قیمت مناسب پسته روکش دار

پسته روکش دار، معجونی مقوی هست، , لذیذ و خوش طعم است  است‌‌. برخی پسته ها را روکش نازک و لطیفی که شامل:

  • پودر قند
  • مغز پسته
  • هل
  • ادویه های خوشبو

ا پوشانده است .

در زمان های قدیم از این ترکیب برای تقویت زنان بعد از  زایمان، استفاده می کردند. امروزه هم می توان از این ترکیب در دوران قاعدگی، به منظور تقویت و حفظ بنیه  زنان استفاده نمود.

قیمت مناسب پسته روکش دار

طعم های خاص پسته روکش دار

طعم های خاص پسته روکش دار طعم  پسته  روکش دار به مزه روکش  آن بستگی دارد. این پسته در طعم های مختلف و خاصی تهیه می شوند. از جمله طعم های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پسته شور
  • پسته شور و ترش
  • پسته لیمویی

در ادامه می خواهیم با روش های مزه دار کردن این پسته ها آشنا شوبم:

  • پسته شور: برای تهیه این نوع پسته، ابتدا محلول آب و نمک درست می کنیم « با توجه به میزان پسته » سپس پسته را در آن میریزیم و خوب آغشته می کنیم. در مرحله بعد هنگامی که آب نمک جذب پسته شد، پسته را با حرارت ملایم تفت میدهیم « دقت کنید که هر بار باید سریع هم زد تا پسته ها نسوزند » و بعد از آن پسته را، به مدت یک الی دو روز در هوا آزاد می گذاریم و با روش های مخصوص بو میدهیم‌.
  • پسته شور و ترش: ابتدا آبغوره و نمک را حل می کنیم، سپس پسته را در این مخلوط می ریزیم و خوب آغشته می کنیم. همان مراحل بالا را برای تهیه این پسته به کار می بریم.
  • پسته لیمویی: آب لیمو را با مقداری نمک و جوهر لیمو مخلوط می کنیم، بعد پسته را به این مخلوط آغشته می کنیم و دوباره مراحل بالا را انجام می دهیم.

بعد از مزه دار کردن این نوع پسته، باید آن را بو دهیم که برای این کار می توان از فر یا مایکروفر استفاده نمود؛ زیرا این دستگاه می تواند مقدار زیادی پسته را در خود جا دهد و آن را بوداده کند.

برای بودادن پسته باید مراحل زیر را طی کرد:

  1. پسته را روی سینی پخش کرده و آن را در فر بگذارید. « دمای فر باید ۳۵۰ درجه باشد » بعد از حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را بیرون بیاورید.
  2. پسته را در سینی لبه دار یکنواخت پخش کنید « به طوری که پسته ها روی هم قرار نگیرند »
  3. پسته ها را به مدت ۸ دقیقه تفت دهید. « دقت کنید که هر بار باید پسته ها را هم زد؛ در غیر این صورت پسته ها می سوزند.»
  4. وقتی که پسته قهوه ایی شد، نشان می دهد که بو دادن پسته تمام شده و پسته خام بوداده شده است.

فروشنده برتر پسته روکش دار

فروشنده برتر پسته روکش دار خریداران و فروشندگان  پسته روکش دار، این محصول را می تواند از  مناطق تولیدی پسته  همچون کرمان  و یا سایر مراکز تهیه  کنند.

همچنین به علت فواید و خاصیت های فراوان این محصول، تولید کننده این نوع پسته، نمایندگی های فراوانی را در سراسر کشور به پا کرده تا مردم در هر جای ایران بتوانند از این محصول استفاده کنند‌.

این فروشنده ها می توانند از طریق سایت های مخصوص این محصول، سفارش خود را ثبت و این پسته را با کیفیت و تضمین  دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما