مرجع فروش پسته رفسنجان عمده

شهر رفسنجان یادآور نام پسته رفسنجان است. این محصول دارای کیفیت بسیارمرغوبی است. پسته رفسنجان عمده در ایران دارای طعم بی نظیری می باشد. در اساس پسته درخت کوچکی است که از خاورمیانه و آسیای میانه سرچشمه گرفته و عمر بسیار طولانی دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پسته این است که با وجود این که دارای مقدار زیادی کالری است اما مصرف آن در حد معمول سبب افزایش وزن نمی شود.

مرجع فروش پسته رفسنجان عمده

بررسی مشخصات پسته رفسنجان

بررسی مشخصات پسته رفسنجان پسته یکی از اجزای مهم و ثابت آجیل‌های ایرانی است. میزان پتاسیم در پسته با پتاسیم پرتقال برابر می باشد.

در ایران و در منطقه رفسنجان چهار نوع پسته وجود دارد که شامل:پسته فندقی,پسته کله قوچی,پسته اکبری و پسته احمد آقایی است  این نوع پسته ها دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم:

پسته فندقی: کوچکتر از سایر پسته ها  است به همین دلیل در یک کیلو تعداد زیادی پسته وجود دارد, این محصول بیشترین حجم صادرات را دارا می باشد.

پسته کله قوچی: این نوع پسته دارای اندازه بزرگ بوده و طعم خاصی دارد. این محصول در شهر نوق رفسنجان یافت می شود.

پسته اکبری: دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر پسته ها است و پسته ای لوکس و به اصطلاح  مجلسی می باشد. این محصول در کشکوییه رفسنجان به وفور یافت می‌شود.

پسته احمد آقایی: دارای طعمی عالی بوده و خوشمزه ترینِ پسته ها است و پرمصرف ترین نوع جهت استفاده در آجیل است؛ این نوع نیز در منطقه نوق رفسنجان یافت می شود.

پسته رفسنجان بسیار چرب و کیفیت این محصول در ایران به دلیل ارتفاع مناطق پسته کاری است.

پسته ها در دو نوع خام و شور می باشند؛ پسته های خام که به بازارها عرضه میگردند مزه کهنگی ندارند و همیشه تازه هستند.

همچنین پسته های شور یا بوداده با کیفیت بوده و دارای مغز های سالم هستند.

پسته های رفسنجان دارای رنگ های سفید و بدون هرگونه خرابی هستند که هر کسی با یک نگاه جذب آن‌ها می شود.

تولید پسته رفسنجان عمده

تولید پسته رفسنجان عمده امروزه تولید بهترین پسته در رفسنجان زبانزد خاص و عام است و بسیاری از مردم به مصرف این محصول روی آورده اند.این محصولات، توسط مراکز فروشی همچون مرکز پخش پسته رفسنجان درجه یک، به صورت عمده یا جزئی به بازار ها عرضه می گردند.

تولید پسته رفسنجان به صورت عمده در بسیاری از باغ های پسته انجام می شود؛همچنین انجام این کار سبب رونق کسب و کار و فروش محصول به صورت کلی می شود.

فروش پسته عمده علاوه بر فروش حضوری در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز امکان پذیر است,با مراجعه به بهترین و معتبر ترین سایت های اینترنتی می توان پسته رفسنجان را به صورت عمده خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما