قیمت پخش پسته سبز

یکی از بهترین و پر خاصیت ترین انواع آجیل که دارای خواص و فواید بی نظیری است، پسته می باشد. این محصول در تمامی کشور های جهان وجود دارد که از آن ها به شیوه های مختلف استفاده می کنند. پسته دارای انواع مختلفی است که دارای رنگ، طعم، شکل و کیفیت متفاوتی است. پسته سبز یکی از بهترین آن ها است که توسط مراکز مختلف و در بسته بندی های گوناگون و با قیمت های متفاوت در سراسر کشور پخش و توزیع می شوند.

قیمت پخش پسته سبز

پسته سبز سرشار از کلسیم

پسته سبز سرشار از کلسیم پسته علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد، دارای خواص بی شماری نیز می باشد که برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف از آن ها استفاده می شود.

این محصول دارای انواع ویتامین ها، مواد معدنی، فسفر، پتاسیم، آهن و … می باشد. در زیر به برخی از خواص این آجیل اشاره می کنیم:

  • بسیار خون ساز هستند.
  • تقویت کننده دستگاه گوارش می باشند.
  • ضد استرس و اضطراب است.
  • سبب تقویت قوای جنسی می شوند.
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می باشند.

پسته سبز سرشار از کلسیم است که برای استحکام استخوان و دندان ها بسیار مفید هستند که آن ها را به یکی از بهترین منابع کلسیم تبدیل کرده است.

از انواع پسته به شکل های مختلفی استفاده می شود. شیر پسته، پسته ی بوداده، خلال پسته و … از بهترین راه های مصرفی این محصولات است.

تولید انبوه پسته سبز

تولید انبوه پسته سبز ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده ی انواع پسته در جهان به شمار می آید. کرمان از اصلی ترین شهر های موجود در کشور است که با توجه به آب و هوای مناسب برای کشت پسته، سالانه آن ها را در بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار می کنند. تولید انبوه پسته در این شهر صورت می گیرد.

پسته نیاز به شرایط دمایی گرم دارد. همچنین این آجیل احتیاج به آب. کمی نیز دارند، به همین دلیل در اکثر شهر های جنوبی کشور این محصولات در کیفیت های مختلف تولید می شوند.

کارخانه های زیادی در ایران وجود دارند که انواع پسته را پس از تولید به شیوه های مختلف بسته بندی کرده و در سراسر کشور توزیع و پخش می کنند. خلال پسته، پسته ی خام، بو داده، پودر شده و … از مهم ترین شکل های تولیدی و مصرفی این محصولات است.

پسته درجه عالی در ایران و بیشتر در شهر رفسنجان کرمان تولید می شود که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. بیشتر این محصولات در بسته بندی های متنوع به سایر کشور ها صادر می شوند که همواره جزو اصلی ترین نمونه های صادراتی کشور به شمار می آیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما