مرکز توزیع پسته سفید بادامی

پسته سفید بادامی محصولی خوش طعم و بسیار عالی است که به عنوان پسته خام می‌تواند برای کاربردهای مختلفی در تولید پسته شور و زعفرانی مورد استفاده قرار بگیرد. پسته سفید بادامی درجه یک توسط مرکز توزیع پسته به خریداران ارائه می گردد و کسانی که قصد تهیه این پسته را دارند می توانند نیازخود به این محصول را از طریق این مرکز تامین کنند .جهت تهیه پسته سفید بادامی با کارشناس مشاوره فروش صبا فروت تماس حاصل فرمایند.

مرکز توزیع پسته سفید بادامی

مزایای پسته برای سلامتی

مزایای پسته برای سلامتی مزایای پسته برای سلامتی تنها به چند مورد محدود نمی‌شوند . به عنوان یک آجیل گرانقیمت و خوشمزه و لذیذ  دارای ارزش غذایی زیادی است . پسته  سفید بادامی فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد. حاوی ویتامین های مورد نیازمختلفی برای بدن انسان است  . اسیدهای چرب موجود در آن همگی از نوع غیر اشباع بوده که می‌توانند تضمین کننده سلامت دستگاه گردش خون، قلب و سیستم عصبی باشند.

کلسیم موجود در پسته برای استخوان ها بسیار مفید و موثر است  . کلسیم وفسفر موجود در پسته از عوامل استحکام استخوانها می باشند. همچنین این محصول می تواند برای فعالیت ماهیچه ها بسیار موثر باشد زیرا در آن عناصری همچون منیزیم، منگنز و پتاسیم فراوان است.  پسته در تنظیم عملکرد ماهیچه های بدن موثر است .

ترکیب اسید آمینه با توالی مناسب در این پسته برای رشد عضلات مناسب است . در عین حال میزان چربی آن کم است . این پسته ارگانیک می تواند نقش خود را در سلامت کودکان خیلی خوب و بسیار بیشتر از انواع مغزهای دیگر ایفا کند. این مغز می تواند به صورت خام مصرف  یا این که ترکیبات افزودنی مانند زعفران به آن اضافه گردد تا به این شکل طعم و  رنگ و ارزش غذایی آن را بالاتر رود. از دیگر فواید این محصول می‌توان به نقش آن در تنظیم فشار خون و جلوگیری از افزایش وزن نامتعادل اشاره کرد. پسته هم پتاسیم بالایی دارد و هم این که میزان فیبر آن نیز قابل توجه است.

پسته حاوی مقادیر بالایی از ویتامین B6 است.

پسته حاوی مقادیر بالایی از ویتامین B6 پسته از جمله محصولاتی است که به دلیل داشتن ویتامین‌های گروه ب به ویژه ویتامین B۶ بسیار معروف است.ویتامین B۶ که به عنوان ویتامین موثر در سلامت سیستم عصبی نیز شناخته می شود نقش بسیار مهمی در تشکیل لوله عصبی در دوران جنینی می‌تواند داشته باشد .همچنین این ویتامین بعدها نیز می‌تواند در سلامت دستگاه عصبی و جلوگیری از عوارضی همچون صرع، پارکینسون و آلزایمر تاثیرگذار باشد.

این محصول کشاورزی دارای مقدار قابل توجهی از این ویتامین است و به همین دلیل استفاده از آن برای زنان باردار از همان ابتدا به شدت توصیه می شود در غیر این صورت کمبود این ویتامین در  دوره تشکیل سیستم عصبی و به عبارتی لوله عصبی در جنین را با اختلال مواجه می کند دراین صورت معمولاً کودک با اختلالات عصبی مادرزادی متولد می شود که به هیچ عنوان امکان درمان آنها  وجود ندارد.

تولید کننده پسته سفید بادامی

تولید کننده پسته سفید بادامی پسته سفید بادامی محصولی منحصر به فردوبسیار خوشمزه و خوشرنگ است که توسط تولید کننده این پسته با قیمت مناسب به خریداران و صادرکنندگان آن و در بسته بندی ویژه ارائه می شود.پسته سفید بادامی پسته به صورت شور و زعفرانی طعم بسیار بهتری دارد زیرا چربی های قرار گرفته در بخش درونی مغز پسته آن به سطح آمده و بوی خوشایندی نیز به این محصول می دهند وآن را  اشتها آور می سازند.

برند صبا فروت کمترین قیمت ممکن را برای پخش پسته سفید بادامی در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند آن را راحت‌تر در بازارهای کشورهای همسایه و قاره های دیگر به فروش برسانند.بنابر این نیازی به حضور خریداران در محل تولید و ارائه  وجود ندارد بلکه برای کمک به آنها اقدام به راه اندازی همین وب سایت کرده و به آنها این امکان را داده تا از راه دور بتوانند نیاز خود را تامین نمایند و سفارش خرید را اعلام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما