مرکز خرید پسته رفسنجان عمده

پسته رفسنجان دارای پوسته ای سخت و سفید رنگ می باشد و درون آن مغزی درشت و صورتی رنگ موجود می باشد که به دلیل درشت بودن و سنگین وزن بودن ارزش غذایی بیشتر و گران قیمت تر می باشد و در شیرینی پزی، کیک پزی، بستنی سازی و حلوا مورد استفاده قرار می گیرد. پسته خواص و فواید فراوانی برای سلامتی و تندرستی دارد و نیز از بسیاری بیماری ها جلوگیری می کند. پسته رفسنجان عمده و بسته بندی در بازار موجود می باشد که با توجه به نیاز خود تأمین می کنند.

مرکز خرید پسته رفسنجان عمده

بهترین روش نگه داری از پسته خام

بهترین روش نگه داری از پسته خام یکی از راه های نگهداری پسته بدون خرابی و کپک زدن، منجمد کردن پسته می باشد یعنی پوست های پسته را جدا کرده و در ظرف پلاستیکی ریخته و آن ها را در فریزر قرار دهید. جنس ظرف باید جوری باشد که تحمل دما را داشته باشد و ترک نخورد و سر آن کاملا بسته باشد تا هوای فریزر وارد ظرف نشود. برای مصرف پسته منجمد کافی است نیم ساعت قبل از خوردن آن را بیرون بیاورید تا کاملا آب شود و مزه و طعم  طبیعی را داشته باشد.

یکی دیگر از روش های سالم ماندن پسته، روش خشک کردن آن می باشد یعنی کافی است پوست آن را از پسته جدا کنید و پسته را در آب بریزید تا آن هایی که پوچ و تو خالی است روی آب بیاید و پسته های پر و مغز دار زیر آب می روند. پوست پسته هایی که روی آب می آید را جدا کنید و پسته ها را از آب خارج کنید و در آفتاب قرار دهید تا خشک شود و هم چنین پسته هایی که خندان نیست در آفتاب خندان شود و فقط در آفتاب باشد و با آمدن سایه روی پسته ها، آن را داخل اتاق بگذارید این کار را سه روز تکرار کنید تا کاملا خشک شود.

پسته خشک به دلیل نداشتن رطوبت نگهداری آن راحت تر می باشد و برای این که دوباره رطوبت نگیرد کافی است آن را در ظرفی شیشه ای در بسته قرار داد 

عرضه کننده پسته رفسنجان عمده

عرضه کننده پسته رفسنجان عمده عرضه کننده پسته رفسنجان، باید پسته ها را به به بازار عرضه کند و برای عرضه پسته بیشتر کافی است در کنار بسته بندی خواص و فواید شگفت آور آن، ویژگی، قیمت آن، شرایط نگهداری و طرز استفاده از آن را در کنار بسته بندی درج کنند تا مشتری برای خرید پسته به زحمت نیفتد و فقط کافی است اطلاعات روی بسته بندی را مطالعه کند تا بهترین خرید پسته داشته باشد.خرید پسته از طریق سایت آنلاین نیز امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما