قیمت پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی صادراتی در دامنه‌ رشته کوه ‌های زاگرس و قسمت های کوهستانی شرق کشور می روید.نام دیگر پسته کوهی (بنه یا کَلخونگ) می باشد و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد و از این بابت پسته کوهی را مروارید سبز می نامند.از جمله خواص این پسته‌ی کوهی می توان به:رفع کم خونی، تقویت قوای جنسی ،تسکین درد،تقویت اعصاب، تقویت پوست و مو،تقویت استخوان،ترمیم زخم های روی پوست میشود نام برد.تولیدی ها بهترین پسته کوهی را به مغز تبدیل و آن را در بازار های داخلی و خارجی بفروش می رسانند.پسته‌ی کوهی دارای مغزی سبز رنگ و روغنی است.این دانه‌ی روغنی غنی از اسید های آمینه می باشد.از این دانه روغن و مربا و ترشی تولید و حتی از آسیاب شده‌ی آن در شیرینی پزی استفاده می کنند.همچنین صمغ یا شیره‌ی درخت بنه نیز در موارد دارویی و تجاری و صنعتی کاربرد دارد.این صمغ (سقز) در تولید آدامس،شکلات و داروسازی ازجمله خمیردندان و …کاربرد دارد. درخت پسته کوهی از این بابت که در دل طبیعت رشد می کند و فاقد هرگونه کود شیمیایی می باشد رونق فراوانی دارد.

قیمت پسته کوهی صادراتی

معرفی انواع پسته کوهی

معرفی انواع پسته کوهی پسته کوهی سرخس و پسته وحشی بنه دو نوع خودرو و ارگانیک در ایران هستند که امسال در رشد و ثمر آنها دستی ندارد و این خود انتخاب بسیار خوبی برای صادرات به کشور های خارجی بویژه کشور آلمان است. نام دیگر پسته کوهی بَنه یا کَلخونگ می باشد و دارای خواص درمانی زیادی می باشد درخت بنه خود دو نوع است نوع اول درختی با دانه های درشت تر و پوستی ضخیم که در روغن گیری از آن استفاده می‌کند و نوع دوم که به اصطلاح کلخونگ گفته می شود دارای دانه های ریز و پوست نازک که در آجیل و خشکبار کاربرد دارد. در کل چیزی به نام کشت پسته کوهی وجود ندارد چرا که این درخت خودرو و وحشی می باشد در دل کوهستان از جمله کوهستان‌های زاگرس می روید.

مرکز فروش پسته کوهی صادراتی

مرکز فروش پسته کوهی صادراتی قیمت عرضه پسته کوهی را شرکت هایی تعیین می‌کند که این نوع از پسته را به کشور های خارجی صادر می کنند. پسته کوهی را نیز می ‌توان به صورت اینترنتی خرید کرد.مغز بنه شیراز به دلیل کیفیت بالایی که دارد بهترین نوع مغز پسته کوهی می باشد. صادرات بنه کوهی در کشور هایی که دارای این مروارید سبز هستند فرصت شغلی خوبی است.شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته کوهی و ارگانیک را به کشور های خارجه و اروپایی صادر میکند. کشورهای زیادی هستند که تولید کننده و صادر کننده این محصول هستند. افغانستان دارای نوعی پسته کوهی است که به ایران صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما