروش پسته فندقی خندان

صنعت خشکبار همیشه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و به همین دلیل در میان سفره های عید، نقش پر رنگی دارد. در میان آجیل ها معمولا پسته محبوب تر از بقیه بوده و  باعث شده تا در این مقاله درمورد پسته فندقی خندان، ویتامین های موجود در آن و عرضه کننده های پسته صحبت  کنیم.
قیمت فروش پسته فندقی خندان

ویتامین های موجود در پسته فندقی

ویتامین های موجود در پسته فندقی پزشکان خوردن پسته را برای کودکان و نوجوانان و سالخوردگان توصیه می کنند.  افراد بالغ نیز باید به دلیل وجود انواع ویتامین در پسته، آن را در رژیم غذایی خود جای دهند. اگر از شما بخواهند انواع ویتامین موجود در پسته را نام ببرید چه جوابی خواهید داد؟

ابتدا باید بدانید ویتامین های پسته محدود به دسته بندی خاصی نمی شود.

اگر فکر می کنید تنها ایران است که طرفداران پسته در آن زیادند، اشتباه می کنید. در اکثر کشور های وارد کننده آجیل پسته نوع فندقی پر طرفدار است.

در ادامه علاوه بر ارزش غذایی پسته برای کودکان و نوجوانان با دیگر فواید آن نیز آشنا خواهیم شد.

فواید آجیل پسته

اولین فایده بسیار قابل توجه پسته فندقی محافظت از قلب و تقویت عضلات مغز است. پسته فندقی مغز و اعصاب شما را به آرامش دعوت می کند

اگر اطلاعاتی درباره دیگر آجیل ها داشته باشید متوجه خواهید شد آنتی اکسیدان های موجود در پسته فندقی در دیگر آجیل ها یافت نمی شود.

این آنتی اکسیدان ها برای تقویت چشم و بینایی مفید هستند.به فکر سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدنتان هستید؟وجود مس، منیزیم و انواع ویتامین ب را در پسته فندقی نادیده نگیرید.

عرضه کننده پسته فندقی خندان

عرضه کننده پسته فندقی خندان برای اطلاع از قیمت روز پسته فندقی باید با شرکت های عرضه کننده پسته آشنا باشید. قیمت پسته را بر اساس اونس تعیین می کنند. اونس معیاری برای سنجش و اندازه گیری میزان درشتی پسته است .

درقیمت گذاری این میوه  علاوه بر  حجم و شکل ظاهری ، منطقه ای که این محصول در آن جا رشد کرده است نیز مورد توجه قرار می گیرد.  معادله اونس به این صورت است که هر چه اونس پسته کم تر باشد شما شاهد پسته درشت تری خواهید بود.

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت پسته نقش دارد شکل ظاهری آن است.

از میان انواع این میوه، پسته فندقی از کیفیت بالاتری بر خوردار است که اصطلاحا به آن خندان میگویند. نگران نباشید برای خرید پسته نیازی به مراجعه حضوری نیست؛  شرکت بازرگانی صبا فروت در کنار شماست .

با درخواست  پسته مورد نظرتان  به راحتی می توانید  درب منزل پسته را تحویل بگیرید.

2

  1. پسته فندقی با آن که اندازه کوچکی دارد ولی بسیار خوش طعم و خوشمزه بوده و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است به خانواده ها توصیه می کنم به جای استفاده از تنقلات گران قیمت مصنوعی از پسته برای تغذیه فرزندان در مدرسه استفاده کنند.پسته علاوه بر تامین ویتامین های بدن به جلوگیری از چاقی مفرط که در نتیجه استفاده از مواد غذایی مضر ایجاد می شود موثر است .بنده ازشرکت صبا فروت ۱۰۰ کیلو پسته برای مصرف یک سال خانواده و اقوام خرید کردم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما