مرکز خرید پسته تازه کیلویی

پسته یکی از آجیل های خوشمزه و مفید می باشد که در کیفیت های مختلفی عرضه شده است. مرکز خرید پسته تازه کیلویی، توانسته این نوع محصولات را به صورت کاملا ارگانیک و بهداشتی در بسته بندی های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. وجود آب و هوای مناسب در برخی از شهرهای ایران باعث شده تا کشاورزان اقدام به تولید و عرضه انواع پسته ها کنند و می توان گفت که یکی از مهم ترین شهرهای تولید این محصول، کرمان می باشد. سالانه پسته های تولیدی مرغوب و درجه یک از شهرهای کرمان به دست آمده که به بازارهای داخلی و خارجی ورود پیدا می کند.

 

نحوه نگهداری پسته تازه

پسته تازه از ارزش غذایی بیشتری برخوردار بوده و طعم بهتری نسبت به محصولات برداشت شده در سال های گذشته دارد.
این محصولات در اواخر تابستان و اوایل پاییز برداشت می شوند که به صورت خام بوده و برای نگهداری از آنها باید شرایط مناسبی فراهم شود.

کشاورزانی که می خواهند برای مدت طولانی از پسته ها نگهداری کنند، بهتر است آنها را با پوست انبار کرده و در سردخانه های مخصوصی نگهداری نمایند.
پسته های شور نیز باید در ظرفی دربسته و بهداشتی قرار گرفته و به دور از خوراکی ها یا آجیل های مصرفی نگهداری شود.

بهترین روش های نگهداری از پسته تازه:

  • انبار کردن با پوست
  • نگهداری در ظرف های در بسته
  • دور نگهداشتن آنها از تابش مستقیم نور آفتاب
  • فراهم نمودن دمای مناسب و مکان تاریک

در صورت فراهم نمودن بهترین شرایط برای نگهداری پسته ها، می توانید آنها را به مدت یکسال نگهداری و سپس مصرف نمایید. پسته هایی که از غلاف خارج شده اند ماندگاری کمتری داشته و از آنها می توان برای مدت سه ماه استفاده نمود.
فریز یا منجمد کردن پسته ها بهترین روش نگهداری این محصولات بوده که در این صورت از ورود باکتری ها و قارچ ها بر روی پسته ها جلوگیری شده و به حداقل خواهد رسید.

عرضه مستقیم پسته تازه کیلویی

با عرضه پسته کیلویی به صورت اینترنتی شما می توانید انواع پسته های تازه و درجه یک را از فروشگاه ما به صورت عمده تهیه نمایید.
برای این کار کافی است با کارشناسان فروش سایت ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم و نحوه خرید این محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

پسته های خندان بخاطر جداسازی آسان پوست از مغز دارای قیمت بالاتری می باشد که برخی از آنها به صورت خام و برخی با افزودن نمک، طعم پسته را دلچسب تر می کنند.

پسته ها را می توان به صورت خام یا در خوراکیها، انواع شیرینی و کیک ها استفاده نموده که علاوه بر طعم دهی به محصول، دارای خواص بی شماری نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما