مرجع فروش پسته فندقی خام

قبل از اینکه با فواید بی نظیر پسته آشنا شویم  بهتر است به معرفی این دانه مغزی گیاهی بپردازیم. پسته سبز گیاهی با شاخه های کوتاه و چسبیده به زمین است که دارای برگ های ریز سبز و نرمی می باشد. مغز پسته که در ابتدا درون پوست یا غلاف قرار دارد، دراوایل فصل پاییز توسط کشاورزان و به کمک تجهیزات آن ها برداشت شده و پس از جمع شدن وارد بازار مصرف می شود.پسته فندقی خام انس های مختلفی دارد. پسته فندقی در شهرهای مختلف کشور از جمله زرندکرمان وشهرهای فیض آباد و بردسکن خراسان کشت می شود.پسته فندقی خام به دلیل طعم خوب و لذیذ و قیمت پایین به برخی کشورها صادر می گردد.خرید پسته فندقی  خام به دلیل تعداد دانه زیاد در یک کیلو به صرفه و اقتصادی می باشد.

مرجع فروش پسته فندقی خام

خاصیت پسته سبز تازه در طب سنتی

خاصیت پسته تازه در طب سنتی فواید بی نظیر پسته سبز: پسته سبز به عنوان منبعی برای چربی های غیر اشباع، می تواند با چربی های مضر بدن مقابله کرده و در نهایت باعث سلامت قلب شود.

پسته سبز از ایجاد بیماری هایی مانند فشار خون جلوگیری می کند و آن هم به علت داشتن پتاسیم و سدیم فراوان است.

پسته سبز دوستدار قلب است و می تواند چربی های انباشته شده اطراف قلب را کم کم از بین ببرد،پسته سبزاز چربی خون هم جلوگیری می کند.

پسته خام از تشکیل سنگ صفرا و کلیه جلوگیری می کند چرا که مواد معدنی موجود در آن مانند کلسیم و فسفر به راحتی جذب بدن می شود و به انرژی تبدیل می گردد.

وجود منیزیم فراوان در پسته سبز از ابتلا به بیماری آلزایمر وفراموشی جلوگیری می کند،از این رو خوردن این ماده غذایی به عنوان میان وعده به افراد مسن توصیه می گردد.

پسته خام سرشار از آنتی اکسیدان است و از این رو مانع ازپیدایش سرطان های مختلف خواهد شد.

فروش پسته سبز در فصل برداشت به راحتی به تمام نقاط کشور و تمامی شهرها انجام میشود.

پسته سبز آستانه که از برترین تولیدات پسته سبز ایرانی است، یک پسته سبز درجه یک بوده که نه تنها در ایران مشتریان و مصرف کنندگان زیادی دارد، بلکه در بسته بندی های کارتونی مرتب و تمیز به سایر کشورها هم ارسال خواهد شد.

 

پسته کم خونی را درمان می کند

پسته کم خونی را درمان می کند پسته فندقی خام یکی از پسته های خوب و درجه یک می باشد که از مرغوبیت بسیاری نیز برخوردار است و ما شما را  با مشخصات و ویژگی های کلی آن از نظروجود ویتامین ها  و مواد مفید آشنا می کنیم.

پسته منبع غنی انرژی است. 100 گرم مغز حاوی 557 کالری است.علاوه بر این ، آنها مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده مانند اسید اولئیک و آنتی اکسیدان ها را تشکیل می دهند.

مصرف منظم پسته در رژیم غذایی ممکن است به کاهش کلسترول بد و  افزایش کلسترول خوب   بدن کمک کند.

مغز پسه فندقی خام منبع غنی بسیاری ازمواد گیاهی شیمیایی آنتی اکسیدانی مانند کاروتن ها ، ویتامین E و ترکیبات آنتی اکسیدانی پلی فنولیک است.

این ترکیبات ممکن است به حذف رادیکال های آزاد سمی از بدن انسان کمک کرده و از آن در برابر بیماری ها ، سرطان ها وعفونت ها محافظت کنند.

پسته منابع عالی ویتامین E است . به خصوص غنی از – توکوفرول ؛ حدود 23 گرم در 100 گرم ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی محلول در چربی است که برای حفظ یکپارچگی مخاط و پوست ضروری است.

همچنین ، ویتامین E به عنوان عامل پاک کننده رادیکال های مضر اکسیژن آزاد عمل می کند.

آجیل ها دارای بسیاری از گروههای مهم ویتامین B از جمله ریبوفلاوین ، نیاسین ، تیامین ، پانتوتنیک اسید ، ویتامین B-6 و فولات هستند. آنها انبار مواد معدنی مانند مس ، منگنز ،پتاسیم ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، روی و سلنیوم هستند.

100 گرم آجیل 144 درصد از میزان توصیه شده روزانه مس را تأمین می کند. مس یک ماده معدنی ضروری است که در انتقال عصبی ، متابولیسم و ​​همچنین تولید گلبول قرمز مورد نیاز است.

مشخصات پسته فندقی خام

مشخصات پسته فندقی خام هر کدام از انواع پسته های خندان ایرانی دارای ویژگی خاص خود هستند.پسته های ایرانی با کیفیت‌ترین پسته ها هستند که طرفداران بسیاری دارند .

محبوبیت این پسته ها به دلیل طعم عالی مغزشان است و همچنین  داشتن دانه های درشت پسته یکی از ویژگی‌های پسته خندان ایرانی است که این خود دلیلی بر برای جلب توجه خریداران است .

یکی دیگر از مشخصات پسته ایرانی، خندان بودن آن است که ان را محبوب کرده است.

پسته های خندان ایرانی انواع مختلفی دارند که هرکدام خصوصیات ویژه ای دارند مانند پسته فندقی که شکل و ظاهرکوچکتری دارد و به دلیل اینکه از پسته های دیگر ریزتر می باشد بنابر این

تعداد پسته در یک کیلوی آن بیشتر از بقیه پسته ها می باشد  به همین دلیل اقتصادی و مقرون به صرفه است و برای خانواده های پر جمعیت گزینه خوبی برای خرید پسته است .

نوع دیگر پسته ایرانی پسته کله قوچی می باشد که شکل و ظاهر آن درشت و گرد می باشد و چون اندازه آن بزرگ است در داخل آجیل شکل و ظاهر زیبایی دارد .

و همچنين از دیگرانواع پسته های خندان با کیفیت پسته نوع اکبری می باشد که از نظر ظاهر کشیده تر و بزرگتر است و در بین پسته های ایرانی قیمت بیشتری دارد .

پسته دستچین شده اکبری طرفداران زیادی دارد و این نوع پسته، پسته شیک و مجلسی می باشد .

به طور کلی می توان مشخصات بهترین نوع پسته خندان ایرانی را به صورت خلاصه بیان کرد: به این صورت که یکی از مهمترین ویژگی پسته با کیفیت خندان بودن آن است و همچنین تازگی و بوی مناسب عطر و طعم خوب نشان دهنده کیفیت پسته می باشد.

عرضه کنندگان پسته فندقی خام

عرضه کنندگان پسته فندقی خام فروش و عرضه پسته خام به دلیل ماندگاری بیشتر بهتر از نوع شور شده  ان است. بهترین پسته سبز  را می توان از آستانه تهیه کرد پس از خواص پسته سبز آستانه غافل نشوید.

قیمت پسته یکی از پر نوسان ترین بازار ها به حساب می آید و نمیتوان قیمت عمده پسته سبز را دقیق عنوان کرد چرا که انواع و درجه بندی های تفاوتی دارند.

مطمئنا قیمت خرید پسته سبز از کشاورز بسیار کمتر از قیمت خرید پسته سبز از عمده فروشان فروشندگان خشکبار در تهران و یا فروشگاه خشکبار خواهد بود.

قیمت پسته سبز نیز با توجه به تازگی و میزان مرغوبیتی که دارد معین می شود، یعنی هرچقدر که پسته‌ کیفیت بالاتری داشته باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما