قیمت پسته صادراتی بسته بندی درجه یک

پسته صادراتی بسته بندی  درجه یک  بازرگانی صبافروت همواره از مناسب ترین قیمت برخوردار است، چرا که محصولات تهیه شده به صورت عمده می باشد.

اکثر مشتریان ما بعد از یک بار خرید و مقایسه قیمت پسته عرضه شده در مجموعه بازرگانی صبا فروت تقاضای مکرر برای خرید داشته و از مشتریان دائمی ما محسوب می شوند.

اهمیت بسته ‌بندی پسته

یکی از دلایل انتخاب برند برای خرید محصول پسته  صادراتی ،توجه به بسته‌بندی محصولات است.

در صنعت مواد غذایی و خوراکی ها، توجه به نوع و کیفیت  بسته‌بندی مناسب محصول بسیار مهم است.

جذابیت بسته بندی یکی از عواملی است که نه تنها می تواند بر میزان کیفیت محصول بیفزاید، بلکه ممکن است کالاهای نه چندان بی کیفیت هم در بسته با کیفیت مرغوب و مورد مورد پسند مشتریان واقع گردد.

آیا می دانید به چه دلایلی پسته را بسته بندی می کنند؟

 

  • حفاظت و نگهداری از محصول در هنگام حمل و نقل و جابجایی
  • اصولا بسته بندی جزو برند بوده و در مشتری پسندی موثر است.
  • بسته بندی در شناسایی مشخصات و کیفیت محصول به مشتری بسیار موثر است.
  • موجب جلب نظر مشتری و افزایش فروش می گردد.

نظر به افزایش اهمیت صادرات پسته ، آن هم در شرایطی که صادرات در معرض رقابت شدید میان کشورهای باتجربه و با نفوذ است، بسته‌بندی خشکبار و پسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

کشورهای موفق جهان در زمینه فروش و صادرات پسته ، می‌توانند با کمترین تغییرات در بسته‌بندی و افزودن جذابیت به آن سایر رقبا را از میدان به در کنند.

باید بدانید کم نیستند رقبایی که پسته تولیدی سایر کشورها را  خریداری و با  انواع بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا  و شیک به  کشورهای مختلف جهان می‌فروشند.

مهم است بدانیم  حتی اگر بهترین پسته را نیز در اختیار داشته باشیم اما آن را در پوششی بی‌کیفیت و غیر بهداشتی بسته‌بندی کنیم، جای خود را به رقیب‌های دیگر خواهیم سپرد.

به هر حال این خشکبار گران قیمت که فروش داخلی و خارجی آن قابل توجه است، بدون توجه به امر بسته‌بندی نمی‌تواند بازار هدف مناسبی را به دست آورد.

 

قیمت پسته صادراتی بسته بندی درجه یک

خاصیت آنتی اکسیدانی پسته را بشناسیم

خاصیت آنتی اکسیدانی پسته را بشناسیم از پسته به عنوان منبع غنی از آنتی اکسیدان های محلول در چربی یاد می‌شود به گونه‌ای که وجود این خاصیت در این محصول مغزی باعث شده است تا مصرف کنندگان بیشتری تمایل به خرید و استفاده از آن داشته و همواره بازار خرید و فروش خوبی را نصیب تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این پسته بکند.

همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی پسته باعث می شود تا بدن از آسیب های رادیکال های آزاد موجود در محیط های مختلف در امان بماند و به واسطه این محصول بدن به یک سیستم دفاعی کاملا پیشرفته مجهز بشود.

از طرفی چون پسته همواره باید در وعده های غذایی و رژیم های غذایی ورزشکاران قرار بگیرد لذا آنها نیز می‌دانند چون بدن در زمان ورزش کردن سفت و گاهاً آماده برای مبتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود در حالی که با مصرف پسته در میان وعده ها می تواند بدن خود را تقویت کرده و از هر لحاظ آن را بیمه کنند که یکی از این زمینه‌ها بیمه کردن بدن به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی پسته می باشد.

تولید کننده پسته صادراتی بسته بندی

تولید کننده پسته صادراتی بسته بندی تولید کننده پسته صادراتی بسته بندی شده این محصول را به برترین شکل و مرغوب ترین حالت فرآوری کرده و طی بسته بندیهای گوناگون و شکیل وارد بازارهای هدف کرده است.

بسیاری از متخصصین بر این عقیده هستند که همواره باید پسته درجه یک در وعده های غذایی انسان‌ها قرار بگیرد، تا آنها بتوانند به واسطه عناصر موجود در آن و مواد معدنی و مغذی نهفته در پسته در ارتقای سلامت کیفی بدن خود نقش‌آفرینی بکنند.

لذا تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پسته بسته بندی درجه یک با درنظر گرفتن این مهم  به عرضه و صادرات انبوه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی پرداخته اند.

وجود طیف گسترده‌ای از انواع پسته ها در اقسام و ارقام باعث شده است تا خواص و مزیت های سرشاری از این محصول در اختیار بشر قرار داده شود تا همواره صنایع مختلف غذایی نیز از پسته به عنوان چاشنی با ارزش غذایی بالا بهره جسته و از افزودنی های شیمیایی زیان بار به دور باشند.

پسته بسته بندی درجه یک صبا فروت همواره از نظر کیفیت برتر بوده و توانسته بسیاری از نیازمندی‌های همگان را به این محصول تامین کند .

پسته بسته بندی درجه یک باعث ارتقاء صادرات در این حوزه نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما