مرکز تامین پسته تازه درجه یک

مرکز تامین پسته درجه یک توانسته با فعالیت در این حوزه بخش اعظم نیاز بازارهای داخلی را تامین نماید و با ارائه دادن پسته تازه در بهترین کیفیت با قیمتی مناسب باعث رضایت افراد در خرید از این مکان معتبر شده است. افراد می توانند برای آگاهی و شناخت بیشتر درباره این مرکز و محصول مرغوب آن با مشاوران ما در ارتباط باشند و تجربه خرید خوب را برای خود به ارمغان آورند.مرکز تامین پسته تازه درجه یک

تفاوت پسته خام با پسته بو داده چیست؟

تفاوت پسته خام با پسته بو داده چیست؟ تفاوت پست خام با پسته بو داده را برای شما شرح می دهیم تا بتوانید این نوع آجیل را در رژیم غذایی خود جای دهید:

  1. برای بو دادن پسته خام و تبدیل کردن آن به پسته بو داده آن را به روی حرارت قرار می دهند که این باعث می شود پسته مقداری از رطوبت خود را از دست دهد و وزن آن کاهش داده شود در صورتی که پسته خام دارای رطوبت و وزن بیشتری می باشد.
  2. همانطور که می دانید پسته سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد که بعضی از آنها در مقابل حرارت حساس می باشند و ممکن است در زمان بو دادن بعضی از این ویتامین ها از بین برود.
  3. تفاوت دیگر این دو نوع پسته طعم و مزه آن است پسته بو داده در زمان تفت به آن نمک، آبلیمو و زعفران اضافه می شود و باعث خوش طعم شدن آن می شود درصورتی که پسته خام این ‌گونه نیست و طعم خالص پسته را دارد.
  4. به دلیل تفت دادن پسته بو داده ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به پسته خام در مقابل باکتری ها دارد به صورتی که اگر توجه کنید پسته خام بعد از گذشت مدتی ممکن است که در فضای باز خراب شود.

فروش فوق العاده پسته تازه درجه یک

فروش فوق العاده پسته تازه درجه یک این مرکز فروش اقدام به فروش فوق العاده پسته تازه درجه یک بدون واسطه می نماید زیرا اینگونه می تواند مشتریان بسیاری را به سمت و سوی خود بکشاند و بدین طریق میزان فروش خشکبار خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

معمولا در فروش پسته به صورت مستقیم به دلیل حذف شدن واسطه ها، نرخ روز پسته نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهند کرد از این رو افرادی که قصد راه اندازی مشاغل مربوط و ارائه انواع خشکبار را دارا می باشند، قادرند از این طریق احتیاجات خود را تهیه نمایند.

در این صورت افراد شاهد اعمال صرفه جویی های اقتصادی در هزینه های مصرفی خود خواهند بود زیرا به پرداخت مبالغ هنگفت در ازای تهیه حجم جزئی و عمده از این محصول نیاز نخواهند داشت. این روند می تواند حاشیه سود بسیاری را از آن‌ خریداران نماید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما