مراکز تولید پسته مرغوب ارزان قیمت

پسته از دیرباز یکی از مهم‌ترین آجیل‌ها و مغزیجات  در ایران بوده که مصرف بسیار زیادی  داشته است ، اما امروزه به خاطر قیمت بالای آن مورد استفاده ی همه اقشار جامعه نیست.

پسته محصول باغات کرمان و رفسنجان و دیگر شهر های ایران است که از مرغوبترین و کیفیت زیادی برخوردار است.

پسته ارزان قیمت پسته ای است که کیفیت نسبتا پایین تری نسبت به  سایرپسته هایدیگر دارد اما این پسته همان خاصیتی را دارد که پسته های مرغوب ترنیز دارند.

مراکز تولید پسته مرغوب ارزان قیمت

روش سورت کردن پسته چگونه است؟

روش سورت کردن پسته چگونه است؟ پسته یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در ایران است و به دلیل کیفیت و نوع آن از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه و درآمدزا هستند.

پسته ها بنا بر نوع آن و تنوع ،کیفیت و درجه و اندازه های متفاوتی دارد و برای اینکه با کیفیت‌ترین پسته به دست مصرف کننده برسد از روش سورت کردن پسته استفاده می‌کنند.

در روش سورت محصول پسته در کارخانه از دستگاه سورتینگ رد می‌شود، یعنی در مرحله اول آشغال پوست و برگ پسته جدا می‌شود ،در مرحله دوم صدمه دیدگی های پسته نظیر پوست کندگی ،لک بودن ،سوراخ بودن ،از پسته های مرغوب جدا می‌شود و در مرحله سوم بر اساس اندازه و رنگ و سایز  آنها جدا سازی صورت می گیرد.

اگر دقت کرده باشید در بازار پسته ها به صورت بسته بندی های یک اندازه موجود است که این اندازه ها را در روش سورت کردن جدا و بسته بندی می کنند.

توزیع کننده عمده پسته مرغوب ارزان قیمت

توزیع کننده عمده پسته مرغوب ارزان قیمت توزیع عمده پسته مرغوب ارزان قیمت هم اصولاً در دست تولید کنندگان است، چراکه تولید‌کننده بر اساس مرغوبیت و کیفیت پسته ها را درجه بندی می کنند و با قیمت‌های متفاوت وارد بازار می‌کند .

البته پسته و مغز پسته ها همه یک خاصیت را دارند اما بنابر اندازه سایز و نوع پسته بسته بندی شوند.

یکی از موارد مرغوب بودن پسته ،هم اندازهبودن  و یک دست بودن پستمی باشد.

برخی توزیع کننده پسته هم به فکر کسانی هستند که نمی توانند پسته گران قیمت خریداری کنند. لذاپسته های مرغوب ارزان قیمت را هم وارد بازار می‌کند که یکدست و یک اندازهنمی باشد و از قیمت پایینی برخوردار است .

تولید پسته با کیفیت های مختلف برای تولید کننده بسیار به صرفه است چرا که تولید پسته های مختلف با کیفیت و درجه های مختلف باعث می‌شود که پسته با قیمت‌های متفاوتی وارد بازار مصرف شود .

برخی مصرف کننده های خارج از کشور هم  معمولا از پسته های ارزان قیمت خریداری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما