مرکز صادرات پسته کوهی اعلا

 پسته کوهی یا بنه که در طب قدیمی به آن«حبه‌الخضرا» گفته می‌شود.پسته کوهی دارای طبع گرم و خشک است و اغلب در فصول سرد سال به مصرف می رسد .

میوه درخت پسته کوهی یا بنه به دلیل ترکیبات و ویتامین‌های مؤثری که دارد، برای درمان انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های التهابی مانند روماتوئید و درد‌های مفصلی و نیز  به عنوان مرهمی برای زخم بکار می رود.

پسته کوهی نوعی پسته  ارگانیک و طبیعی وسرشار از اسید‌های آمینه مقوی است.

پسته اعلا کوهی، یکی از ارزشمندترین ارقام پسته می باشد که در نواحی خاصی از کشور تولید می شود، این محصول طبیعی بسیار پر خاصیت بوده و طرفداران ویژه خود را در ایران و سراسر دنیا دارد.

مرکز صادرات پسته کوهی اعلا، به عنوان یک مرکز معتبر و مورد اعتماد خریداران، انواع متنوع این محصول را با کیفیت بالا و به صورت مستقیم به فروش می رساند، نحوه سفارش و استعلام قیمت از این فروشگاه به شکل غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

محل رویش پسته کوهی در ایران

درخت بنه یا پسته کوهی از جنس پسته با نام علمی Pistacia Atlantica یکی از درختان بومی ایران است. درخت بنه در ارتفاعات رشته کوه زاگرس و مناطق کوهستانی در شرق کشور می روید.درخت پسته کوهی چندین سال عمر می کند و از جمله درختان دیر زیست به شمار می رود.
از رویشگاه دیرین پسته کوهی می توان به مناطقی در استان خراسان جنوبی، بوشهر، سمنان ،فارس و چهار محال بختیاری اشاره کرد که دارای درختانی کهنسال است .
بنه دارای پوستی ضخیم و میوه ای درشت است که به منظور روغن گیری مورد استفاده قرار می گیرد.نوع دیگری از پسته کوهی با پوست نازک و شکننده است که به مصارف آجیلی می رسد.

 

مرکز صادرات پسته کوهی اعلا

فواید استفاده از پسته کوهی برای سلامت بدن

فواید استفاده از پسته کوهی برای سلامت بدن امروزه استفاده از پسته کوهی به دلیل خواص که برای سلامتی بدن دارد، رواج گسترده ای یافته است، در این مقاله بر آنیم نا گوشه ای از فواید بی نظیر استفاده از پسته کوهی را برای خوانندگان عزیز بیان کنیم:

  • یکی از مهم ترین فواید پسته کوهی، تاثیر آن در درمان کم خونی می باشد، این ماده غذایی سرشار از آهن است که می تواند تا حدود زیادی فقر آهن خون را جبران کند، برای این منظور می توان به صورت خام آن را خورد یا در غذاها ترکیب کرد.
  • این محصول خواص آنتی باکتریال دارد و در درمان عفونت های میکروبی بسیار کمک کننده است.
  • می توان با مصرف این محصول تکرر ادرار را رفع کرد.
  • از بارزترین فواید مصرف روزانه این خشکبار تاثیر فوق العاده آن بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش می باشد، با استفاده از این پسته عمل هضم غذا تسهیل شده و کرم های معده و روده از بین می روند.
  • یکی از استفاده های مفید این محصول در درمان نرمی استخوان است.
  • پسته کوهی یک اشتهاآور طبیعی و موثر می باشد.
  • کاربرد این محصول به صورت ضماد بر روی زخم های شدید در بهبود سریع تر آنها و کاهش ورم مفید خواهد بود.
  • پسته کوهی اخلاط سینه را از بین برده و ریه را پاکسازی می کند.

پخش مستقیم پسته کوهی اعلا

پخش مستقیم پسته کوهی اعلا پخش مستقیم پسته کوهی اعلا توسط این مرکز معتبر به صورت عمده انجام می شود، این مرکز پخش پسته، با عرضه انواع مختلف این محصول سعی می کند که محصولی با کیفیت و درجه یک را بدست خریداران برساند.

قیمتی که این مرکز برای محصولات خود در نظر می گیرد، به دلیل ایجاد بازار رقابت و کوتاه شدن دست واسطه ها، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

روش پخش این محصول و نحوه سفارش آن به شیوه آنلاین است، این امر سبب می شود که در زمان صرفه جویی شده و هزینه ها کاهش یابد، در نتیجه قیمت نهایی برای خریدار ارزان تر ارائه شود.

برای خرید این محصول کافیست که به سایت اختصاصی این شرکت مراجعه کرده و بعد از دیدن نمونه های محصول، ثبت سفارش خود را به صورت تماس تلفنی انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما