قیمت مناسب پسته احمد اقایی راوند

پسته یکی از آجیل های خوشمزه و پر طرفدار و یک میان وعده مغزی محسوب میشود . که خواص بی نظیری برای پوست مو و …. دارد .

پسته در ایران چهار نوع مختلف است . فندقی، کله قوچی، اکبری و احمد آقایی

پسته احمد اقایی راوند یکی از درجه یک ترین نوع پسته در ایران به شمار میرود .این نوع پسته در واقع خوشمزه و لذیذترین نوع پسته در میان انواع آن است که شهرتی جهانی دارد.

قیمت مناسب پسته احمد اقایی راوند

انواع پسته احمد اقایی راوند

انواع پسته احمد اقایی راوند پسته احمد آقایی راوند ، یکی از خوش طعم ترین پسته و یکی از مرغوب ترین پسته ها در بازار خشکبار است و این یکی از دلایل اصلی خرید و فروش زیاد آن در بازار است. این محصول در مقایسه با پسته اکبری کوچکتر و به نسبت مغز درشت تری دارد . در حالت کلی می توان گفت که جزو یکی از معروف ترین پسته های ایران می باشد. و کیفیت پسته احمد اقایی بسیار بالاتر از پسته های دیگر است . پسته احمداقایی ، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی است .

مهم ترین ویژگی های پسته احمدآقایی:

طعم خوشمزه و دلپذیر

مناسب برای مجالس و مهمانی ها

محبوبیت زیاد در داخل و خارج کشور

کشیده و زیبا

مناسب برای تهیه خلال پسته

پسته احمد اقایی راوند دارای دونوع درجه یک و درجه دو است

نوع درجه یک ان همین نوع صادراتی ان است

نوع درجه دو این نوع از پسته ظاهر کوچک تری دارد و با قیمت پایین تری تهیه میشود. این نوع از پسته احمدآقایی دارای کیفیت مشابه با پسته احمد آقایی درجه یک در مغز داخلی است و به عنوان خلال پسته و یا پودر در صنایع شیرینی پزی، بستنی سازی و تولید خوراکی استفاده می شود.

خرید پسته احمد اقایی اعلا

خرید پسته احمد اقایی اعلا این پسته را در زمان سورت و بسته‌بندی، بر اساس میزان خندانی، درشت بودن، وزن و پرمغز بودن جدا می‌کنند، به همین دلیل قیمت این محصول در دسته‌بندی‌های مختلف متفاوت است و همچنین عواملی مثل خرید خام یا پخته پسته احمد آقایی نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است.

در ایران انواع پسته صادراتی وجود دارد ولی پسته احمد اقایی به دلیل پر مغز بودن و خندان بودن (باز بودن پوسته سخت پسته) از جمله با کیفیت‌ترین آجیل‌ها محسوب می‌شود و در صادرات پسته نقش مهمی ایفا می‌کند. این پسته اکثرا به کشورهای حاشیه خلیج فارس و در مواردی نیز به کشورهای چین و روسیه صادر می‌شود.

مجموعه صبا فروت یکی از بهترین و معروفترین مجموعه های برای خرید انلاین انواع خشکبار و همچنین پسته احمد اقایی راوند محسوب میشود که با سابقه فروش طولانی و اعتبار و رضایت بالای مشتری به تمام نیاز های مشتریان پاسخگو خواهد بود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما