مرکز عرضه پسته کال مرغوب

پسته کال مرغوب طرفداران زیادی در کشورهای ثروتمند اروپایی دارد و بسیار گرانبها می باشد. پسته کال درجه یک را زودتر از موعد برداشت کرده و به دلیل رنگ سبز زیبا و چربی بیشتر، مشتریان پروپا قرصی دارد. مرکز عرضه پسته کال ممتاز، این محصول را در حجم انبوه و با کیفیتی عالی برای مصرف در بازار داخلی و یا صادرات به دیگر کشورها آماده سازی می کند. این محصول در صنایع شیرینی و کیک پزی، تهیه و تولید بستنی، تولید خلال پسته و … بیشترین مصرف را دارد.

مرکز عرضه پسته کال مرغوب

حفظ تناسب اندام با خوردن پسته

حفظ تناسب اندام با خوردن پسته انواع آجیل به ویژه پسته، یک میان وعده ایده آل برای رفع گرسنگی و در عین حال حفظ تناسب اندام است. هر فرد در شرایط سنی و یا سلامت مختلف می تواند با خیالی آسوده به مصرف روزانه پسته بپردازد. این ماده خوراکی کوچک و مغذی، سرشار از فیبر و پروتئین است. همین دو ویژگی کافیست تا حتی با خوردن تعداد کمی پسته، احساس سیری کرده و از خوردن انواع تنقلات و یا غذاهای سنگین اجتناب کرد.

پروتئین موجود در پسته، پیام سیری به مغز ارسال می کند و باوجود اینکه تعداد کم و محدودی پسته خورده شده و معده هنوز پر نشده است، اما مغز فرمان سیری صادر کرده و فرد دیگر میلی به خوردن بیشتر ندارد. مصرف پسته علاوه بر اینکه موجب حفظ تناسب اندام می شود، تاثیر کاهش دهنده وزن برای افراد چاق دارد. به دلیل آنکه مغز پسته کم کالری است، به خودی خود هیچ وزنی به بدن اضافه نمی کند.

از سوی دیگر پسته دارای تمام ویتامین ها، مواد معدنی و چربی غیراشباع مورد نیاز بدن است و می توان اطمینان داشت با مصرف منظم و روزانه دست کم نصف فنجان پسته، تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین می شود و دیگر نیازی به دریافت غذاهای مختلف دیگر نیست. تمامی مواد مفید پسته در فهرست یک رژیم غذایی سالم قرار دارد و فرد را از دریافت انواع قرص های مولتی ویتامین بی نیاز می کند.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب، توصیه می شود از پسته به شکل خام و نه شور یا بوداده استفاده کنید. نمک که برای خوش طعم شدن به پسته اضافه می شود، می تواند زمینه ساز پرفشاری خون و بروز برخی بیماری های قلبی باشد.

خواص پسته برای ورزشکاران

خواص پسته برای ورزشکاران ورزشکاران چه در سطح حرفه ای ، و چه در سطح آماتور نباید از خواص مفید پسته در رژیم غذایی خود غافل شوند. این ماده خوراکی کوچک، به دلیل دارا بودن سطح بالایی از چربی های غیر اشباع، می تواند تا ساعت ها انرژی کافی برای انجام فعالیت های بدنی سنگین را تامین کرده و فرد ورزشکار را از خوردن تنقلات مختلف بی نیاز سازد.

یکی از مهمترین مزیت های مصرف پسته برای ورزشکاران، پیشگیری از بروز گرفتگی عضلانی است که بسیار دردناک بوده و در میان ورزشکاران شایع است. پروتئین یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز برای ورزشکاران می باشد. پروتئین ماده موثر در عضله سازی و ترمیم بافت های عضلانی بدن بوده که به مقدار زیاد در پسته وجود دارد. اسیدهای آمینه موجود در پسته از دیگر انواع مغزها و آجیل ها بیشتر است. اسیدهای آمینه به گردش خون بهتر در بدن کمک می کنند.

یکی از مشکلات شایع در میان ورزشکاران، تحلیل عضلات بوده که معمولا با افزایش سن، بیشتر مشاهده می شود. مصرف پسته تا حد قابل توجهی از بروز این عارضه پیشگیری می کند و ورزشکارانی که بطور منظم پسته را در رژیم غذایی خود داشته اند، کمتر دچار تحلیل و سستی عضلانی در سنین بالا می شوند. آنتی اکسیدان موجود در پسته به ورزشکاران کمک می کند تا اضطراب و استرس کمتری داشته باشند.

دریافت کافی آنتی اکسیدان موجب می شود، زخم ها و آثار کوفتگی برجا مانده حین انجام فعالیت های ورزشی زودتر بهبود یابند.

مرغوب ترین انواع پسته را بشناسید

مرغوب ترین انواع پسته را بشناسید پسته انواع گوناگونی دارد و با توجه به حجم فروش و میزان رضایتمندی مشتریان خارجی، می توان با اطمینان گفت بسیاری از ارقام کشت شده پسته در ایران، جزو برترین انواع این محصول در جهان هستند. مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران عبارتند از پسته کله قوچی، احمد آقایی، اکبری، بادامی و فندقی. هرکدام از این ارقام، دارای ویژگی ها، شکل ظاهری، طعم و سایز متفاوتی هستند.

پسته کله قوچی، از نمونه های صادراتی است که دارای بزرگترین سایز و درشت ترین مغز می باشد. همین شکل ظاهری پسته کله قوچی، موجب شهرت آن در بازارهای جهانی شده و مشتریان خارجی بسیاری به دنبال خرید آن هستند. این نوع پسته ظاهری گرد دارد و اصلا مثل باقی ارقام، کشیده نیست. یکی دیگر از انواع مرغوب پسته، احمد آقایی نام دارد که اندازه کوچکتری در مقایسه با پسته کله قوچی دارد، اما رنگ مغز آن روشن تر همراه با نوار ارغوانی زیبایی است.

پسته اکبری از جمله نمونه های مجلسی است که می توان آن را در شب عید، داخل ظرف آجیل هر ایرانی مشاهده کرد. پسته اکبری ظاهری کشیده داشته و از نمونه های لوکس به شمار می آید. پسته بادامی همانطور که از نامش پیداست مثل بادام کشیده است و برای پذیرایی مناسب تر می باشد. پسته فندقی هم شکل گرد همانند فندق دارد و در باغات گسترده ای در سراسر کشور کشت می شود.

هرکدام از انواع مرغوب پسته را می توان به شکل کال برداشت کرد و در مصارف خاصی به کار برد. پسته کال بدون پوست بهترین گزینه برای استفاده در کیک، شیرینی، بستنی و یا تهیه خلال پسته می باشد. بسیاری از مشتریان اروپایی، خرید پسته به شکل کال را ترجیح می دهند و به همین دلیل از این نوع برای صادرات بیش از پسته خشک استفاده می شود.

خرید آسان پسته کال مرغوب

خرید آسان پسته کال مرغوب برای خرید آسان پسته کال مرغوب می توان به شرکت های پخش کننده مطرح در حوزه خشکبار مراجعه کرد. این شرکت ها به توزیع عمده انواع پسته مرغوب از نوع کال مشغول هستند و محصول با بالاترین کیفیت را با قیمتی ارزان و مناسب به دست مشتریان عمده می رسانند. شرکت های بازرگانی متعددی، پسته کال صادراتی را از پخش کنندگان اصلی تهیه کرده و با بسته بندی مناسب، آماده ارسال به خارج از مرزها می کنند.

پسته کال در برابر شرایط حمل و نقل و اختلاف دمای محیط، آسیب پذیرتر از نمونه های خشک است، به همین دلیل نحوه صحیح بسته بندی و ارسال آن به کشور مقصد، در حفظ کیفیت محصول تاثیر زیادی می گذارد. بسته بندی زیبا، استاندارد و اصولی می تواند در جلب نظر هرچه بهتر مشتری هم کارساز بوده و سطح فروش را بالا ببرد.

مشتریان عمده پسته کال در خارج از کشور می توانند با استفاده از شیوه های آنلاین با مرکز عرضه این محصول در ارتباط بوده و پسته را در حجم مورد نظر سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما