قیمت پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی صادراتی یکی از پسته های تولیدی در کشور ایران می باشد که از لحاظ گرد بودن شبیه پسته فندقی به شمار می آید که می توان گفت که در بازار از فروش خوبی بر خوردار است. این نوع  پسته در مقایسه با دیگر انواع پسته نسبت به کمبود غذا و آبیاری درخت از حساسیت بالاتری برخوردار می باشد و همچنین میوه این درخت در شهریور ماه قابل برداشت و جمع آوری است.

پسته کله قوچی به همراه پسته اکبری از پسته های با کیفیت و گران قیمت بازار محسوب می شوند که برای این نوع از پسته بازار داخلی و خارجی مناسبی وجود دارد که همه ساله میزان بسیار بالایی از این نوع پسته به خارج از کشور صادر می شود. این نوع پسته درختی کم رشد دارد و سطح برگ درخت آن بسیار کم است که این امر باعث می شود تا آفتاب به راحتی سبب آسیب میوه پسته نشود.

پسته کله قوچی را می توان از ماه شهریور مثلا حدود ۱۵ شهریور به بعد برداشت نمود. قابل ذکر است که شرکت های زیادی در زمینه صادرات پسته کله قوچی فعال هستند.

قیمت پسته کله قوچی صادراتی

مزیت های استفاده از پسته کله قوچی

مزیت های استفاده از پسته کله قوچی می توان محبوبیت و شهرت پسته کله قوچی را در خاصیت درشتی مغز پسته و همچنین طعم بسیار خوب و قیمت پسته کله قوچی و مناسب آن عنوان نمود که از مزایای استفاده از این نوع پسته می باشد. البته بایستی گفت که شاید در ظاهر پسته کله قوچی شبیه به پسته فندقی می باشد ولی در حقیقت  این نوع پسته نسبت به نوع فندقی درشت تر و از وزن سنگین تری برخوردار  می باشد  به همین دلیل در هر کیلو تعداد کمتری پسته را شامل می شود.

پسته کله قوچی می تواند خواص زیادی را برای بدن انسان داشته باشد:

۱٫بسیار خون ساز است

۲٫مغز و ذهن را تقویت می کند

۳٫آرامش بخش و آرام کردن اعصاب است.

۴٫باز کردن مجاری کبد

۵٫معده را تقویت می کند

۶٫باعث تسکین سرفه می شود

 

بیشتر بخوانید: پسته کله قوچی ممتاز

 

سفارش پسته کله قوچی صادراتی

سفارش پسته کله قوچی صادراتی می توان فروشگاه های زیادی را پیدا کرد که در صادرات پسته کله قوچی در ایران فعالیت می کنند. همان طور که گفته شده است پسته ایران همیشه از طرفداران زیادی در اکثر کشور ها برخوردار بوده و مشتریان زیادی به دنبال  آن هستند تا بتوانند پسته ایران را خریداری کنند، در این میان برخی از کشور ها با خرید محصولات درجه یک و عالی به عنوان خریداران باکیفیت شناخته شده و برخی دیگر نیز با تهیه محصولات کم کیفیت برای مشتریانی که به قیمت کم قانع شده اند خود را معرفی کرده اند. در بین همه کشور ها می توان لبنان را یک گزینه مناسبی در جایگاه تجارت پسته دانست. این کشور باسفارش پسته کله قوچی درجه یک وعالی از ایران توانسته است خود را به عنوان یک مشتری خریدار محصولات درجه یک معرفی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما